top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μ. Βρετανίας: Βραχεία κεφαλή για Loeb

Το πρώτο… «πιάτο» του Ράλλυ Μ.Βρετανίας «σερβιρίστηκε», με τον Sebastien Loeb να παίρνει βραχεία κεφαλή από τον Mikko Hirvonen μετά από τρεις ειδικές διαδρομές.




Η αγωνιστική δράση ξεκίνησε και σήμερα το απόγευμα τα πληρώματα αγωνίστηκαν σε τρεις ειδικές διαδρομές σηματοδοτώντας την έναρξη του τελευταίου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που θα αναδείξει και τον φετινό κάτοχο του τίτλου. Σήμερα, μπορεί οι πρωταγωνιστές του θεσμού να διαγωνίστηκαν μόλις σε τρεις ε.δ., αλλά πήραμε μία πρώτη γεύση για το τι θα δούμε τις επόμενες ημέρες, την ώρα που δεν έλειψαν και τα προβλήματα για κάποιους συνδυασμούς. Συγκεκριμένα, ο Sebastien Ogier ήταν ο μεγάλος άτυχος, αφού μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή βγήκε από το δρόμο, έπεσε σε ένα τοίχο, με αποτέλεσμα να χάσει έναν τροχό και να εγκαταλείψει την προσπάθεια του. Η ζημιά, μπορεί να μην είναι μεγάλη, αφού αύριο θα επανεκκινήσει κανονικά, αλλά πολύ νωρίς τέθηκε εκτός διεκδίκησης της νίκης ή μίας θέσης στο βάθρο. Βέβαια, το σημαντικότερο είναι ότι απομακρύνθηκε από την κορυφή και ουσιαστικά άφησε μόνο του τον Sebastien Loeb να διεκδικήσει τον τίτλο απέναντι στον Hirvonen, ο οποίος και έχει την πολύτιμη βοήθεια του Jari Matti Latvala.

 

Παρόλα αυτά, ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν δείχνει ότι προβληματίζεται ιδιαίτερα. Στις κλασσικές βρετανικές συνθήκες που επικρατούν στον αγώνα, κατάφερε με το καλημέρα να δείξει την ταχύτητα του, κερδίζοντας την μία από τις τρεις ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να προηγείται στην κατάταξη του αγώνα, έστω και με βραχεία κεφαλή, με τη μεταξύ τους διαφορά να αγγίζει τα 0.9 δευτερόλεπτα. «Όλα πήγαν καλά, αλλά οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες! Υπάρχει πολύ λάσπη στις ειδικές και η πρόσφυση αλλάζει σε κάθε στροφή!», είπε ο Γάλλος οδηγός. Ο Hirvonen από την πλευρά του, κατάφερε να κερδίσει και αυτός μία ειδική, και μάλιστα την τελευταία και μεγαλύτερη σε μήκος, ψαλιδίζοντας τη διαφορά του από τον Loeb. «Ήταν μία καλή αρχή. Ήταν δύσκολες οι συνθήκες, ειδικά μέσα στο δάσος όπου και ήταν ιδιαίτερα σκοτεινά. Όμως, είμαι ικανοποιημένος από το χρόνο μου στην τελευταία ειδική».

 

Ο ομόσταυλος του Hirvonen, o Jari Matti Latvala, μπορεί να ήταν ο ταχύτερος στην εναρκτήρια και πρώτη ειδική της ημέρας, αλλά στην τελευταία έχασε αρκετό χρόνο, όντας 6,3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Mikko, που ήταν και ο ταχύτερος. «Δεν είχα την καλύτερη δυνατή αίσθηση σε αυτή την ειδική. Αισθανόμουν ότι ο δρόμος όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα γλίστραγε και περισσότερο, αλλά παρόλα αυτά ήταν μία καλή αρχή. Ο Petter Solberg, βρίσκεται στην τέταρτη θέση της γενικής, περίπου 12 δευτερόλεπτα από την κορυφή, έχοντας χάσει χρόνο μετά από μία μικρή έξοδο που είχε στην πρώτη ειδική. Τα δύο Mini JCW WRC συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, με τον Kris Meeke να είναι αυτή τη φορά ταχύτερος από τον Dani Sordo, την ώρα που οι Mads Ostberg και Ott Tanak συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα. Ο νεαρός Εσθονός έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα επάνω του σε αυτόν τον αγώνα, ο οποίος είναι και ο πρώτος με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, καταφέρνοντας στην τελευταία ειδική να σημειώσει τον έκτο χρόνο της γενικής με το Fiesta, την ώρα που αξίζει να σημειώσουμε ότι χρησιμοποιεί ελαστικά της Dmack και όχι της Michelin όπως όλοι οι υπόλοιποι συνδυασμοί. Ο πραγματικός αγώνας, όμως, ξεκινάει αύριο και περιλαμβάνει συνολικά οκτώ ειδικές διαδρομές. Και όπως όλα δείχνουν οι δύο διεκδικητές του τίτλου, είναι αυτοί που ήδη ξεχωρίζουν._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ