top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ισπανίας: Nίκη για τον Ogier, τίτλος για τη VW

Tην τρίτη ημέρα ο νέος παγκόσμιος έδειξε ποιός είναι το αφεντικό στο χώμα κι έφτασε σε μια ακόμη νίκη, με τη VW να κατακτά και τυπικά τον τίτλο των κατασκευαστών, ένα αγώνα πριν τη λήξη του πρωταθλήματος.

Tην τρίτη ημέρα ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε ποιός είναι το αφεντικό στο χώμα κι έφτασε σε μια ακόμη νίκη, με τη Volkswagen να κατακτά και τυπικά τον τίτλο των κατασκευαστών, ένα αγώνα πριν τη λήξη του πρωταθλήματος.
Μέχρι την πέμπτη ειδική διαδρομή (τη δεύτερη ημέρα) ο Sebastien Ogier οδηγούσε το ράλλυ, κερδίζοντας τις τρεις νυκτερινές ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας και σημειώνοντας στις δύο πρώτες της δεύτερης ημέρας τον τρίτο και δεύτερο ταχύτερο χρόνο. Στη δεύτερη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρισκόταν ο Daniel Sordo με διαφορά 6,5 δευτερολέπτων, ενώ στην τρίτη ο συνάδελφός του στη Volkswagen Motorsport Jari-Matti Latvala με διαφορά 7 δευτερολέπτων. Ωστόσο, στην έκτη ειδική διαδρομή των 26,48 χιλιομέτρων ένα κλατάρισμα κόστισε πολύτιμο χρόνο στον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2013 και τον έστειλε στην τέταρτη θέση.
Κατόπιν, για τις δύο επόμενες ειδικές οι Sordo και Latvala μοιράστηκαν την κορυφή, ενώ στην όγδοη ε.δ. ο δεύτερος κατάφερε να πάρει μια ελάχιστη διαφορά 1,2 δευτερολέπτων από τον οδηγό του Citroen DS3 WRC. Aπέμενε μια ακόμη διαδρομή, των μόλις 2,24 χλιομέτρων που δεν μπορούσε να δημιουργήσει μεγάλες διαφοροποιήσεις, για να ολοκληρωθεί η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας. Σε αυτήν ταχύτερος ήταν ο Jari-Matti Latvala.
Όλα κρίθηκαν την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, στο χώμα (το πρόγραμμά της περιλάμβανε έξι ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων οι δύο είχαν μικτό χαρακτήρα).  Όλες, κερδήθηκαν από τα VW Polo R. Στις δύο από αυτές τους ταχύτερους χρόνους σημείωσε ο Mikkelsen, ενώ οι υπόλοιπες κατέληξαν στην αγκαλιά του Ogier, που όντας ταχύτερος και από τον Latvala ανέκαμψε θεαματικά και κέρδισε και το ράλλυ Ισπανίας. Τα Polo R, έχοντας απαλλαχτεί και από τον Sordo που εγκατέλειψε στην 14η ε.δ. τερμάτισαν στην πρώτη και δεύτερη θέση, δίνοντας και μαθηματικά τον τίτλο στη Volkswagen, που κατέκτησε έτσι το πρώτο πρωτάθλημα κατασκευαστών της ιστορίας της.

ΡΑΛΛΥ ΙΣΠΑΝΙΑΣ
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ Ε.Δ.

SS1 Querol (21.26 km): Ogier 11:23.6
SS2 El Montmell (24.14 km): Ogier 12:40.4
SS3 Riudecanyes 1 (16.35 km): Ogier 10:35.9
SS4 Riudecanyes 2 (16.35 km): Sordo 10:26.2
SS5 El Priorat 1 (42.04 km): Sordo 23:22.4
SS6 Colldejou 1 (26.48 km): Latvala 15:35.0
SS7 El Priorat 2 (42.04 km): Ogier 23:35.4
SS8 Colldejou 2 Power Stage (26.48 km): Neuville 15:36.8
SS9 Salou (2.24 km): Latvala 2:36.3
SS10 Gandesa 1 (7.00 km): Mikkelsen 4:31.0
SS11 Pesells 1 (26.59 km): Mikkelsen 15:30.9
SS12 Terra Alta 1 (35.68km): Ogier 23:34.3
SS13 Gandesa 2 (7.00 km): Ogier 4:25.1
SS14 Pesells 2 (26.59 km):  Οgier 14:59.6
SS15 Terra Alta 2 (35.68 km): Ogier 23:11.6

PAΛΛΥ ΙΣΠΑΝΙΑΣ
ΟΙ ΔΕΚΑ ΠΡΩΤΟΙ

1. OGIER
2. LATVALA +32.9
3. HIRVONEN +1:13.7
4. NEUVILLE +1:33.9
5. NOVIKOV +2:01.0
6. OSTBERG +2:26.0
7. PROKOP +4:55.8
8. PADDON +6:55.7
9. KUBICA +11:14.1
10. AL-KUWARI +13:26.8

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ