Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο συγκέντρωσε 75 συμμετοχές, με την αγωνία για τη συμμετοχή ή μη του Sebastien Loeb να παρατείνεται – Ο αναλυτικός πίνακας θα ανακοινωθεί τον Ιανουάριο.
Η ώρα της αλήθειας για τη νέα, υβριδική εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ πλησιάζει, με το 90ό Ράλλυ Μόντε Κάρλο να αποτελεί τον εναρκτήριο γύρο της νέας χρονιάς, στις 20-23 Ιανουαρίου 2022.
Το βράδυ της Παρασκευής 17 Δεκεμβρίου έληξε η προθεσμία δηλώσεων συμμετοχής στον αγώνα, όμως η αναλυτική λίστα αναμένεται να ανακοινωθεί στις 10 Ιανουαρίου 2022.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Οργανωτικής Επιτροπής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, η M-Sport Ford θα παρατάξει 3 ή 4 Puma Rally1, επιβεβαιώνοντας όμως μόνο τους Craig Breen-Paul Nagle και Gus Greensmith-Jonas Andersson.
Οι διαπραγματεύσεις σχετικά με την εμπλοκή του Adrien Fourmaux, ο οποίος οδήγησε το Ford Puma Rally1 στο πλαίσιο promo video, αλλά και εκείνη του Sebastien Loeb, για επιλεκτικό πρόγραμμα το 2022, δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Κοινός παρονομαστής είναι η Red Bull, η οποία αποτελεί χορηγό και των δύο οδηγών και σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να αναλάβει σημαντικό μέρος του συνολικού κόστους.
Οι συμμετοχές στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Αρκετά από τα ονόματα και κυρίως, εκείνα των κορυφαίων συνδυασμών, έχουν ήδη γνωστοποιηθεί από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα.
Συνολικά, οι πρώτες “υβριδικές” συμμετοχές του WRC περιλαμβάνουν 11 αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1.
Η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών, Toyota Gazoo Racing, θα συμμετάσχει όπως προγραμματίζει για κάθε αγώνα φέτος, με 4 GR Yaris Rally1.
Στην “πρώτη ομάδα” εντάσσονται οι Sebastien Ogier-Benjamin Veillas, στον πρώτο τους αγώνα ως πλήρωμα μετά από την αποχώρηση του Julien Ingrassia.
Δίπλα τους, θα βρεθούν οι Elfyn Evans-Scott Martin και Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, ενώ ντεμπούτο θα κάνει η ομάδα “Next Generation”, με πλήρωμα τους Takamoto Katsuta-Aaron Johnston.
Στην Hyundai, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja θα είναι κανονικά παρόντες, ενώ ο Thierry Neuville έχει δηλωθεί χωρίς συνοδηγό, καθώς ο Martijn Wydaeghe βρίσκεται σε στάδιο ανάρρωσης, αν και με βάση τους υπολογισμούς πρόκειται να αγωνιστεί κανονικά.
Το τρίτο i20 N Rally1 θα μοιραστούν, όπως αναμένεται να κάνουν και στο Ράλλυ Σουηδίας, οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson.
Στην M-Sport Ford, το τοπίο αναφορικά με τα πληρώματα που θα πλαισιώσουν τους Breen-Nagle και Greensmith-Andersson, θα ξεκαθαρίσει πιθανότατα εντός της ερχόμενης εβδομάδας.
Στο WRC 2, από τις συμμετοχές που γνωστοποιήθηκαν ξεχωρίζει η παρουσία του Πρωταθλητή Andreas Mikkelsen, χωρίς να έχει δηλωθεί ο συνοδηγός του στο Skoda Fabia Rally2 evo της Toksport, που σύμφωνα με πληροφορίες μας θα είναι ο συμπατριώτης του Torstein Eriksen, που ως το 2021 βρισκόταν στο πλευρό του Mads Ostberg.
Teammate του Νορβηγού, με τον οποίο θα προσμετρούν και στη βαθμολογία Ομάδων, θα γίνει ο Nikolay Gryazin, με συνοδηγό τον Konstantin Aleksandrov.
Παρών θα είναι και ο Πρωταθλητής WRC 3, Johan Rossel, με συνοδηγό σε ένα Citroen C3 Rally2 της PH Sport τον Valentin Sarreaud, ενώ ίδιο αυτοκίνητο, αλλά από την Sainteloc, θα μοιράζονται οι Eric Camilli-Yannick Roche.
Ακόμη, με Skoda Fabia Rally2 evo θα συμμετάσχουν οι Marco Bulacia-Marcelo Der Ohannesian, Chris Ingram-Ross Whittock και ο πολύπειρος Freddy Loix, με συνοδηγό τον Pieter Tsjoen.
Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2022 θα έχει ως επίκεντρο το Μονακό. Ο αγώνας θα ξεκινήσει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 23 Ιανουαρίου, μετά από 17 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 296, 03 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford