X
WRC

Ράλλυ Monza: Μαίνεται η μονομαχία των Ogier και Evans (+video)

Μετά από την ολοκλήρωση των ορεινών ειδικών διαδρομών του Ράλλυ Monza, ο Sebastien Ogier έχει τεθεί ξανά επικεφαλής, με διαφορά 5,2 δλ. από τον Elfyn Evans.

Η μάχη για τη νίκη στο Ράλλυ Monza μεταξύ των Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Elfyn Evans-Scott Martin έχει ενταθεί, τη στιγμή που τα πληρώματα της Toyota έχουν ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι εκείνων της Hyundai.

Η δεύτερη ημέρα του τελευταίου αγώνα της σεζόν, αλλά και της εποχής των αυτοκινήτων WRC, προμήνυε αγωνιώδη εξέλιξη και μέχρι στιγμής, δε διαψεύδει όσους πίστευαν σε αυτό.

Έπειτα από τις 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές στα ορεινά του Bergamo (San Fermo, Selvino) συνολικού μήκους 79,46 αγωνιστικών χιλιομέτρων, τα δύο  κορυφαία πληρώματα της Toyota εναλλάσσονταν στην κορυφή, διατηρώντας το 1-2 και παραμένοντας πολύ κοντά μεταξύ τους.

Με 11 από τις 16 ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Monza να έχουν ολοκληρωθεί, οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia έχουν πάρει προβάδισμα νίκης και προφανώς τίτλου, αφού δημιούργησαν διαφορά 5,2” από τους Elfyn Evans-Scott Martin.

Ταυτόχρονα, τα πληρώματα της Toyota είδαν τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe της Hyundai να χάνουν χρόνο από έξοδο.

Αυτό δεν ευνοεί τον Evans, ο οποίος γνωρίζει πως για να στεφθεί Πρωταθλητής, δεν του αρκεί να κερδίσει, αλλά πρέπει και ο Ogier να τερματίσει εκτός βάθρου, οπότε προς το παρόν, ο Γάλλος κρατάει τον τίτλο στα χέρια του.

Η εξέλιξη του δεύτερη πρωινού στο Ράλλυ Monza

Τα πληρώματα ξεκίνησαν από την Monza νωρίς το πρωί, με τον καλό καιρό να βοηθάει την προσπάθειά τους.

Στο μεγαλύτερο μέρος των ειδικών διαδρομών το οδόστρωμα ήταν εντελώς στεγνό, ενώ οι λίγες υγρασίες δεν αποτέλεσαν λόγο ανησυχίας, οπότε οι κορυφαίοι συνδυασμοί προτίμησαν από 5 ελαστικά σκληρής γόμας.

Μετά από την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Monza, οι Elfyn Evans-Scott Martin είχαν προβάδισμα 1,4 δλ. από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia.

Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας, ο ταχύτερος χρόνος των Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe με το Hyundai i20 Coupe WRC, έδειξε πως ίσως να υπάρξει και τρίτος μνηστήρας για τη νίκη, καθώς οι Βέλγοι μείωσαν τη διαφορά από την κορυφή σε λιγότερα από 20 δευτερόλεπτα.

Στο μεταξύ, οι Ogier-Ingrassia πέρασαν στην κορυφή με διαφορά 1,5”, αφού ήταν κατά 2,9” ταχύτεροι των Evans-Martin.

Στην δεύτερη σημερινή διαδρομή, οι Βρετανοί πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 3,8” από τους Γάλλους, οπότε ξαναπέρασαν επικεφαλής με διαφορά 2,3”.

Ταυτόχρονα, στα πρώτα 500 μέτρα της διαδρομής ο Neuville είχε τη στιγμή του, όταν μετά από αλλαγή στο στήσιμο και χωρίς να έχει ζεστάνει όπως ήθελε τα ελαστικά του, χτύπησε σε μπαριέρα με το εμπρός μέρος έπειτα από υπερστροφή ισχύος, χάνοντας σχεδόν μισό λεπτό και την επαφή με την κορυφή.

Όπως δήλωσε στον τερματισμό ο Βέλγος, που προκάλεσε αρκετή ζημιά στο αυτοκίνητο χωρίς, ευτυχώς για τον ίδιο, να πλήξει δομικά εξαρτήματα, ο χρόνος χάθηκε κυρίως κατά τη διαδικασία επανακκίνησης και όχι τόσο από την έξοδο.

Επανερχόμενοι στη μάχη της κορυφής, η τρίτη ειδική διαδρομή της ημέρας επιφύλαξε ξανά εναλλαγή, με τους Ogier-Ingrassia να πετυχαίνουν τον ταχύτερο χρόνο, ανακτώντας την πρώτη θέση με διαφορά 1,1” από τους Evans-Martin.

Στην τελευταία διαδρομή του πρωινού και ενώ άπαντες ανησυχούσαν για τη φθορά των ελαστικών τους, οι Γάλλοι σημείωσαν έναν κυριαρχικό ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 4,1” από τους temmates τους, αυξάνοντας τη διαφορά στα 5,2”.

Πίσω από το δίδυμο της κορυφής βρίσκονται, με διαφορά 33,4” από την κορυφή, οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC).

Ο Ισπανός έμεινε μακριά από απρόοπτα και παρά τις τάσεις υποστροφής και την αυξημένη φθορά των ελαστικών του, κέρδισε μία θέση επωφελούμενος από την άτυχη στιγμή του teammate του.

Πάντως, οι Neuville-Wydaeghe έχουν διατηρηθεί στην τέταρτη θέση, απέχοντας 18,5” από τους Ισπανούς ομόσταβλούς τους.

Ο Neuville ανέφερε επίσης υπέρμετρη φθορά ελαστικών, παραδεχόμενος πως αυτό συμβαίνει σε όλα τα Hyundai σήμερα το πρωί.

Πέμπτοι, 25,8” πιο πίσω παραμένουν οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson με το Hyundai i20 Coupe WRC της 2C Competition, έχοντας διαφορά 17,3” από τους Takamoto Katsuta-Aaron Johnston, με το τέταρτο Toyota Yaris WRC, που δεν προσφέρει βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Οι Teemu Suninen-Mikko Markkula συνέχισαν τη βελτίωσή τους με το τρίτο εργοστασιακό Hyundai i20 Coupe WRC, ανεβαίνοντας στην 7η θέση, παρά μια επαφή με μπαριέρα που δεν είχε περαιτέρω συνέπειες.

Στην 8η θέση έχουν υποχωρήσει οι Gus Greensmith-Jonas Andersson που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα του Ford Fiesta WRC, απέχοντας 10,5” από τους Φινλανδούς της Hyundai.

Την κατάταξη των αυτοκινήτων WRC ολοκληρώνουν, ακολουθώντας πολύ συντηρητικό αγώνα οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) που έχουν ως αποκλειστικό στόχο τον τερματισμό.

Στη 10η θέση Γενικής βρίσκονται οι Γάλλοι Yohan Rossel-Jacques Julien Renucci (Citroen C3 Rally2), οι οποίοι προηγούνται στο WRC 3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα Rally2.

Σε γενική και WRC 3 τους ακολουθούν οι Ιταλοί Andrea Crugnola-Pietro Ometto (Hyundai i20 N Rally2) και οι Πολωνοί Kajetan Kajetanowicz-Maciej Szczepanjak (Skoda Fabia Rally2).

Στο WRC 2, βαθμολογούμενοι μόνο για τις ομάδες, προηγούνται οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov (Movisport, Skoda Fabia Rally2), ενώ στους οδηγούς επικεφαλής βρίσκονται οι Jari Huttunen-Mikko Lukka (M-Sport Ford, Ford Fiesta Rally2 MkII).

Εκτός αγώνα, από έξοδο που προκάλεσε ζημιά στον τροχό, βρίσκονται οι Marco Bulacia-Marcelo Der Ohannessian (Toksport, Skoda Fabia Rally2 evo), γεγονός που πιθανώς να στοιχίσει τον τίτλο των ομάδων του WRC 2 στη γερμανική ομάδα, ευνοώντας την Movisport.

Στα καθ’ ημάς, δυστυχώς οι Νικόλας Παυλίδης-Allan Harryman (Peugeot 208 Rally4) στάθηκαν ξανά άτυχοι, εγκαταλείποντας στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας όταν χτύπησαν σε αχυρόμπαλα.

Όπως αναφέρεται στην σελίδα της Step Racing στα social media, ο Νικόλας Παυλίδης είχε ελαφρύ τραυματισμό στον αριστερό καρπό, που αντιμετωπίστηκε έγκαιρα από την ιατρική ομάδα του αγώνα.

Από την πλευρά μας, ευχόμαστε γρήγορα περαστικά!

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Monza θα ολοκληρωθεί με δύο ειδικές διαδρομές (Sottozero 1&2), μήκους 28,78 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Ωράριο, Live αποτελέσματα, εξέλιξη και το WRC+, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford, Νικόλας Παυλίδης-Step Racing

Δείτε highlights από την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Monza

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!