top icon
Αγώνες

Ράλλυ Πορτογαλίας: Και τώρα οι δυο τους…

Ο Sebastien Ogier ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Πορτογαλίας, με τον Γάλλο να σκαρφαλώνει δεύτερος πίσω από τον Jari Matti Latvala, αποφασισμένος να περάσει και τον Φιλανδό.

Όποιοι περίμεναν κάποια έκπληξη ή ένα διαφορετικό αποτέλεσμα, πλέον έχουν απολέσει τις ελπίδες τους. Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, άνηκε αοπκλειστικά στους οδηγούς της VW, οι οποίοι στο τέλος της ημέρας φλερτάρουν με ακόμα ένα εμφατικό 1-2-3. Μπορεί στο τέλος της ημέρας ο Jari Matti Latvala να είναι αυτός που οδηγεί την κούρσα, αλλά ο πραγματικός πρωταγωνιστής του σκέλους ήταν ο Sebastien Ogier. Η επιλογή και ο τρόπος που προφύλαξαν οι οδηγοί τα ελαστικά τους, ήταν ένα σημαντικό στοιχείο την εξέλιξη της ημέρας, με τις ειδικές να μην είναι τόσο σκληρές όσο οι χθεσινές, αλλά με το οδόστρωμα να αποδεικνύεται ιδιαίτερα ολισθηρό.


Andreas Mikkelsen και Sebastien Ogier αναμένεται να πιέσουν στο όριο για να ξεπεράσουν τους Meeke και Latvala, αντίστοιχα.

Ο Latvala που αρχικά αισθάνθηκε την πίεση του Kris Meeke έκανε μερικά από τα λάθη που μας έχει συνηθίσει στο παρελθόν, χωρίς όμως να του κοστίσουν περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, έλεγξε το συναγωνισμό και τους αντιπάλους του και στο τέλος της ημέρας παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης. Όμως, το έργο του δεν θα είναι εύκολο αύριο. Πίσω από τον Φινλανδό βρίσκεται ο “ιπτάμενος” Sebastien Ogier που ειδικά στο δεύτερο loop ειδικών ήταν με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός σκαρφαλώνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής πίσω από τον ομόσταυλο του στη VW. Ο Γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έκανε ιδανική διαχείριση των ελαστικών του, ρίσκαρε και πίεσε στο όριο, αποδεικνύοντας εν τέλει την ανωτερότητα του επί των αντιπάλων του. Βλέπετε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και σήμερα ουσιαστικά καθάριζε το δρόμο για τους υπόλοιπους, έχοντας μπροστά του μόνο τον Khalid Al Qassimi με το DS3 WRC που επανεκκίνησε σήμερα κάνοντας χρήση Rally2. Με τρεις ειδικές να απομένουν αύριο και εκκινώντας πλέον αντίστροφα, ο Ogier είναι το φαβορί για τη νίκη παρά τα σχεδόν 10 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Latvala. Ο τελευταίος, φυσικά, δεν πρόκειται να παραδοθεί και το δήλωσε στο τέλος της ημέρας ότι θα κάνει ότι είναι δυνατό για να επικρατήσει.


O Kris Meeke ήταν για ακόμα μία φορά ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των VW Polo.

Πίσω από τα δύο VW Polo WRC βρίσκεται ο Kris Meeke με το DS3 WRC. Ο Βρετανός οδηγός, ξεκίνησε εντυπωσιακά την ημέρα, αλλά δεν κατάφερε να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό. Ο Ogier σημείωσε μερικούς εξαιρετικούς χρόνους με αποτέλεσμα να περάσει μπροστά του. Σαν να μην έφτανε αυτό, πλέον μία ανάσα πίσω του βρίσκεται ο Andreas Mikkelsen με το τρίτο Polo R WRC. Ο Νορβηγός απολαμβάνει την πρώτη του συμμετοχή με την τελευταία εξέλιξη του Polo και όπως είπε αύριο θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Ο Meeke είναι δεδομένο ότι δεν θα παραδοθεί και μ τη διαφορά τους να αγγίζει το 1 δευτερόλεπτο θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ποιος θα είναι ο τελικός νικητής.


Με ώριμη οδήγηση και μακριά από λάθη, ο Ott Tanak βρίσκεται με το νέο Ford Fiesta WRC στην 5η θέση της γενικής.

Μακριά από τα λάθη και χωρίς άγχος, ο Ott Tanak κατάφερε να φέρει στο σερβις παρκ του Matosinhos το Ford Fiesta WRC στην 5η θέση της γενικής. Ο Εσθονός απέφυγε τα λάθη και τις υπερβολές, οδήγησε έξυπνα και “καθαρά” επιδιώκοντας έναν καλό τερματισμό. Με τον Ισπανό Dani Sordo να ακολουθεί περίπου 45 δευτερόλεπτα πίσω του, θα πρέπει να “αυτοκτονήσει” για να μην τα καταφέρει. Ο οδηγός της Hyundai από την πλευρά του, ήταν εμφανώς απογοητευμένος, αφού δεν κατάφερε σήμερα να κινηθεί σε αντίστοιχο ρυθμό με εχθές. Οι γλιστερές επιφάνειες δεν ευνόησαν τον ίδιο και το i20 WRC, με αποτέλεσμα να βρίσκεται στην 6η θέση της γενικής. Την ίδια ώρα, ο Hayden Paddon που εκμεταλλεύθηκε την πολύ καλή σειρά εκκίνησης, ήταν μπροστά από τον Sordo μέχρι την τελευταία ειδική της ημέρας, αλλά ένα πρόβλημα στο κιβώτιο τον έριξε στην7η θέση της γενικής. Συγκεκριμένα, ο Νεοζηλανδός χτύπησε μία πέτρα με αποτέλεσμα να χάσει όλα τα λάδια το κιβώτιο και μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές να παραμένει άγνωστο αν θα καταφέρει να επιστρέψει στο σέρβις παρκ. Καταστροφική ήταν η σημερινή ημέρα, όμως, για τον πρώτο οδηγό της Hyundai, τον Thierry Neuville, ο οποίος εγκατέλειψε μετά από έξοδο. Ότι χειρότερο για τον Βέλγο οδηγό, που μετά από την Αργεντινή φεύγει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα χωρίς βαθμούς.


Ο Dani Sordo δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων, την ώρα που ο Thierry Neuville εγκατέλεψε πολύ νωρίς μετά από έξοδο.

Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε και ο Mads Ostberg με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Νορβηγός οδηγός, έχασε χρόνο αρχικά από τη σειρά εκκίνησης, αφού ήταν πίσω από τον Ogier, ενώ στη συνέχεια είχε ένα πρόβλημα με το πίσω διαφορικό. Σαν να μην έφτανε αυτό, στο δεύτερο loop είχε πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο στο DS3, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει το σκέλος μόλις στην 8η θέση της γενικής. Πίσω του, ακολουθεί ο Robert Kubica στην πρώτη του με το Ford Fiesta WRC, ο οποίος προσπαθεί να εξοικειωθεί στο νέο του αυτοκίνητο, έχοντας ξεκάθαρο στόχο να τερματίσει.

Η αυριανή τελευταία ημέρα, περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκος περίπου 45 χιλιομέτρων. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται δύο περάσματα από την θρυλική “Fafe” που αναμένεται να συγκεντρώσει χιλιάδες θεατές. Σε αγωνιστικό επίπεδο, μπορεί ο αριθμός των χιλιομέτρων να μοιάζει μικρός, αλλά είναι αρκετός για να αλλάξει άρδην το αποτέλεσμα. Τόσο η πρώτη όσο και η τρίτη θέση δεν είναι δεδομένες, και μόνο απίθανο δεν είναι να αλλάξουν χέρια. Ίσως για κάποιους να είναι το πλέον πιθανό!_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ