Το Ράλλυ Σουηδίας -πρώτος αγώνας της μετά-Seb εποχής- είχε νέα έδρα, πολύ χιόνι, έντονο συναγωνισμό και έναν αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή, στο πρόσωπο του Kalle Rovanpera.
Έπειτα από την πρεμιέρα της υβριδικής εποχής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το Ράλλυ Σουηδίας που αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο της φετινής σεζόν, έφερε στο προσκήνιο αρκετά ακόμη, νέα δεδομένα.
Η ταυτόχρονη απουσία των δύο Sebastien, Ogier και Loeb, για πρώτη φορά μετά από το 2006 και το Ράλλυ Ουαλίας, όπου ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν είχε αγωνιστεί λόγω τραυματισμού, αλλά στην πράξη για πρώτη φορά από το 2002, όταν ο 48χρονος πια Γάλλος ξεκίνησε το πλήρες πρόγραμμά του στο WRC, δημιούργησε ένα μοναδικό αγωνιστικό σκηνικό.
Σε αυτό, προστέθηκε η νέα έδρα του Ράλλυ Σουηδίας, που μετακινήθηκε 700 χιλιόμετρα βορειότερα του Karlstad και 400 χιλιόμετρα νοτιότερα του Αρκτικού Κύκλου, στην πόλη Umea.
Η ύπαρξη χιονιού εξασφαλίστηκε, το θέαμα ήταν συναρπαστικό, οι ταχύτητες μεγάλες (σε μια ειδική διαδρομή η μέση ωριαία ταχύτητα των κορυφαίων πληρωμάτων ξεπέρασε τα 140 χλμ./ώρα) και τα “προβλήματα νεότητας”, όπως η μη τέλεση μιας επαναλαμβανόμενης ειδικής διαδρομής λόγω απρόσμενης μετακίνησης ταράνδων και οι αντιδράσεις των κατοίκων ορισμένων χωριών πριν από τον αγώνα, ξεπεράστηκαν με ανώδυνο τρόπο.
Εκπληκτικό onboard με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja
Ενδεικτικό του συναγωνισμού, είναι το γεγονός ότι κατά την πρώτη ημέρα, η κορυφή άλλαξε χέρια 5 φορές, με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja, Esapekka Lappi-Janne Ferm, Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, Elfyn Evans-Scott Martin και Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, να βρίσκονται εκεί για μία ή περισσότερες ειδικές διαδρομές, ενώ στη μάχη βρίσκονταν και οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson.
Συνολικά, το πρώτο Ράλλυ Σουηδίας με επίκεντρο την Umea κρίθηκε τόσο επιτυχημένο, που ο Promoter του πρωταθλήματος έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιο με τον σκανδιναβικό αγώνα για δύο ακόμη χρόνια .
Ράλλυ Σουηδίας Debrief: Τα προβλήματα αξιοπιστίας και το πλεονέκτημα της Toyota
Ένας “πονοκέφαλος” για τις ομάδες πριν από τον σουηδικό αγώνα, παρά τις δοκιμές πριν από τον αγώνα, ήταν η λειτουργικότητα και αξιοπιστία του υβριδικού κιτ στις χαμηλές θερμοκρασίες της Σουηδίας (σταθερά υπό το μηδέν), που έχει εξελιχθεί από την γερμανική Compact Dynamics και είναι κοινό σε όλα τα αυτοκίνητα Rally1.
Τα προβλήματα δεν έλειψαν, προκαλώντας μάλιστα αντιδράσεις και την πρόταση των ομάδων για αλλαγή κανονισμών, ιδανικά πριν από το Ράλλυ Κροατίας, που αποτελεί τον επόμενο γύρο της σεζόν στις 21-24 Απριλίου.
Πρώτα θύματα ήταν οι Ott Tanak-Martin Jarveoja με το Hyundai i20 N Rally1. Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας και ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση, μόλις 1,1” μακριά από την κορυφή, το λαμπάκι ένδειξης λειτουργίας του υβριδικού κιτ έγινε κόκκινο στην απλή διαδρομή.
Highlights από το shakedown
Αν και το αυτοκίνητο μπορούσε να κινηθεί, οι Εσθονοί αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν προσωρινά, καθώς οι κανονισμοί αναφέρουν πως σε τέτοια περίπτωση -ή αν το λαμπάκι δεν ανάβει καθόλου,- το αυτοκίνητο πρέπει για λόγους ασφαλείας να ακινητοποιηθεί και σε επαφή μαζί του, μπορούν να έρθουν μόνο οι άνθρωποι της Compact Dynamics.
Το συγκεκριμένο σημείο των κανονισμών, είναι αυτό που οι ομάδες ζήτησαν να αλλάξει, ώστε να υπάρξει διαφοροποίηση για την περίπτωση που ο θερμικός κινητήρας παραμένει σε λειτουργία, όπως συνέβη στο αυτοκίνητο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2019.
Ο Tanak, γνωστός για τον μη… διπλωματικό του χαρακτήρα, αρχικά σχολίασε το γεγονός ως “γελοίο“, ενώ στον τερματισμό της Power Stage όπου είχε πετύχει τον ταχύτερο χρόνο, πρόσθεσε: “Αυτό το Σαββατοκύριακο συνέβη κάτι που δεν έπρεπε να συμβεί στο σπορ. Αυτό σίγουρα δεν είναι το σπορ. Ας δούμε τι θα προκύψει στη συνέχεια”.
Πέραν αυτού η Hyundai, που παρουσίασε μεγάλη βελτίωση σε σύγκριση με την κακή πρεμιέρα στο Μόντε, σημειώνοντας ταχύτερους χρόνους και βλέποντας τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe να τερματίζουν στη δεύτερη θέση, χτυπήθηκε από πρόβλημα αξιοπιστίας στο αυτοκίνητο των Oliver Solberg-Elliott Edmondson.
Πλάνα από τις πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Σουηδίας
Ο 20χρονος Σουηδός, στον πρώτο του αγώνα εντός έδρας ως εργοστασιακός οδηγός στην κορυφαία κατηγορία, ήταν μέσα στη μάχη της κορυφής στο μεγαλύτερο κομμάτι της πρώτης ημέρας.
Στη συνέχεια έμεινε σχετικά πιο πίσω, όμως λίγο πριν από το τέλος της δεύτερης ημέρας, ένα πρόβλημα με το γκάζι στοίχισε σχεδόν 5 λεπτά και δύο θέσεις στην κατάταξη.
Επιστρέφοντας στο υβριδικό κιτ, προβλήματα παρουσιάστηκαν και στις υπόλοιπες ομάδες. Η Toyota, είδε το υβριδικό μέρος στα GR Yaris Rally1 των Kalle Rovanpera και Elfyn Evans να μη λειτουργεί κατά το τελευταίο πρωινό του αγώνα, γεγονός που δημιούργησε αμφιβολίες για το 1-2 που υπήρχε ως εκείνο το σημείο.
Οι φόβοι επιβεβαιώθηκαν κατά το ήμισυ, καθώς οι Rovanpera-Halttunen έφτασαν στη νίκη , όμως οι Evans-Martin εγκατέλειψαν. Ο Ουαλός -καθώς είχε δεχθεί και ποινή 10” λόγω εξόδου την προηγούμενη ημέρα και μη άφιξής του από την προβλεπόμενη διαδρομή στον τερματισμό- ένιωσε ξαφνικά πως κινδύνευε να χάσει και τη δεύτερη θέση.
Video από τις απογευματινές-βραδινές ειδικές διαρομές της πρώτης ημέρας
Αν και δεν παραδέχθηκε πως αγχώθηκε, έκανε ένα λάθος στην πρώτη ειδική διαδρομή της τρίτης ημέρας, χτυπώντας δυνατά με το εμπρός μέρος σε snowbank, μετά από υπερστροφή ισχύος.
Έχοντας χάσει σχεδόν μία ώρα, οι Βρετανοί επισκεύασαν τη ζημιά και τερμάτισαν την ειδική διαδρομή, όμως το φως του υβριδικού κιτ ήταν σβηστό, οπότε αναγκάστηκαν επίσης να εγκαταλείψουν.
Για να αντιληφθείτε αυτό που αναφέρουμε, αν και η φωτεινή ένδειξη στο Toyota GR Yaris Rally1 των Rovanpera-Halttunen, που επίσης υπήρχε πρόβλημα με το υβριδικό κιτ, σταματούσε να είναι πράσινη, οι Φινλανδοί θα είχαν αναγκαστεί να σταματήσουν και τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.
Πέραν των Toyota και Hyundai, τις δικές της δυσκολίες αντιμετώπισε η M-Sport Ford. Όλα τα Puma Rally1 παρουσίασαν μεγαλύτερης ή μικρότερης έκτασης προβλήματα, με τους Adrien Fourmaux-Alexandre Coria, που ταξίδεψαν στη Σουηδία με μοναδικό στόχο να τερματίσουν, εντέλει να εγκαταλείπουν από πρόβλημα στον κινητήρα.
Οι Craig Breen-Paul Nagle, που κατά την πρώτη ημέρα είχαν εγκαταλείψει από έξοδο, αναγκάστηκαν να σταματήσουν λίγο πριν από το τέλος της δεύτερης και ενώ είχαν επιστρέψει μέσω SupeRally, όταν το δικό τους Puma έμεινε χωρίς ισχύ.
Μοναδικό πλήρωμα της βρετανικής ομάδας που τερμάτισε, στην 5η θέση, ήταν οι Gus Greensmith-Jonas Andersson, οι οποίοι πάντως είχαν προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων και το υβριδικό σύστημα, πέραν των δύο εξόδων από το δρόμο που τους στοίχισαν σε χρόνο.
Θυμηθείτε πώς ξεκίνησε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας
Συνολικά, η Toyota αποτέλεσε την πιο δυνατή ομάδα στη Σουηδία, οπότε σε συνδυασμό με τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στο Μόντε Κάρλο, δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τις αντιπάλους της.
Όλα τα πληρώματα (Rovanpera-Halttunen, Evans-Martin, Lappi-Ferm) της κύριας ομάδας του Jari-Matti Latvala κέρδισαν ειδικές διαδρομές και προηγήθηκαν έστω για μια ειδική διαδρομή στην κατάταξη.
Παράλληλα, το 1-3-4 με τα φινλανδικά πληρώματα στο βάθρο και τους Takamoto Katsuta-Aaron Johnston να επιστρέφουν στις καλές εμφανίσεις με το αυτοκίνητο της Toyota Gazoo Racing Next Generation, αποτέλεσε το επιστέγασμα σε μια εξαιρετική εμφάνιση.
Ράλλυ Σουηδίας Debrief: Η διπλή νίκη του Rovanpera
Κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Σουηδίας, ο Kalle Rovanpera επέδειξε για ακόμη μια φορά τις ικανότητές του, ενώ πιστοποίησε και την ωριμότητα που τον κάνει να ξεχωρίζει σε ηλικία 21 ετών.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, δεν πανικοβλήθηκε όταν “άνοιγε” την αγωνιστική γραμμή κατά την πρώτη ημέρα, που του κόστισε σε χρόνο, ιδιαίτερα στα δεύτερα περάσματα από τις ειδικές διαδρομές.
Απέφυγε τα λάθη και επιδεικνύοντας μεθοδικότητα, παρέμεινε αρχικά επικεφαλής και ολοκλήρωσε τη “δύσκολη” για αυτόν δοκιμασία έχοντας κάνει εξαιρετική διαχείριση των ελαστικών του και παραμένοντας σε επαφή με την κορυφή.
Ας μην ξεχνάμε, ότι ο Rovanpera βρέθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του σε αυτή τη δύσκολη, αλλά απαραίτητη για τον πρωταθλητισμό, θέση.
Κατά τη δεύτερη ημέρα, όταν η διαφορά πρόσφυσης για τους διεκδικητές δεν ήταν μεγάλη, ο Φινλανδός έκανε την επίθεσή του και τέθηκε εξαρχής επικεφαλής.
Ιδιαίτερα με τον εκπληκτικό του χρόνο στην προτελευταία, ταχύτατη και νυχτερινή ειδική διαδρομή, όταν αύξησε τη διαφορά και κυρίως, “χάλασε το μυαλό” του Elfyn Evans ο οποίος αμέσως μετά έκανε ένα μικρό λάθος που του στοίχισε, ο Rovanpera έβαλε τις βάσεις για τη νίκη.
Το λάθος των Evans-Martin στο φινάλε της δεύτερης ημέρας
Ωστόσο, αυτή ήρθε πιο δύσκολα από όσο φαίνεται, αφού κατά την τελευταία ημέρα κλήθηκε να διατηρήσει μια διαφορά της τάξης των 20”, χωρίς υβριδικό σύστημα.
Εγχείρημα το οποίο πέτυχε με άνεση, αφού σημείωσε έναν ταχύτερο χρόνο και ήταν δεύτερος στην Power Stage, δείχνοντας πως διαθέτει ήδη την απαιτούμενη ικανότητα διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων.
Με αυτόν τον τρόπο κατέκτησε την τρίτη νίκης της καριέρας του και πρώτη επί σκανδιναβικού εδάφους, 21 χρόνια μετά από την αντίστοιχη νίκη του πατέρα του, Harri Rovanpera, στη Σουηδία, διαμορφώνοντας έναν μοναδικό συνδυασμό, όπου πατέρας και γιος έχουν κερδίσει τον ίδιο αγώνα στο WRC.
Ακόμη, έγινε ο πρώτος Σκανδιναβός που κερδίζει στη Σουηδία, μετά από το 2017 όταν είχε επικρατήσει ο νυν επικεφαλής της ομάδας, Jari-Matti Latvala, με Toyota Yaris WRC.
Δείτε πλάνα από τις μεσημεριανές ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας
Η ωριμότητα του νεαρού Kalle φάνηκε και στον τερματισμό της Power Stage. Εκεί, απέφυγε τους έξαλλους πανηγυρισμούς και με προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις, εξέφρασε την αλληλεγγύη του στο λαό της Ουκρανίας, κάνοντας μια πολιτικοποιημένη μεν, ανθρωπιστική δε, δήλωση και αποφεύγοντας την “κακοτοπιά” της πολιτικής, όπως τουλάχιστον την εννοεί και δεν την εγκρίνει η FIA.
“Δεν αισθάνομαι ότι θέλω να πανηγυρίσω πολύ τώρα”, δήλωσε ο Kalle Rovanpera. “Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα για τους ανθρώπους στην Ουκρανία και ελπίζω να βρουν δύναμη και ελπίδα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές”.
Νικητής σε όλα λοιπόν ο νεαρός Φινλανδός, που ετοιμάζεται για το σχεδόν δίμηνο διάλειμμα έως το Ράλλυ Κροατίας, έχοντας διαφορά 14 βαθμών από τον δεύτερο, Thierry Neuville.
Ράλλυ Σουηδίας Debrief: Κερδισμένοι και χαμένοι
Προφανώς, μεγάλοι κερδισμένοι του Ράλλυ Σουηδίας ήταν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen και Toyota.
Με την εξαιρετική τους εμφάνιση και το 1-3-4, που θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερο δίχως την εγκατάλειψη των Evans-Martin, οι Πρωταθλητές Κατασκευαστών έδειξαν να υπερτερούν των αντιπάλων τους.
Χάρη στο 1-3 του φινλανδικού διδύμου, οι Πρωταθλητές Κατασκευαστών πήραν σημαντικό προβάδισμα και στη φετινή βαθμολογία (83), ξεφεύγοντας ήδη κατά 24 και 36 βαθμούς από τις δεύτερη M-Sport Ford (59) και Hyundai (47), αντίστοιχα.
Highlights των πρωταγωνιστών του Ράλλυ Σουηδίας
Μια και η αναφορά στην Toyota, σαφέστατα κερδισμένοι είναι οι Esapekka Lappi και Takamoto Katsuta.
O 30χρονος Φινλανδός επέστρεψε στην “ομάδα του”, όπως τη χαρακτήρισε, μετά από το 2018 και στην πρώτη εμφάνιση, πιστοποίησε την ταχύτητά του όντας ανταγωνιστικός.
Ο τερματισμός στο βάθρο για 8η φορά στην καριέρα του ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, έστω και αν στο τέλος δεν κατόρθωσε να ξεπεράσει τον Thierry Neuville.
Αναμφίβολα, ο Lappi έχει την ταχύτητα να πρωταγωνιστήσει στους αγώνες που θα συμμετάσχει αντικαθιστώντας τον Ogier, ιδιαίτερα όταν βρει το “υπόλοιπο 5%” που δήλωσε ότι του έλειπε, λόγω της αποχής, στη Σουηδία.
Από την πλευρά του, ο Takamoto Katsuta επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις. Μετά από το βάθρο στο περσινό Ράλλυ Σαφάρι, ο συμπαθής Ιάπωνας βρέθηκε σε αγωνιστική περιδίνηση.
Δύο αλλαγές συνοδηγών (Keaton Williams, Aaron Johnston) μετά από τον τραυματισμό του Dan Barritt στην Εσθονία και σειρά εγκαταλείψεων, έριξαν την ψυχολογία του 28χρονου οδηγού, ο οποίος χρειαζόταν ένα θετικό αποτέλεσμα, που ήρθε στη Σουηδία.
Δείτε τι έγινε στο WRC2
Ακόμη δύο κερδισμένοι οδηγοί, είναι οι Thierry Neuville και Oliver Solberg.
Ο Neuville έκανε, μαζί με τον Rovanpera, επίδειξη διαχείρισης ελαστικών την πρώτη ημέρα, παίρνοντας το προβάδισμα στο τέλος. Ακόμη, ήταν ανταγωνιστικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και, παρόλο που παραδέχθηκε την ανωτερότητα της Toyota, είναι σίγουρα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.
Ταυτόχρονα, σε συνδυασμό με το κακό ξεκίνημα των Tanak και Evans, είναι πρακτικά ο πιο έμπειρος οδηγός που παραμένει κοντά στον πρωτοπόρο Rovanpera.
Ίσως είναι νωρίς ώστε να μιλήσουμε για την έκβαση του φετινού τίτλου, όμως μπορεί τα πρωταθλήματα να μην κερδίζονται στους πρώτους αγώνες, αλλά εύκολα να χαθούν στο ίδιο διάστημα και ήδη κάποιοι διεκδικητές, έχουν βρεθεί αρκετά πίσω.
Ακόμη, θετική ήταν η εμφάνιση των Oliver Solberg-Elliott Edmondson. Κατά την πρώτη ημέρα, όταν είχε καλή σειρά εκκίνησης, το έτερο “wonderkid” του WRC έμεινε στη μάχη της κορυφής.
Η διαχείριση των ελαστικών του δεν ήταν ιδανική, αλλά όπως του είπε ο Jari-Matti Latvala, “αυτή είναι μια διαδικασία που πρέπει να περάσεις“. Την επόμενη ημέρα, ο μικρός Solberg δεν είχε αυτοπεποίθηση να κινηθεί στο όριο και προτίμησε έναν ρυθμό ασφαλείας, που αν δεν υπήρχε το πρόβλημα με το γκάζι, θα μπορούσε να τον είχε φέρει στην 4η θέση.
Πλάνα από την πρεμιέρα του Junior WRC
Με τα αν δε γράφεται ιστορία, όμως είναι δεδομένο ότι η Hyundai βγήκε κερδισμένη από το Ράλλυ Σουηδίας, αφού απέδειξε ότι βρίσκεται κοντά στο ρυθμό κορυφής, που αυτή τη στιγμή ανήκει στην Toyota.
Κάτι τέτοιο δε μπορούμε να πούμε με σιγουριά για την M-Sport Ford, η οποία μετά από το ζενίθ του Μόντε, βρέθηκε περίπου στο ναδίρ, στη Σουηδία.
Για να είμαστε δίκαιοι, το Ράλλυ Σουηδίας ήταν εξαρχής ένας αγώνας που οι Βρετανοί δεν περίμεναν να πρωταγωνιστήσουν, αφού μόνο οι Craig Breen-Paul Nagle διέθεταν τη δυναμική να βρεθούν ψηλά και αυτό, υπό προϋποθέσεις, θα προσθέσουμε.
Όταν οι Ιρλανδοί είχαν έξοδο από το δρόμο, που προκάλεσε και κόκκινη σημαία επειδή κατά λάθος ο Paul Nagle δεν πάτησε το σωστό συνδυασμό κουμπιών που θα βεβαίωνε πως το Ford Puma Rally1 δεν εμποδίζει, οι ελπίδες της M-Sport για ένα καλό αποτέλεσμα εξανεμίστηκαν.
Οι Breen-Nagle επέστρεψαν και πέτυχαν έναν ταχύτερο χρόνο ως πρώτοι στο δρόμο, δείχνοντας πως το αυτοκίνητο δε βρισκόταν πολύ πίσω.
Από την άλλη, οι Gus Greensmith-Jonas Andersson παρηγορήθηκαν με την 5η θέση που τους φέρνει τέταρτους και εν δυνάμει τρίτους στη βαθμολογία, αφού μπροστά από τον Βρετανό που κάνει το καλύτερο ξεκίνημα της καριέρας του, βρίσκεται ο Sebastien Loeb.
Οι Αdrien Fourmaux-Alexandre Coria είχαν ως σαφή στόχο να τερματίσουν και μέχρι την εγκατάλειψη δεν είχαν εντυπωσιάσει και σίγουρα το Ράλλυ Σουηδίας είναι ένας αγώνας που οι άνθρωποι της M-Sport Ford θέλουν να αφήσουν πίσω, καθώς όλα τους τα αυτοκίνητα αντιμετώπισαν προβλήματα.
Τέλος, σίγουρα χαμένοι είναι οι Ott Tanak και Elfyn Evans. Έχοντας αμφότεροι χριστεί μεταξύ των φαβορί για τον τίτλο, μετά από δύο αγώνες απέχουν ήδη 41 και 42 βαθμούς αντίστοιχα, από τον πρωτοπόρο Rovanpera.
Αμφότεροι ήταν ανταγωνιστικοί και θα μπορούσαν να πετύχουν κάτι καλύτερο, όμως για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα δεν τα κατάφεραν.
Αν για τους Tanak-Jarveoja ο λόγος της εγκατάλειψης ήταν εκτός του δικού τους ελέγχου, δε συμβαίνει το ίδιο για τους Evans-Martin.
Ο Ουαλός δείχνει πολύ πιεσμένος από το “βάρος” του Νο.1 που, αν δεν έχει λάβει επίσημα, κερδίζει βάσει λογικής, ως δεύτερος στο Πρωτάθλημα του 2020 και 2021 και ως ο εμπειρότερος οδηγός της Toyota.
Μετά από το Μόντε, έκανε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ένα μικρό λάθος με μεγάλες συνέπειες. Έστω και αν δεν το παραδέχθηκε, η αλληλουχία του λάθους στον τερματισμό της τελευταίας ειδικής διαδρομής της δεύτερης ημέρας, της ποινή 10 δλ. και του προβλήματος στο υβριδικό κιτ το πρωί της Κυριακής έφεραν επιπλέον πίεση, με άμεσο αποτέλεσμα μια μικρή υπερβολή που τον έθεσε εκτός αγώνα.
Νωρίτερα, την πρώτη ημέρα, είχε χάσει το προβάδισμα όταν στην προσπάθειά του να εξάγει τη μέγιστη πρόσφυση, πίεσε τα ελαστικά του σε βαθμό που αυτά δε λειτουργούσαν όπως θα έπρεπε στην τελευταία, νυχτερινή διαδρομή.
Το επερχόμενο Ράλλυ Κροατίας, όπου πέρυσι πρωταγωνίστησε, χάνοντας τη νίκη κυριολεκτικά στην τελευταία στροφή, είναι η ευκαιρία του για “restart”.
Μέχρι τον πρώτο αμιγώς ασφάλτινο αγώνα της χρονιάς, που θα διεξαχθεί στις 21-24 Απριλίου, χρειάζεται υπομονή, καθώς μεσολαβούν σχεδόν δύο μήνες και πολλά χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης…
Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford
Ανασκόπηση του αγώνα