Ο Jari-Matti Latvala κέρδισε για πρώτη φορά στα ελληνικά χώματα, ενώ παράλληλα ισχυροποίησε περαιτέρω τη θέση του στην ομάδα, αφού αυτή ήταν η πρώτη νίκη του με το VW Polo R WRC.
Ο Jari-Matti Latvala κέρδισε για πρώτη φορά στα ελληνικά χώματα, ενώ παράλληλα ισχυροποίησε περαιτέρω τη θέση του στην ομάδα, αφού αυτή ήταν η πρώτη νίκη του με το VW Polo R WRC.
Μπορεί να είναι άτυχος ή επιρρεπής σε λάθη, όπως έχουν πει γι αυτόν παλαιότερα, σε καμία όμως περίπτωση δε μπορεί κάποιος να τον υποβαθμίσει ή να σκεφτεί πως του έχουν δοθεί περισσότερες ευκαιρίες από όσες έπρεπε: o Jari-Matti Latvala έπεισε και τον πιο δύσπιστο στο φετινό Ακρόπολις για τις ικανότητές του, καθώς διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο την ταχύτητά του και το αυτοκίνητό του, φθάνοντας στην τελική νίκη, την πρώτη για την Volkswagen επί ελληνικού εδάφους.
Με τον τρόπο αυτό ο Latvala διατήρησε και αύξησε περαιτέρω τη διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο της γενικής κατάταξης Dani Sordo, την οποία διαφύλαξε στις εναπομείνασες τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής.

Η τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα ξεκίνησε με τις ειδικές διαδρομές Πίσσια 1 (11,47 χλμ.) και Λουτράκι 1 (30,14 χλμ.), όπου έλαμψε το άλλο «αστέρι» της γερμανικής ομάδας –ο Andreas Mikkelsen– σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο. Αυτές οι επιδόσεις έφεραν τον οδηγό του VWPolo R WRC στην τέταρτη θέση, καθώς μετά το Λουτράκι 1 υποσκέλισε στη γενική κατάταξη τον Nasser Al Attiyah. Ο Andreas «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο και στα Πίσσια 2, στην οποία ο Latvala απομακρύνθηκε ακόμη περισσότερο από τον Sordo, ανεβάζοντας στο 1:28.8 τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό της Citroen. Το VW Polo R WRC κέρδισε και την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα (Λουτράκι 2 PowerStage), αυτή τη φορά δια χειρός Sebastian Ogier, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο το παρθενικό πέρασμά του από την Ελλάδα.

Στο WRC-2 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό, και μάλιστα σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις.

Στην κατηγορία των Νέων, το γνωστό JWRC, όπου όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Ford Fiesta R2, επικράτησε ο Ισπανός Jose Antonio Suarez, με 2ο τον Pontus Tidemand.

Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX και έπειτα από τριήμερο αγώνα, τη στιγμή που οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με ίδιο αυτοκίνητο είναι οι νικητές του διήμερου σκέλους του Ακρόπολις που προσμετρά στο ελληνικό Πρωτάθλημα.
Με τα βλέμματα πλέον να στρέφονται στην επόμενη, πανηγυρική πλέον εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις, λόγω του εορτασμού των εξήντα ετών ιστορίας του, η Τελετή Λήξης έκλεισε με την επισημότητα που της άρμοζε, παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο οποίος έδωσε τα συγχαρητήριά του σε κάθε έναν από τους πρωταγωνιστές του θεσμού και του αγώνα κατά την άφιξή τους στη ράμπα του τερματισμού του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις!


Oι Αυστριακοί G. Fischer και H. Siebert τερματίζουν το 21ο Ακρόπολις (1973) στην 5η θέση της γενικής κατάταξης με το 1303 S και δέχονται τους εναγκαλισμούς του Αλέξανδρου Δαρδούφα, ο οποίος διακρίνεται ανάμεσά τους.

Θεαματικό στιγμιότυπο από τον αγώνα του Αυστριακού πληρώματος το 1973
1985: Wittman-Ogrichek, VW Golf, 9oι
1986: Wittman-Felts, VW Golf, 9oι
1987: Webber-Felts, VW Golf, 6oι
1988: Αποστόλου-Κριάδης, VW Golf, 8oι
Επόμενος αγώνας, το Ράλλυ Σαρδηνίας (20-23 Ιουνίου)




