Μόνο η Power Stage απομένει για την ολοκλήρωση του Ράλλυ Monza, με τον Sebastien Ogier και την Toyota να απέχουν 14,62 χιλιόμετρα από την κατάκτηση των τίτλων Οδηγών και Κατασκευαστών, αντίστοιχα.
Η καταληκτική ημέρα του Ράλλυ Monza και του φετινού WRC έχει ολοκληρωθεί κατά τα 2/3, αφού απομένει μόνο η Power Stage για να μάθουμε ποιος θα είναι ο νικητής του αγώνα.
Σε κάθε περίπτωση, οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και η Toyota απέχουν ελάχιστα από την οριστικοποίηση των Πρωταθλημάτων Οδηγών και Κατασκευαστών.
Η εξέλιξη του τελευταίου πρωινού στο Ράλλυ Monza
Το πρόγραμμα της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Monza περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές (Grand Prix 2, Serraglio 1&2), συνολικού μήκους 39,53 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Μετά από την ολοκλήρωση 15 εκ των 16 συνολικά ειδικών διαδρομών του αγώνα, η μάχη για τη νίκη μαίνεται με αμείωτη ένταση και θα κριθεί στην Power Stage.
Παρόλο που οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) δε χρειάζονται την επικράτηση προκειμένου (διαβάστε τα σενάρια κατάκτησης των τίτλων εδώ) να αναδειχθούν για 8η φορά Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Οδηγών/Συνοδηγών, ολοκλήρωσαν την δεύτερη ημέρα στην κορυφή και παραμένουν σε αυτή, μία ειδική διαδρομή πριν από την ολοκλήρωση του αγώνα.
Σήμερα το πρωί καρδιοχτύπησαν, όταν είχαν επαφή με τον εμπρός δεξιό τροχό σε τοιχίο που ορίζει τα σικέιν, όμως στάθηκαν τυχεροί καθώς δεν υπήρξε κλατάρισμα.
Στην επόμενη ειδική διαδρομή απέφυγαν τα ρίσκα, ουσιαστικά “παραδίδοντας” τη νίκη στους teammates τους.
Ωστόσο, οι Elfyn Evans-Scott Martin είχαν τη στιγμή τους με το δεύτερο Toyota Yaris WRC. Ο Ουαλός μπλόκαρε τα φρένα και χτύπησε στα hay bales, ενώ αργότερα του έσβησε δύο φορές ο κινητήρας.
Έτσι, μία ειδική πριν από το τέλος οι Ogier-Ingrassia βρίσκονται στην κορυφή, με διαφορά 7,6” από τους Evans-Martin.
Οι Dani Sordo-Candido Carrera παραμένουν στην τρίτη θέση, έχοντας διαφορά 14,0” από τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, αμφότεροι με Hyundai i20 Coupe WRC.
Οι Βέλγοι ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του πρωινού, πετυχαίνοντας δύο ταχύτερους χρόνους, χάρη και στη σωστή επιλογή ελαστικών (4 μαλακά).
Στην 5η θέση διατηρούνται οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson με το Hyundai i20 Coupe WRC της 2C Competition.
Μετά από τις πρωινές ειδικές διαδρομές, εντός εξάδας έχουν ανέβει οι Teemu Suninen-Mikko Markkula, με το τρίτο εργοστασιακό Hyundai i20 Coupe WRC.
Οι Φινλανδοί επωφελήθηκαν από ένα λάθος του Takamoto Katsuta,ο οποίος τραυμάτισε το Toyota Yaris WRC εμπρός αριστερά (τροχός-ανάρτηση), έπειτα από χτύπημα σε σικέιν.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, οι Katsuta-Johnston υποχώρησαν στην 7η θέση, έχοντας διαφορά μόλις 3,7” από τους Gus Greensmith-Jonas Andersson, οι οποίοι παραμένουν στην 8η θέση με το Ford Fiesta WRC της M-Sport Ford.
Σημειωτέον, πως οι Solberg-Edmondson και Greensmith-Andersson έχασαν χρόνο από τετ-α-κε.
Στην 9η θέση διατηρούνται οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα διαμορφώνουν οι Ιταλοί Andrea Crugnola-Pietro Ometto (Hyundai i20 N Rally2), οι οποίοι είναι το ταχύτερο πλήρωμα με αυτοκίνητο Rally2 και προηγούνται στο WRC 3.
Το Ράλλυ Monza και το φετινό WRC θα ολοκληρωθούν με την Power Stage (Serraglio 2) μήκους 14,62 αγωνιστικών χιλιομέτρων, η οποία ξεκινά στις 13:18.
Η Power Stage μεταδίδεται ζωντανά από την Cosmote Sport 8HD.
Αναλυτικά αποτελέσματα και live ενημέρωση μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.
Photos: ACI Rally Monza, Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford
Δείτε highlights από τη χθεσινή ημέρα