top icon
Αγώνες

Ράλλυ Πορτογαλίας: Μπροστά σε 35.000 κόσμο!

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το Ράλλυ Πορτογαλίας, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να αγωνίζεται στην σούπερ ειδική Lousada μπροστά σε περισσότερους από 35.000 θεατές!

Μπορεί η πρώτη σημερινή ειδική του Ράλλυ Πορτογαλίας να μην είχε καθαρό αγωνιστικό ενδιαφέρον, αλλά αναμφίβολα αποτέλεσε ιδανική αυλαία για τον 5ο γύρο του θεσμού. Οι πρωταγωνιστές του WRC έδωσαν μια μοναδική παράσταση μπροστά σε περισσότερους από 35.000 θεατές στην σούπερ ειδική Lousada. Η συγκεκριμένη μικτή πίστα, χρησιμοποιούταν παλιότερα σε αγώνες Rallycross, ενώ τη δεκαετία του 90 αποτελούσε επίσης ειδική διαδρομή του πορτογαλικού γύρου του WRC. Φέτος η επιστροφή του θεσμού στη βόρεια Πορτογαλία έφερε την Lousada και πάλι στο ωράριο του Ράλλυ Πορτογαλίας και πλήθος κόσμου έδωσε βροντερό παρών, υποστηρίζοντας και έμπρακτα την επιστροφή του αγώνα στο Πόρτο. Η οργανωτική επιτροπή από την πλευρά της, είχε προγραμματίσει διάφορες εκδηλώσεις από νωρίς, με την αυλαία να ανοίγει αγώνες Rallycross μεταξύ Πορτογάλων οδηγών, και εν συνεχεία αγώνας Ιστορικών αυτοκινήτων. Ανάμεσα τους, και ο γνωστός μας από την παρουσία του στο Ράλλυ Ακρόπολις Πορτογάλου Dos Pinto με το Reunault Catrel.

Στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος, τα VW Polo R WRC έκαναν το 1-2-3 όπως και στο shakedown το πρωί, με τον Andreas Mikkelsen να είναι ταχύτερος από τους Ogier και Latvala. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο νεαρός Νορβηγός για πρώτη φορά φέτος οδηγεί την τελευταία εξέλιξη του Olo WRC προδιαγραφών 2015. Πίσω από τα Polo ακολούθησε ο Robert Kubica, στην πρώτη του με το νέο Fiesta WRC, και μετά από την αποχή του από τον αγώνα της Αργεντινής. Με διαφορά που αγγίζουν τα εκατοστά πιο πίσω βρέθηκαν οι Thierry Neuville με το i20 WRC και τα αναβαθμισμένα DS3 WRC των Meeke και Ostberg. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία του WRC2, ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Nasser Al Attiyah στο τιμόνι του Ford Fiesta RRC, μπροστά από τον Jari Ketomaa με το Fiesta προδιαγραφών R5. Πάντως, σε όλες τις κατηγορίες το θέαμα ήταν εξαιρετικό, ενώ σε αυτό το ρόλο του έπαιζε ότι τα αυτοκίνητα αγωνιζόντουσαν παράλληλα σε δυο διαφορετικές διαδρομές.

Βέβαια, ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει αύριο το πρωί με τις συνθήκες που επικρατούν να έχουν μετατρέψει τον αγώνα σε παιχνίδι στρατηγικής. Η φθορά των ελαστικών, η πούδρα στις εδ και τ καθάρισμα των δρόμων, όπως και η σοφή χρήση του περιορισμένου αριθμού ελαστικών μαλακής γόμας, είναι στοιχεία που θα κρίνουν την εξέλιξη του σκέλους και πιθανότατα του αγώνα._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ