X
Αγώνες

Rally du Condroz: Νικητής ο Princen!

Μπορεί όλα τα φλας να ήταν στραμμένα στους Petter Solberg και Kris Meeke, όμως ο Kris Princen με το Subaru Impreza WRC S12b ήταν ο νικητής του βελγικού αγώνα.

Παραδοσιακά κάθε χρόνο, η οργανωτική επιτροπή του Rally du Condroz στο Βέλγιο, προσκαλεί σημαντικά ονόματα των αγώνων, με στόχο να προσελκύσει προβολή, αλλά και ακόμα περισσότερους θεατές στις ειδικές διαδρομές. Φέτος, τα μεγάλα ονόματα που βρέθηκαν στο Βέλγιο για τον ασφάλτινο ή καλύτερα λασπωμένο αγώνα, ήταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Rallycross Petter Solberg και ο εργοστασιακός οδηγός της Citroen Racing, Kris Meeke. Όμως, τελικός νικητής του αγώνα αναδείχθηκε ο Kris Princen οδηγώντας ένα Subaru Impreza WRC S12b. Ο Βέλγος, που τον έχουμε δει στο παρελθόν και στο WRC οδηγώντας ένα Renault Clio S1600 και όχι μόνο, εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα των διάσημων αντιπάλων του και κατάφερε να επικρατήσει φέτος για 5η φορά σε αγώνα του εθνικού Πρωταθλήματος του Βελγίου. Βέβαια, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού έδωσε μάχη με τον Kris Meeke μέχρι το τέλος, επικρατώντας και πανηγυρίζοντας μία σημαντική για τον ίδιο νίκη.

Ο Βρετανός οδηγός της Citroen, συμμετείχε στον αγώνα όχι με το DS3 προδιαγραφών WRC όπως έχουμε συνηθίσει, αλλά με το R5 που αγωνίζεται ο Sebastien Chardonnet στην κατηγορία WRC2. Ο Meeke κινήθηκε γρήγορα στις ειδικές διαδρομές, αλλά στάθηκε αδύνατο με το DS3 R5 να συναγωνιστεί τα δίλιτρα υπερτροφοδοτούμενα WRCars, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στο τέλος στη δεύτερη θέση της γενικής. Αρκετά πιο πίσω, αλλά στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ανέβηκε ο Freddy Loix με το Skoda Fabia S2000, ο οποίος δεν κατάφερε να ακολουθήσει τους υπερτροφοδοτούμενους συνδυασμούς. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Eric Cunin με Skoda Fabia WRC και ο γνωστός μας Pieter Tsjosen με Peugeot 208 T16.

Ο Petter Solberg από την πλευρά του, στην επιστροφή του σε αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC μετά από δύο χρόνια, απέδειξε ότι “η τέχνη δεν ξεχνιέται”. Από την αρχή τέθηκε επικεφαλής του αγώνα με την Citroen C4 WRC της Citroen Racing, αλλά μία σειρά από μηχανικά προβλήματα δεν του επέτρεψαν να ολοκληρώσει την προσπάθεια και πιθανότατα να κατακτήσει τη νίκη. Αρχικά αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης, με αποτέλεσμα να αλλάξουν κιβώτιο ταχυτήτων μετά το τέλος του πρώτου loop ειδικών. Όμως, στη συνέχεια αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο, κάτι που στην 11η ε.δ. του έθεσε εκτός αγώνα, όταν και μία διαρροή προκάλεσε φωτιά κάτω από το καπό της C4. Ο ίδιος ήταν απογοητευμένος, αφού όπως δήλωσε λίγο αργότερα απολάμβανε την επιστροφή του στους αγώνες Ράλλυ, ενώ παραδέχθηκε πως αν και δεν το έλεγε πριν τον αγώνα, ήθελε πολύ να κερδίσει!

Παράλληλα, στον αγώνα συμμετείχε και ο επικεφαλής της Citroen Racing Yves Matton, οδηγώντας την Citroen Xsara WRC με την οποία είχε κερδίσει σε Αργεντινή και Τουρκία ο Carlos Sainz το 2004 και έχοντας δίπλα του τον εννιά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή συνοδηγών, Daniel Elena. Όμως, ο συνδυασμός εγκατέλειψε την πρώτη ημέρα από συμπλέκτη, ενώ όταν επέστρεψαν στο δεύτερο σκέλος εγκατέλειψαν μετά από έξοδο. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι δύο ειδικές διαδρομές του αγώνα ακυρώθηκαν λόγω της μεγάλης παρουσίας θεατών σε αυτές, με την οργανωτική επιτροπή να δείχνει αδυναμία στην προσπάθεια να τους ελέγξει._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!