Σε δικό τους αγώνα οι Ogier και Latvala, με τα VW Polo να κυριαρχούν στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας, αφού ο Mikkelsen συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.
Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί έκπληξη. Το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας, του πρώτου αποκλειστικά ασφάλτινου γύρου της φετινής χρονιάς, είχε μεγάλους πρωταγωνιστές του οδηγούς της VW που ουσιαστικά για ακόμα μία φορά διέλυσαν με το καλημέρα τον συναγωνισμό. Οι Sebastien Ogier και Jari Matti Latvala βρέθηκαν σε δικό τους αγώνα, με τον νεαρό Andreas Mikkelsen ουσιαστικά να περιορίζεται στην 3η θέση, αλλά ταχύτερος από όσους ακολουθούν. Οι δύο πρώτοι οδηγοί της γερμανικής ομάδας από το πρωί αντάλασσαν δευτερόλεπτα στις ειδικές, με τον Γάλλο δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να αυξάνει στο τέλος της ημέρας τη διαφορά του από τον Φινλανδό ομόσταυλο του. Ο Ogier ήταν καταιγιστικός, με τον Latvala να παραδέχεται ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του. Βέβαια, η μεταξύ τους διαφορά μόνο απαγορευτική δεν είναι και με δεδομένο το παρελθόν και των δύο στο συγκεκριμένο αγώνα (πέρσι και οι δύο βγήκαν από το δρόμο) κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το τελικό αποτέλεσμα.
Με τους Ogier και Latvala σε δικό τους αγώνα, ο Mikkelsen ακολουθεί το δικό του ρυθμό, αποδεικνύοντας ότι διαθέτει ταχύτητα και στην άσφαλτο, ενώ μία μικρή έξοδος στην προτελευταία ε.δ. δεν ήταν αρκετή για να του στοιχίσει πολύτιμο χρόνο. Κάπου εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι όλοι οι οδηγοί σημείωσαν πως οι δρόμοι γλίστρούσαν πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο, ενώ πρόβλημα δημιούργησε και το γεγονός ότι υπήρχε πολύ χώμα από τις μπούκες των προπορευόμενων αυτοκινήτων. Στο στρατόπεδο της Hyundai, ο Dani Sordo προσπαθεί να σημειώσει κορυφαίες επιδόσεις σε έναν αγώνα που έχει εξαιρετική παράδοση, αλλά αυτό μοιάζει αδύνατο. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ακολουθήσει το ρυθμό των Polo με το i20 WRC, διατηρώντας στο τέλος την 4η θέση αφού έκανε μία σειρά από βελτιώσεις στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να αναλώνεται σε μία εσωτερική μάχη με τον Neuville, την οποία και μέχρι στιγμής κερδίζει. Ο Βέλγος αντιμετώπισε αρχικά πρόβλημα με τα φρένα και την υποστροφική συμπεριφορά του i20 WRC, αλλά μετά το ενδιάμεσο σέρβις άλλαξε τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου του και βελτίωσε τις επιδόσεις του. Ο Neuville δέχθηκε σκληρή κριτική από τους ανθρώπους της κορεάτικης ομάδας πριν την έναρξη του αγώνα, όπου και του καταλογίζουν ότι η απόδοση του από το Ράλλυ Αργεντινής και έπειται δεν είναι η επιθυμητή, ενώ έχει πραγματοποιήσει μία σειρά από πολλά αδικαιολόγητα λάθη. Ο ίδιος το παραδέχθηκε και στις γερμανικές ειδικές είναι φανερό ότι προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.
Πίσω από τα δύο εργοστασιακά Hyundai συναντάμε τα δύο Ford Fiesta της Μ-Sport, με τους Elfyn Evans και Ott Tanak. Ο νεαρός Βρετανός για ακόμα μία φορά επιδεικνύει εξαιρετική σταθερότητα και συνέπεια στις επιδόσεις του, και αν δεν είχε ένα πρόβλημα με το χειρόφρενο στο πρώτο loop ειδικών, θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο κοντά στα προπορευόμενα Hyundai. Ο Tanak από την πλευρά του, είχε τη στιγμή του το πρωί, όταν έχασε τον έλεγχο του Fiesta και κατέληξε σε μία μπαριέρα, χωρίς ευτυχώς να προκαλέσει σημαντικές ζημιές στο αυτοκίνητο. Ο Εσθονός οδηγός βρίσκεται μία ανάσα πίσω από τον Evans, αλλά το ίδιο ισχύει και για τους Hayden Paddon και Mads Ostberg που ακολουθούν. Ο Νεοζηλανδός στην πρώτη του φετινή εμφάνιση με το i20 WRC είναι αρκετά προσεκτικός και προσπαθεί να βρει το ρυθμό του, προσπαθώντας να αποφύγει τα λάθη και έχει το έχει καταφέρει με επιτυχία. Αντίθετα, απογοητευμένος ήταν ο Ostberg από τις επιδόσεις του και δεν το έκρυψε. Παραδέχθηκε ότι είναι αδύνατο να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων παρά το γεγονός ότι πιέζει όσο περισσότερο μπορεί. Το μέλλον του Νορβηγού στη γαλλική ομάδα μοιάζει αβέβαιο, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο Kris Meeke κρίνονται πλέον από τον Yves Matton για το αν θα έχουν θέση στην ομάδα την επόμενη χρονιά.
Και όσοι αναρωτιέσται τι ακριβώς συνέβη με τον Βρετανό, ο Meeke δεν έκανε κάτι διαφορετικό σε σχέση με ότι καταφέρνει από το Ράλλυ Αργεντινής και έπειτα. Βγήκε από το δρόμο και μάλιστα δύο φορές. Και αν την πρώτη φορά, ήταν τυχερός και η ζημιά που προκάλεσε στον τροχό του DS3 είχε μόνο αισθητικό αντίκτυπο, δεν ισχύει το ίδιο για την δεύτερη έξοδο σε ένα χωράφι. Εκεί έχασε ενάμιση λεπτό μέχρι να επανέλθει στο δρόμο, ενώ στην αμέσως επόμενη έσπασε και η ανάρτηση του Citroen με αποτέλεσμα να χάσει άλλα τέσσερα λεπτά. Μέχρι τότε, ο Βρετανός ήταν 4ος μία ανάσα πίσω από τον Mikkelsen, όντας ο ταχύτερος από όσους δεν οδηγούν Polo, αλλά και πάλι ένα δικό του λάθος τον έθεσε εκτός μάχης. Πλέον, η υπομονή για τον Meeke τελειώνει και ο κλοιός γύρω από τον ίδιο και τον Ostberg σφίγγει επικίνδυνα. Και μάλιστα ειδικά από τη στιγμή που ο ταλαντούχος και ανερχόμενος Stephane Lefebvre κερδίζει τις εντυπώσεις στην πρώτη του με το Citroen DS3 WRC στα χρώματα της Red Bull. Ο 22χρονος Γάλλος, που πέρσι διέλυσε το συναγωνισμό στις μικρές κατηγορίες τόσο στο WRC όσο και στο ERC, είναι δέκατος έχοντας σημειώσει χρόνους στην έξαδα(!), και θα μπορούσε να ήταν πιο κοντά στους προαναφερθέντες αν δεν είχε κάνει ένα τετ α κε στην προτελευταία ε.δ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι Lefebvre είναι προστατευόμενος του Sebastien Loeb, θα πραγματοποιήσει ακόμα τρεις αγώνες με το DS3 WRC μέχρι το τέλος της χρονιάς και αποτελεί μία από τις μεγάλες ελπίδες των Γάλλων, με αποτέλεσμα το όνομα του να είναι στο τραπέζει για το ένα από τα αυτοκίνητα της Citroen τη νέα χρονιά.
Τέλος, ο Kevin Abbring με το Hyundai i20 WRC αντιμετώπισε αρχικά προβλήματα με το κιβώτιο και το διαφορικό, τα οποία έλυσε στο ενδιάμεσο σέρβις και βελτίωσε τους χρόνους του. Ο Robert Kubica που αρκετοί περίμεναν ότι θα είναι ανταγωνιστικός, ξεκίνησε τον αγώνα με πέντε λεπτά ποινή αφού εχθές το βράδυ αναγκάστηκε να αλλάξει τον κινητήρα του Fiesta. Παρόλα αυτά, στον αγώνα κινήθηκε γρήγορα και ήταν στην εξάδα (αν δεν υπολογίσουμε την ποινή) αλλά στο τέλος πραγματοποίησε ένα από τα συνηθισμένα λάθη του, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός δρόμου. Μάλιστα, επειδή το παρμπρίζ ράγισε, αναγκάστηκε στη συνέχεια να σταματήσει και πάλι για να το βγάλει, χάνοντας και άλλο χρόνο.
Η αυριανή ημέρα είναι και η πιο δύσκολη του αγώνα, αφού περιλαμβάνει περισσότερα από 170 χλμ ειδικών διαδρομών. Μπορεί τα VW να δείχνουν το δρόμο, αλλά στη Γερμανία κανείς δεν μπορεί να είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα, αφού ο κίνδυνος παραμονεύει σχεδόν σε κάθε στροφή. Πάντως, ο καιρός αναμένεται αίθριος, αν και οι προβλέψεις στις αρχές της εβδομάδας έλεγαν το αντίθετο, και είναι πιθανό μετά από χρόνια να παρακολουθήσουμε έναν τελείως στεγνό γερμανικό αγώνα!_Π.Τ.
Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.wrc.com