X
WRC

Ράλλυ Κροατίας: Επικεφαλής ο Tanak πριν από την Power Stage

H βροχή στην προτελευταία ειδική διαδρομή του Ράλλυ Κροατίας έφερε αλλαγή δεδομένων, με τον Ott Tanak να περνάει στην κορυφή, με διαφορά 1,4'' από τον Kalle Rovanpera.

Μια νέα αλλαγή των καιρικών συνθηκών έφερε τα πάνω-κάτω στο Ράλλυ Κροατίας, τρίτο γύρο του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Η βροχή που έπεσε στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, δεν ήταν αναμενόμενη για ομάδες και πληρώματα, πλην της Hyundai που εκ του αποτελέσματος, έκανε την πιο σωστή επιλογή.

Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1) αποφάσισαν να ρισκάρουν το πρωί, φεύγοντας από το service park στο Zagreb με 4 ελαστικά μαλακής γόμας και 2 βρόχινα και το ρίσκο τελικά τους βγήκε.

Αν και στο πρώτο loop της ημέρας αυτό δε φάνηκε να αποδίδει, αφού οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) αύξησαν περαιτέρω τη διαφορά, δείχνοντας να αγγίζουν τη νίκη, τα πάντα άλλαξαν λίγο πριν το φινάλε.

Η βροχή άλλαξε το σκηνικό στο Ράλλυ Κροατίας

Ενδεικτικό του επιπέδου αλλαγής της πρόσφυσης στο βρεγμένο οδόστρωμα, είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα πληρώματα, που είχαν επιλέξει σκληρή γόμα ελαστικών, ήταν κατά σχεδόν 3 λεπτά πιο αργά από το πρώτο τους πέρασμα στην ειδική διαδρομή.

Με αυτόν τον τρόπο, έγινε φανερό πως η μάχη για τη νίκη θα άναβε ξανά, αφού οι Tanak-Jarveoja είχαν κάνει την ιδανικότερη επιλογή για τις συγκεκριμένες συνθήκες.

Πράγματι, σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο και εξασφαλίζοντας διαφορά 29,8” από τους Rovanpera-Halttunen, πήραν την πρωτοπορία για μόλις 1,4” ενώ απομένει η Power Stage για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Οι Φινλανδοί διέθεταν μεν δύο ελαστικά βροχής, ωστόσο η σκληρή γόμα δεν απέδιδε στο βρεγμένο οδόστρωμα, οπότε έχασαν πολύτιμο χρόνο.

Οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1), που προτίμησαν 3 ελαστικά μαλακής και ισάριθμα σκληρής γόμας, είχαν επίσης πλεονέκτημα σε σύγκριση με όλους τους υπόλοιπους που είχαν μόνο ελαστικά με σκληρή γόμα.

Έτσι, οι Βέλγοι έχουν ξεφύγει στη μάχη της τρίτης θέσης, αφού η διαφορά από τους Craig Breen-Paul Nagle (Ford Puma Rally1) φτάνει πια σχεδόν στα δύο λεπτά.

Οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1) παραμένουν πέμπτοι, ενώ την εξάδα διαμορφώνουν οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1).

Οι Yohan Rossel-Valentin Sarreaud (Citroen C3 Rally2) παραμένουν στην 7η θέση της γενικής και στην κορυφή του WRC 2.

Όμως, μια θέση πιο πίσω έχουν ανέβει οι Kajetan Kajetanowicz-Maciej Szczepanjak (Skoda Fabia Rally2 evo), οι οποίοι επωφελήθηκαν από τη σωστή επιλογή ελαστικών, όπως και οι Emil Lindholm-Reeta Hamalainen (Skoda Fabia Rally2 evo) που τους ακολουθούν.

Ενδεικτικό της διαφοράς που έκαναν τα ελαστικά βροχής, είναι το γεγονός πως ο Lindholm πέτυχε τον δεύτερο χρόνο γενικής, ενώ τρίτοι στην ειδική διαδρομή είναι οι Chris Ingram-Craig Drew, επίσης με Skoda Fabia Rally2 evo.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov (Skoda Fabia Rally2 evo) που έχασαν δυο θέσεις λόγω της βροχής.

Στον τερματισμό της προτελευταίας ειδκής διαδρομής, ο Rovanpera εμφανίστηκε απογοητευμένος, αναφέροντας πως δε θα μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη στην Power Stage, αφού η σκληρή γόμα ελαστικών δε λειτουργεί καθόλου σε αυτές τις συνθήκες.

Θα έχουμε ξανά αλλαγή σκηνικού, ή οι Ott Tanak-Martin Jarveoja θα φτάσουν στη νίκη; Με τις εναλλαγές που έχουμε βιώσει στο Ράλλυ Κροατίας, τίποτα δε μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο.

H Power Stage μήκους 14,09 αγωνιστικών χιλιομέτρων, ξεκινά στις 14:18 και μεταδίδεται ζωντανά από την Cosmote Sport 8HD.

Live αποτελέσματα και εξέλιξη του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Photos: Hyundai Motorsport, Toyota Gazoo Racing

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!