top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Σε δικό του αγώνα

Τι και αν η διαφορά του από τους διώκτες του επιτρέπει να «σηκώσει» το πόδι από το γκάζι; Ο S. Loeb κέρδισε τις 5 από τις 6 ειδικές της δεύτερης ημέρας, απολαμβάνοντας τη μοναξιά της κορυφής!




Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψε τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο ο Sebastien Loeb, καταφέρνοντας να κερδίσει τις πέντε από τις συνολικά έξι ειδικές διαδρομές του σημερινού σκέλους. Ο Γάλλος οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, παρά το γεγονός ότι είχε μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες του, δεν «σηκώσε» το πόδι από το γκάζι και οδηγώντας στο όριο κατάφερε να την αυξήσει κι άλλο. Ο Loeb πραγματοποίησε τις ιδανικές επιλογές ελαστικών και εκμεταλλευόμενος τόσο την εμπειρία του, αλλά και την εμπειρία του, δεν επέτρεψε σε κανέναν να αμφισβητήσει την κυριαρχία του. Βέβαια, και η σημερινή ημέρα δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, αφού ο υδράργυρος άγγιξε στο μεγαλύτερο μέρος της τους δέκα βαθμούς, την ώρα που υπήρχε ηλιοφάνεια. Παρόλα αυτά, υπήρξαν σημεία που χρειαζόταν προσοχή, ιδιαίτερα όπου δεν μπορούσαν να περάσουν οι ακτίνες του ήλιου, αλλά σε καμία περίπτωση τα πληρώματα δεν είχαν να αντιμετωπίσουν τις χθεσινές μικτές συνθήκες. Έτσι, σε καθαρά ασφάλτινες επιφάνειες ο Loeb δεν είχε κανένα πρόβλημα να κάνει για ακόμα μία φορά επίδειξη ισχύος.

 

Όσο ο Γάλλος απολαμβάνει τη μοναξιά της κορυφής, πιο πίσω οι Dani Sordo και Petter Solberg δίνουν σπουδαία μάχη για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης. Σε όλη τη διάρκεια του σκέλους, οι δυο τους εναλλάσονταν, με τον Ισπανό στην τελευταία ειδική της ημέρας να καταφέρνει να περάσει και πάλι δεύτερος, όπως ακριβώς και εχθές. Ο Sordo πίεσε όσο μπορούσε, αν και ο ίδιος σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορούσε να πιστέψει τους χρόνους του Loeb. Παρόλα αυτά, ο Ισπανός μετρ της ασφάλτου (ένας από τους λίγους πλέον στο θεσμό) εστίασε την προσοχή του στη μάχη με τον Solberg, θέτοντας ως στόχο του το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Πάντως, αξίζει για ακόμα μία φορά να σημειώσουμε ότι το Mini JCW WRC αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στην άσφαλτο και είναι κρίμα που η BMW δεν υποστηρίζει το πρόγραμμα. Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.

 

Πίσω στις ειδικές διαδρομές του Μόντε Κάρλο, ο Petter Solberg για ακόμα μία μέρα έδειξε ότι διαθέτει την ταχύτητα που απαιτείται σε αυτό το επίπεδο, δικαιώνοντας τον Wilson για την επιλογή του. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 ήταν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας στη μάχη της δεύτερης θέσης, την οποία και κρατούσε στα χέρια του μέχρι το τέλος, αλλά την έχασε στην τελευταία ειδική, όταν και προτίμησε να μην πάρει περιττά ρίσκα. Ο Νορβηγός έχει μεγάλο φορτίο στις πλάτες του αυτή τη στιγμή, αφού με τον Latvala εκτός αγώνα, και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει στο Μόντε superally, μία εγκατάλειψη θα ισοδυναμεί με καταστροφή για την ομάδα της Ford. Πάντως, παραμένει στη μάχη και μοιάζει σίγουρο ότι θα διεκδικήσει τη δεύτερη θέση της γενικής από τον Sordo, όντας και μόλις 4 δευτερόλεπτα πίσω του.  

 

Αρκετά πιο πίσω, έχουμε ακόμα μία μάχη, αλλά αυτή τη φορά με φόντο την 4η θέση της γενικής, ανάμεσα στους Mikko Hirvonen και EvgenyNovikov. Ο Φινλανδός περσινός διεκδικητής του τίτλου, μοιάζει ακόμα έξω από τα νερά του, και όπως δήλωσε και ο ίδιος προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο του αυτοκίνητο. Με εξαίρεση έναν δεύτερο χρόνο, ο Mikko έχει χάσει αρκετό χρόνο, ενώ ακόμα και το γεγονός ότι δεν μπορεί να ξεφύγει από τον άπειρο Evgeny Novikov που συμμετέχει μόλις για πρώτη φορά στον αγώνα, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Μάλιστα, δεν το έκρυψε και ο ίδιος, ο οποίος όταν ρωτήθηκε για τις μέτριες επιδόσεις του, απλά ανέφερε ότι δεν φταίει το αυτοκίνητο, αλλά ο εαυτός του.

 

Στην αντίπερα όχθη, ο Evgeny Novikov εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι η άσφαλτος δεν είναι η αγαπημένη του επιφάνεια, ενώ είναι μόλις η πρώτη του συμμετοχή σε έναν τόσο ιδιαίτερο και απαιτητικό αγώνα όπως είναι το Μόντε Κάρλο. Οι χρόνοι του είναι πολύ καλοί, αν και σήμερα θυμήθηκε λίγο τον παλιό καλό του εαυτό, όταν και στην 6η ε.δ. το παράκανε και μία έξοδο από το δρόμο, ευτυχώς χωρίς σημαντικές συνέπειες, πέρα από ένα μικρό πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης το οποίο και ξεπέρασε. Πάντως, τόσο ο Hirvonen, όσο και ο Novikov, θα πρέπει να αισθάνονται σαφώς πιο άνετα πλέον με τον Sebastien Ogier εκτός αγώνα. Ο εργοστασιακός οδηγός της VW, ο οποίος στο Μόντε Κάρλο συμμετείχε με το Skoda Fabia S2000, βγήκε από το δρόμο στην τελευταία ειδική της ημέρας, και μάλιστα με 6η σχέση στο κιβώτιο, ευτυχώς χωρίς συνέπειες για τον ίδιο και τον συνοδηγό του. Μπορεί να αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, αλλά ο Γάλλος πρώην εργοστασιακός οδηγός της Citroen έκανε σαφή επίδειξη ισχύος καταφέρνοντας να βρεθεί ψηλά στη γενική κατάταξη με ένα αυτοκίνητο που είναι σαφώς υποδεέστερο του ανταγωνισμού, ελέω προδιαγραφών! Είπαμε, οι Γερμανοί της VW, αφού δεν κατάφεραν να «αρπάξουν» τον Loeb έκαναν την καλύτερη επιλογή με τον Ogier.

 

Με τον Γάλλο εκτός, ο Francois Delecour βρήκε τον τρόπο να σκαρφαλώσει στην 6η θέση της γενικής! Ο σπουδαίος οδηγός, είχε σήμερα τη στιγμή του όταν βγήκε από το δρόμο, αλλά ευτυχώς χωρίς να αναγκαστεί να σταματήσει την προσπάθεια του. Η επίδοση είναι εξαιρετική, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος δήλωσε ότι μ οιάζει αδύνατο να ακολουθήσει το ρυθμό της γενιάς. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι πιθανό να τον δούμε και δύο ή τρεις ακόμα αγώνες το 2012 με το Ford Fiesta WRC και την υποστήριξη της κυβέρνησης της Ρουμανίας, η οποία και χορήγησε την προσπάθεια του στο Μόντε Κάρλο! Πιο πίσω, έχουμε ακόμα μία μάχη για την 7η θέση της γενικής, ανάμεσα στους Pierre Campana και Ott Tanak, με τον Γάλλο να εκματελλεύεται ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του Εσθονού στην τελευταία ειδική, ο οποίος έσβησε και αρνούταν πεισματικά να πάρει μπροστά. Έτσι, ο οδηγός του Mini βρίσκεται 11 δευτερόλεπτα εμπρός από το Fiesta του Εσθονού, με τρεις ημέρες αγώνα μπροστά μας. Την πρώτη δεκάδα, συμμπληρώνουν οι Per Gunnar Andersson και Kevin Abbring, με τον Σουηδό να οδηγεί το Proton Satria στην πρώτη του νίκη στο SWRC! Η αυριανή 3η ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές, μέσα από τις οποίες τα πληρώματα θα καταλήξουν στο Πριγκιπάτο του Μονακό. Εκεί, θα διανυκτερεύσουν για πρώτη φορά μετά από χρόνια, με το θεσμό να παίρνει και πάλι λίγη από τη λάμψη του Μόντε Κάρλο._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ