top icon
Αγώνες

Ράλλυ Γερμανίας: Ταχύτερος ο Ogier στο shakedown

Ο Sebastien Ogier προσπάθησε να περάσει το δικό του μήνυμα στον Sebastien Loeb, σημειώνοντας στο shakedown τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

Ολοκληρώθηκε το shakedown του Ράλλυ Γερμανίας, το οποίο αποτέλεσε την τελευταία πρόβα των πρωταγωνιστών του θεσμού, πριν την πρώτη ασφάλτινη αναμέτρηση της χρονιάς. Ο Sebastien Ogier κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, περνώντας το δικό του μήνυμα στον μεγάλο αντίπαλο του και κυρίαρχο του γερμανικού αγώνα τα τελευταία οκτώ χρόνια Sebastien Loeb, αλλά και σε όσους θεωρούν ότι ο επτάκις Πρωταθλητής θα επικρατήσει με ευκολία. Ο 27χρονος Γάλλος ήταν 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον ομόσταυλο του στην Citroen, Loeb, μία διαφορά αρκετά σημαντική. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι αύριο η εικόνα θα είναι αντίστοιχη στις ειδικές διαδρομές: «Η αίσθηση με το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλή, αλλά αυτός ο χρόνος δεν σημαίνει τίποτα, αφού είναι απλά το shakedown. Ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει αύριο», δήλωσε ο Ogier.
 
Ο Loeb που σημείωσε το δεύτερο χρόνο της ημέρας, είπε ότι βρήκε αρκετά νευρικό το DS3 του στις αντιδράσεις του. «Οδηγήσαμε μόνο με την σκληρή γόμα ελαστικών. Είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά είναι εντυπωσιακές οι επιδόσεις των Ford. Ο Mikko ήταν ταχύτερος από μένα για ένα διάστημα»! Ο Φινλανδός οδηγός της Ford κατάφερε στο τέλος να κάνει τον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Loeb. «Τα αυτοκίνητο έχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ συμπεριφέρεται πολύ καλά. Σήμερα χρησιμοποιήσαμε λίγο πιο μαλακά ελατήρια. Αύριο σκοπεύουμε να πιέσουμε πολύ». Πίσω τους ακολούθησε ο Jari Matti Latvala, μόλις 0,2 δλ. πιο αργός, ενώ στο δεύτερο πέρασμα του αντιμετώπισε και ένα πρόβλημα με το χειρόφρενο.
 
Ακολούθησαν οι Petter και Henning Solberg, οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα, με τις επιδόσεις του δεύτερου να μαρτυρούν το βαθμό ανταγωνιστικότητας του Fiesta, αφού είναι γνωστό ότι ο μεγαλύτερος εκ των δύο αδελφών δεν διακρίνεται για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο. Ο Kris Meeke με το Mini JCW WRC, έκανε τον 8ο χρόνο, μπροστά από τον Kimi Raikkonen, με τον Βρετανό να έχει δύο κλαταρίσματα στο τρίτο του πέρασμα, μετά από μία αποτυχημένη μπούκα. «Περιστατικά σαν αυτό σε βοηθούν να αφυπνιστείς. Πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι είναι ένα αγωνιστικό λάστιχο και δεν είναι αλεξίσφαιρο! Αυτό που έχει σημασία είναι ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος από το στήσιμο του αυτοκινήτου και αισθάνομαι πολύ άνετα πίσω από το τιμόνι του». Ο Sordo που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, δήλωσε: «Όλα πήγαν καλά, αλλά ακόμα πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Κάναμε διάφορες δοκιμές με τα ελατήρια και είμαστε ικανοποιημένοι». Επίσης να σημειώσουμε, ότι ο Γερμανός Christian Riedemann, ο οποίος και οδηγεί το ένα από τα δύο Fabia S2000 της VW Motorsport, είχε μία έξοδο, με αποτέλεσμα να προκαλέσει σημαντική ζημιά στο αυτοκίνητο._Π.Τ.
 
Οι χρόνοι αναλύτικά:
Sébastien Ogier            3.36,3
Sébastien Loeb            3.37,7
Mikko Hirvonen           3.37,7
Jari-Matti Latvala         3.37,9
Petter Solberg              3.38,6
Henning Solberg           3.38,7
Mads Ostberg              3.39,0
Kris Meeke                  3.39,1
Kimi Räikkönen            3.39,3
Daniel Sordo                3.40,1
Armindo Araujo           3.42,0
Patrik Flodin                 3.43,5
Matthew Wilson           3.43,7
Dennis Kuipers             3.44,1
Peter van Merksteijn     3.46,4
Aaron Burkart              3.47,5
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ