top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ακρόπολις: Η νέα ταυτότητα!

Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν υπερσύγχρονο χώρο όπου ήδη φιλοξενούνται περισσότερα από 100 αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1895 και 1980, δόθηκε νωρίτερα μία ακόμα προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου για το Ράλλυ Ακρόπολις.

Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν υπερσύγχρονο χώρο όπου ήδη φιλοξενούνται περισσότερα από 100 αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1895 και 1980, δόθηκε νωρίτερα μία ακόμα προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου για το Ράλλυ Ακρόπολις.
 
Όπως ήδη είχε ανακοινωθεί μετά την ανάληψη διοργάνωσης του αγώνα από την εταιρεία Celeritas, αρχής γενομένης από φέτος η επικοινωνιακή πολιτική του Ράλλυ Ακρόπολις περνάει σε νέο επίπεδο με τα πρώτα δείγματα να παρουσιάζονται στη σημερινή συνέντευξη Τύπου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε άκρως σημαντικές αλλαγές ως προς την επικοινωνία, λαμβάνοντας υπόψη και την άποψη του κοινού. Οι ίδιοι οι θεατές κλήθηκαν να επιλέξουν την πρόταση που θεωρούν ότι εκφράζει καλύτερα τον αγώνα, μέσα από ψηφοφορίες που διενεργήθηκαν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2010 – Μαρτίου 2011.
 
Αναλυτικότερα, στη σημερινή εκδήλωση παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο του αγώνα, το επίσης νέο μότο του, καθώς και τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που διενεργήθηκε σχετικά με το προφίλ, τις απόψεις και τις συνήθειες του κοινού του Ράλλυ Ακρόπολις.
 
Σήμερα ανακοινώθηκαν επίσημα και τα αποτελέσματα για το AcropolisRallyHallofFame, τα οποία προέκυψαν και πάλι μετά από σχετική ψηφοφορία του κοινού.
 
Στις καινοτομίες ωστόσο συμπεριλαμβάνεται και το επίσημο μουσικό κομμάτι του αγώνα, δημιουργία των DSF και DJDino, δύο Ελλήνων νέων δημιουργών, μελών της ομάδας “MusicforUs” -με τη συνεργασία του SteveJazz στην κιθάρα-, πλαισιωμένη από οπτικό υλικό σε παραγωγή της “booproductions”.
 
Η ροή της εκδήλωσης ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του καθαρά αγωνιστικού μέρους του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, την ανακοίνωση του προγράμματός του κατά τις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα και τις λεπτομέρειες του φετινού ωραρίου.

Ράλλυ Ακρόπολις: Αποτελέσματα Hall of Fame

 

Καλύτερος Έλληνας Οδηγός:

1)      «Στρατισίνο» 23%

2)      Ιαβέρης 21%

3)      Άρης Βωβός 12%

4)      Λάμπρος Αθανασούλας 10%

5)      Γιώργος Μοσχούς 9%

6)      «Τζίγκερ» 8%

7)      «Σιρόκο» 6%

8)      Λεωνίδας Κύρκος 6%

9)      Τζώνυ Πεσμαζόγλου 2%

10)  «Λεωνίδας» 1%

 

Καλύτερος Ξένος Οδηγός:

1)      Colin McRae 33%

2)      Ari Vatanen 18%

3)      Sebastien Loeb 15%

4)      Carlos Sainz 8%

5)      Juha Kankkunen 7%

6)      Walter Rohrl 7%

7)      Marcus Gronholm 4%

8)      Bjorn Waldergard 3%

9)      Michelle Mouton 2%

10)  Jean Luc Therier 1%

 

Καλύτερο Αυτοκίνητο:

1)      Lancia Delta HF Integrale 31%

2)      Audi Quattro A2 83/84 17%

3)      Subaru Impreza 555 13%

4)      Peugeot 205 T16 9%

5)      Ford Escort MKII 8%

6)      Ford Focus RS WRC ʼ03 7%

7)      Citroen Xsara WRC 5%

8)      Lancia 037 3%

9)      Renault Alpine A110 3

10)  Toyota Celica ST165 2%

 

Καλύτερη Ειδική Διαδρομή:

1)      Καρούτες 30%

2)      Βωξίτες 16%

3)      Μετέωρα 13%

4)      Ταρζάν 11%

5)      Αγ. Θεόδωροι 10%

6)      Πάρνηθα 7%

7)      Μοσχοκαρυά 6%

8)      Πάρνωνας 3%

9)      Πρόδρομος 2%

10)  Συκέα 1%

 

Κορυφαία Στιγμή:

1)      2005 SSS OAKA 48%

2)      SSS Αναβύσσου 10%

3)      1986 Τερματισμός στο Καλλιμάρμαρο 9%

4)       2005 Εκκίνηση 50ου Ακρόπολις 8%

5)      1979 Waldergard – Darniche 6%

6)      1981 Αποκλεισμός Audi Quattro 5%

7)      1977 Τερματισμός στην Ακρόπολη 4%

8)      1978 Άτυχη στιγμή «Σιρόκο» 3%

9)      1980 Γραμμές τρένου Πάρνωνας 3%

10)  1977 Κατατακτήρια ειδική Αγ. Μερκούρης 2%

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ