top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ακρόπολις – Με μια ματιά: Η δική μας στιγμή!

Πλέον απομένουν μερικές μέρες για να ανάψει και επίσημα το πράσινο φως για τον έκτο γύρο του WRC, που δεν είναι άλλος από τον εθνικό μας αγώνα, το Ράλλυ Ακρόπολις.

Για κάποιους είναι απλά η συνέχεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2012, και συγκεκριμένα ο έκτος γύρος του θεσμού. Για όλους εμάς, όμως, τους κατοίκους της Ελλάδας, είναι η στιγμή που περιμένουμε κάθε χρόνο. Η στιγμή που τα ελληνικά βουνά θα γεμίσουν με χιλιάδες κόσμο, απελευθερωμένοι από το άγχος της καθημερινότητας, έτοιμοι να απολαύσουν το θίασο του WRC. Οι πρωταγωνιστές της κορυφαίας –κατά πολλούς- μορφής του μηχανοκίνητου αθλητισμού, βρίσκονται ήδη στη χώρα μας και από την Πέμπτη 24 Μαίου θα προσφέρουν για τέσσερις ημέρες πλούσιο θέαμα στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Και φέτος, επίκεντρο του αγώνα θα είναι η πόλη του Λουτρακίου, με το Hotel Club Casino Loutraki, εκτός από την οικονομική συνεισφορά του, όντας και ο μεγάλος χορηγός του αγώνα, να αποτελεί την καρδιά του Ακρόπολις, αφού εκεί θα βρίσκονται τόσο το αρχηγείο, όσο και το Γραφείο Τύπου. Η σχολή του Μηχανικού στην παραλία του Λουτρακία, θα φιλοξενήσει ανθρώπους και μηχανικούς, όντας και το κεντρικό σέρβις παρκ της 58ης εκδοχής του εθνικού μας αγώνα.
 
Σχεδιαστικά, ο εθνικός μας αγώνας δεν διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αν και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα θα είναι φέτος περισσότερα από ότι είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, το Ακρόπολις περιλαμβάνει φέτος 22 ειδικές διαδρομές, με συνολικό μήκος που αγγίζει τα 410 αγωνιστικά χιλιόμετρα! Ας τα πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Η εκκίνηση του αγώνα φέτος θα δοθεί στο Ζάππειο την Πέμπτη στις 17:00 μμ, για να φύγουν από εκεί τα πληρώματα και να κατευθυνθούν προς την Κινέτα, η οποία και θα αποτελέσει την πρώτη ειδική του αγώνα. Στη συνέχεια, το πρόγραμμα ορίζει επιστροφή στο Λουτράκι για διανυκτέρευση και επιστροφή στη δράση την επόμενη ημέρα το πρωί. Την Παρασκευή, τα πληρώματα θα έχουν κατεύθυνση (όπως και πέρσι) προς Λαμία μεριά. Για να γίνει αυτό, θα αγωνιστούν σε ειδικές όπως η Αγία Μαρίνα, η Θήβα, αλλά και η ολοκαίνουργια ε.δ. του Ελικώνα. Από εκεί, θα στρατοπεδεύσουν για λίγες ώρες στην Ιτέα, όπου και θα είναι το remote service, για να αγωνιστούν σε δύο εξαιρετικές –κλασσικές διαδρομές, όπως είναι το Δροσοχώρι και οι Βωξίτες, οι οποίες και πέρσι δεν συμπεριλαμβάνονταν στον αγώνα. Με 700 χιλιόμετρα, συνολικά, την πρώτη ημέρα του αγώνα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι έχουμε να κάνουμε για έναν πραγματικό μαραθώνιο.
 
Το δεύτερο σκέλος, μπορεί να μην διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με ότι είδαμε το 2011, αλλά η προσθήκη ακόμα μίας ειδικής δίπλα στην Κλένεια, το Γυμνό και το Κεφαλάρι, αυξάνει το βαθμό δυσκολίας του σκέλους, ενώ αλλάζει και τη στρατηγική των ομάδων. Βλέπετε, μετά το Κεφαλάρι, τα πληρώματα θα διαγωνιστούν και στην νέα ειδική «Ζήρεια», με μήκος 22 χλμ.! Τέλος, η 3η και τελευταία ημέρα είναι ίδια με το 2011, με τους Άγιους Θεώδορους, τα Νέα Πίσσια, και φυσικά την Power Stage που θα αποτελέσει το κερασάκι στο τέλος του αγώνα. Η ράμπα του τερματισμού, θα βρίσκεται και φέτος στο Club Hotel Casino Loutraki, με το πρώτο αυτοκίνητο να αναμένεται να περάσει στις 15:30. 

 
Η σχεδίαση του αγώνα, λοιπόν, έχει σαν αποτέλεσμα πολλοί από τους κορυφαίους συνδυασμούς να ανησυχούν για την επιλογή, αλλά και τη φθορά των ελαστικών τους! Τα δύο μεγάλα σκέλη, την Παρασκευή και το Σάββατο, έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο στους εργοστασιακούς οδηγούς, αφού ξέρουν ότι θα πρέπει να προφυλάξουν τα ελαστικά τους και να έχουν μία διαφορετική τακτική σε σχέση με τους άλλους αγώνες. Παράλληλα, το γεγονός ότι το Ακρόπολις διεξάγεται φέτος μία εβδομάδα νωρίτερα, ίσως και να επηρεαστεί από τις καιρικές συνθήκες! Ήδη το Σαββατοκύριακο υπήρξαν βροχοπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή του αγώνα, ενώ τις ημέρες του αγώνα ο καιρός προβλέπεται συννεφιασμένος, χωρίς να αποκλείεται η πιθανότητα βροχής. Βέβαια, το πρόβλημα είναι η πρόγνωση που αναφέρει ότι την Παρασκευή θα υπάρχουν βροχοπτώσεις στην Στερεά Ελλάδα, γεγονός που μπερδεύει την επιλογή της σειράς εκκίνησης για τα πληρώματα. Σε κάθε περίπτωση, η στρατηγική των ομάδων θα έχει και αυτή με τη σειρά της μεγάλο ενδιαφέρον!
 
Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, τα φαβορί δεν πρόκειται να αλλάξουν. Η Citroen έχει ξεκάθαρο στόχο τη νίκη με τους Sebastien Loeb και Mikko Hirvonen, την ώρα που η Ford θα αποτελέσει και πάλι το αντίπαλο δέος με τους Petter Solberg και Jari Matti Latvala. Όπως είναι λογικό, το ενδιαφέρον θα είναι γύρω από τον Φινλανδό οδηγό της Ford, ο οποίος επιστρέφει στη δράση μετά τον τραυματισμό του στην κλείδα και την απουσία του από το Ράλλυ Αργεντινής. Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο κορυφής, μόνο ο Mads Ostberg δείχνει ικανός να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, αλλά και αυτό υπό προϋποθέσεις. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο εθνικός μας αγώνας πάντα κρύβει εκπλήξεις, και κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα. Ας δούμε αναλυτικά τα νέα των ομάδων, λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του αγώνα.
 

[[PAGEBREAK]]
CITROEN TOTAL WORLD RALLY TEAM
Όπως είναι φυσιολογικό, οι Sebastien Loeb και Mikko Hirvonen θα αποτελέσουν τη δύναμη πυρός της Citroen. Αμφότερο, έχουν επικρατήσει στο παρελθόν στον εθνικό μας αγώνα, έχοντας καλή παράδοση. Ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, μπορεί να έχει κερδίσει μόλις δύο φορές στα ελληνικά χώματα, αλλά τέσσερις έχει τερματίσει δεύτερος, αποδεικνύοντας τα δυναμική του. Πέρσι, έχασε τη νίκη λόγω της τακτικής της ομάδας του, με το συγκεκριμένο γεγονός να αποτελεί και το γυαλί που ράγισε στις σχέσεις του με τον Olivier Quesnel (πρώην επικεφαλής της Citroen Racing), αλλά και τον Sebastien Ogier. Φέτος, απαλλαγμένος από αυτό το άγχος, αλλά και το πρόβλημα της σειράς εκκίνησης, θέλει να επικρατήσει και πάλι. Και είναι το φαβορί για να το κάνει. Από την άλλη πλευρά, ο Hirvonen δεν κρύβει ότι το Ακρόπολις δεν είναι ο αγαπημένος του αγώνας, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι θέλει να σημειώσει ένα καλό αποτέλεσμα. Δύσκολα ο Φινλανδός θα κερδίσει, και αυτό θα γίνει κάτω από προϋποθέσεις, και ανάλογα με την εξέλιξη του αγώνα. Πάντως, οι επιδόσεις του είναι σαφώς βελτιωμένες μετά από κάθε αγώνα, αφού τόσο ο ίδιος, όσο και οι άνθρωποι της Citroen, δουλεύουν πολύ μαζί του στο στήσιμο του DS3, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να αισθάνεται μετά από κάθε Ράλλυ μεγάλη αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου. 

 
FORD WORLD RALLY TEAM
Μετά από έναν μήνα μακριά από το Ford Fiesta WRC, ο Jari Mati Latvala επιστρέφει στη δράση. Ο Φινλανδός, που τραυματίστηκε στην κλείδα κατά τη διάρκεια προπόνησης με σκι, θα βρεθεί και πάλι στο μπάκετ του Fiesta, έχοντας χάσει το Ράλλυ Αργεντινής, και μαζί τις περισσότερες από τις ελπίδες του για τίτλο. Ο Latvala ξέρει ότι το αποτέλεσμα του εθνικού μας αγώνα, είναι πιθανό να κρίνει τις όποιες ελπίδες ακόμα έχει, αλλά και ουσιαστικά τη σειρά μέσα στην ομάδα. Ένα ενδεχόμενο καλό αποτέλεσμα του Petter Solberg, ίσως και να φέρει τον Νορβηγό στο νούμερο στην ομάδα του Malcolm Wilson, αφού ο Πρωταθλητής του 2003 βρίσκεται αυτή τη στιγμή μέσα στους διεκδικητές του τίτλου. Ο Solberg έχει αποδειχθεί λίρα εκατό για την ομάδα της Ford, αφού διακρίνεται από ταχύτητα, αλλά και αξιοπιστία. Βέβαια, όπως και ο Latvala, και ο ίδιος έχει πραγματοποιήσει λάθη που έχουν στοιχίσει τόσο στον ίδιο, όσο και στην ομάδα του (Πορτογαλία), αλλά σε κάθε περίπτωση δείχνει στην καλύτερη κατάσταση των τελευταίων ετών.
 

M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Το ταλέντο μπορεί να περισσεύει στην δεύτερη ομάδα της Ford, αλλά τα συναισθήματα είναι ανάμικτα για τις επιδόσεις του ενός εκ των δύο οδηγών της ομάδας. Ο Evgeny Novikov πραγματοποιεί μία από τις πλέον ώριμες χρονιές της καριέρας του, πραγματοποιώντας καλές εμφανίσεις και παράλληλα μένοντας στο δρόμο. Η παρουσία του Denis Giraudet στο δεξί του μπάκετ έχει αποδειχθεί ευεργετική, και η προσπάθεια του πληρώματος αποζημιώθηκε με τη δεύτερη θέση στο Ράλλυ Πορτογαλίας. Στην Ελλάδα, ο Novikov έχει καλή παράδοση, όπως και στις χωμάτινες επιφάνειες, και σίγουρα θα σημειώσει καλές επιδόσεις. Αν μείνει στο δρόμο και οι αντίπαλοι του έχουν προβλήματα, δεν είναι απίθανο να είναι ψηλά στην κατάταξη. Από την άλλη πλευρά, ο Ot Tanak έχει αρχίσει και προβληματίζει τον Malcolm Wilson. Ο νεαρός Εσθονός, μαθητής του Markko Martin, έχει πραγματοποιήσει ουκ ολίγα λάθη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, και ο Βρετανός μάνατζερ του έκρουσε για καλά τον κώδωνα του κινδύνου. Πάντως, σε αγώνες που έχει λάβει πέρσι μέρος στο πλαίσιο του SWRC οι επιδόσεις του δεν είναι κακές. Και από την Ελλάδα έχει εμπειρία από πέρσι, με αποτέλεσμα να κυνηγά και αυτός ένα καλό αποτέλεσμα που θα αντιστρέψει το εις βάρος του αρνητικό κλίμα.
 

CITROEN
JRT & QATAR WRT
Εκτός από τα εργοστασιακά DS3 WRC στις ειδικές του Ακρόπολις θα δούμε δύο ακόμα Citroen για την Junior Team, αλλά και την Qatar WRT. Στην πρώτη περίπτωση, οδηγός είναι ο νεαρός Thierry Neuvile, ενώ στη δεύτερη ο γνωστός μας Nasser Al Attiyah. Ο Βέλγος οδηγός, έχει και αυτός σημειώσει καλά αποτελέσματα αν και είναι μόλις η πρώτη του χρονιά εμπλοκής στο WRC, και η πρώτη που οδηγάει αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών. Έχει κερδίσει ειδικές, ενώ στην Αργεντινή τερμάτισε στην 5η θέση της γενικής. Όμως, όπως στην περίπτωση του Tanak, λάθη απειρίας του στοιχίζουν σε εξόδους και προβλήματα, τα οποία τουλάχιστον δεν τα κάνει στο βαθμό του Εσθονού. Ο Al Attiyah από την πλευρά του, δείχνει και αυτός να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του DS3 WRC. Ο νικητής του Dakar το 2011, συμμετάσχει επίσης για πρώτη φορά στην καριέρα του με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, αλλά παρόλα αυτά δείχνει εξαιρετικά ταχύς στους χωμάτινους αγώνες, έχοντας κερδίσει επίσης ειδικές. Με τη δεδομένη εμπειρία του από τον εθνικό μας αγώνα (συμμετέχει σχεδόν κάθε χρόνο) είναι ικανός να τερματίσει ψηλά στη γενική, και γιατί όχι στην πρώτη πεντάδα.
 

WRC TEAM MINI PORTUGAL
Με την Prodrive εκτός αγώνα, αφού η βρετανική εταιρία θα δώσει το παρών στο Ράλλυ της Ν. Ζηλανδίας, όλο το βάρος θα πέσει στην Motorsport Italia, η οποία εξάλλου αποτελεί και την επίσημη ομάδα της Mini. Οι Armindo Araujo και Paolo Nobre θα οδηγήσουν τα δύο JCW WRC, χωρίς να έχουν και πολλές ελπίδες διάκρισης. Ο Πορτογάλος, διαθέτει εμπειρία από τον εθνικό μας αγώνα, αφού μην ξεχνάτε ότι συμμετείχε με το ίδιο αυτοκίνητο και πέρσι. Φέτος, έχει αντιμετωπίσει ουκ ολίγα προβλήματα, αν και σε γενικές γραμμές δεν δείχνει ικανός να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, αναφορικά με τις επιδόσεις του. Ένας τερματισμός στη δεκάδα είναι ένας εφικτός στόχος για τον πολυπρωταθλητή Πορτογαλίας. Ο Nobre από την πλευρά του, είναι ένας πραγματικός gentleman driver, ο οποίος σε κάθε αγώνα κεντρίζει το ενδιαφέρον με τον εκκεντρικό του χαρακτήρα και τις δηλώσεις του. Σε αγωνιστικό επίπεδο, αν καταφέρει να τερματίσει θα έχει εκπληρώσει τους στόχους του.
 

ADAPTA WORLD RALLY TEAM
Ουσιαστικά πρόκειται για την ομάδα του Mads Ostberg. Ο νεαρός Νορβηγός είναι μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη του φετινού Πρωταθλήματος, έχοντας κερδίσει στην Πορτογαλία (έστω και μετά τον αποκλεισμό του Hirvonen), αλλά και έχοντας τερματίσει στο βάθρο δύο φορές σε Αργεντινή και Σουηδία. Ο Ostberg βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση φέτος, δείχνοντας να έχει ωριμάσει σε μεγάλο βαθμό. Μάλιστα, οι επιδόσεις του αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία, αν αναλογιστεί κανείς ότι το αυτοκίνητο του είναι το ίδιο από την αρχή της χρονιάς, ενώ σίγουρα δεν έχει την εξέλιξη των εργοστασιακών Fiesta. Στην Ελλάδα, θα είναι λογικά ο ταχύτερος πέρα των εργοστασιακών συμμετοχών, και θα περιμένει στη γωνία το παραμικρό λάθος για να πλασαριστεί στην πρώτη τριάδα. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα από τα στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν είναι η αξιοπιστία του, και η αποφυγή λαθών παρά το νεαρό της ηλικίας του.
 

VOLKSWAGEN
MOTORSPORT
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για το 2013, οπότε και θα κάνει ντεμπούτο η VW στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με το Polo R WRC, η γερμανική ομάδα ακολουθεί όλους τους αγώνες του θεσμού με τον πρώτο οδηγό της, Sebastien Ogier, να οδηγεί σε κάθε περίπτωση το ένα από τα δύο Skoda Fabia S2000. Στο δεύτερο αυτοκίνητο, εναλλάσσονται ταλαντούχοι οδηγοί, οι οποίοι και είναι υποψήφιοι για το μπάκετ του δεύτερου αυτοκινήτου. Στο εθνικό μας αγώνα, δίπλα στον Ogier, θα βρεθεί ο περσινός Πρωταθλητής του IRC Αndreas Mikkelsen. Αμφότεροι, διακρίνονται για την ταχύτητα τους και δεν είναι τυχαίο ότι ο Νορβηγός ήταν πιο γρήγορος σε αρκετές περιπτώσεις στο Ράλλυ Αργεντινής από τον διάσημο ομόσταυλο του. Αν και οι δύο τερματίσουν στους βαθμούς μπροστά από συνδυασμούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, μη σας προκαλέσει έκπληξη…
 
[[PAGEBREAK]]
PWRC
Στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, όμως, θα δούμε και δύο από τις τρεις συνολικά υποστηρικτικές κατηγορίες του WRC. Η μία εκ αυτών είναι το Πρωτάθλημα Παραγωγής, ή πιο γνωστό σε όλους μας ως PWRC. Το επίπεδο του συναγωνισμού φέτος δεν είναι αντίστοιχο με αυτό προηγούμενων χρόνων, και κρίμα που καμία ελληνική συμμετοχή δεν έχει δηλωθεί για να συλλέξει βαθμούς στο θεσμό. Βέβαια, το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας ανήκουν στην κατηγορία Ν, θα μας επιτρέψει να κάνουμε μία άτυπη σύγκριση των Ελλήνων, με τους ξένους οδηγούς. Στο PWRC, αυτός είναι ο τέταρτος γύρος του θεσμού και ο Benito Guerra είναι επικεφαλής στην βαθμολογία. Όμως, ο ίδιος, όπως και ο Michal Koszciusko που ακολουθεί στη βαθμολογία, δεν έχουν συμπεριλάβει τον αγώνα μας στο πρόγραμμα τους, με αποτέλεσμα αυτή να είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον Nicolas Fuchs να μειώσει τη διαφορά ή ακόμα και να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης. 

 
WRC ACADEMY
Όμως, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, δεν είναι μόνο το PWRC που θα δούμε στις ελληνικές ειδικές διαδρομές. Παράλληλα, στον εθνικό μας αγώνα θα κάνει τη δεύτερη της εμφάνιση, μετά την Πορτογαλία, και η κατηγορία Νέων ή αλλιώς το WRC Academy. Η συγκεκριμένη κατηγορία, έχει αντικαταστήσει το JWRC και εκεί συμμετέχουν νέοι οδηγοί, όλοι τους με Ford Fiesta R2, έτσι ώστε οι αγώνες να έχουν μία μορφή ενιαίου. Στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς, στην Πορτογαλία, ο έμπειρος Alistair Fischer, που συμμετέχει σε αγώνες της πατρίδας του και όχι μόνο με Ford Fiesta S2000, κατέκτησε τη νίκη, ακολουθούμενος από δύο ακόμα ταλαντούχους οδηγούς, τους Brendan Reeves και Pontus Tideman. Σημειώστε, ότι οι νεαροί οδηγοί του Academy δεν θα ακολουθήσουν όλο τον αγώνα. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη μετά την εκκίνηση στο Ζάππειο θα λάβουν μέρος στην Κινέτα, ενώ την Παρασκευή θα τους δούμε σε Αγία Μαρίνα, Θήβα, Ελικώνα, Δροσοχώρι 1 και Βωξίτες 1. Από εκεί θα επιστρέψουν στο Λουτράκι και το Σάββατο θα ακολουθήσουν το πρώτο loop ειδικών για να επιστρέψουν και πάλι στο Λουτράκι για τη ράμπα του τερματισμού του δικού τους αγώνα. 

 
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
Όμως, για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, και συγκεκριμένα από το 2000 όταν οι Γιάννης Παπαδημητρίου και Νίκος Πετρόπουλος τερμάτιζαν δέκατοι γενικής, αλλά συγκέντρωναν βαθμούς για το ελληνικό Πρωτάθλημα, ο εθνικός μας αγώνα συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όσα από τα ελληνικά πληρώματα λάβουν μέρος στον αγώνα θα μπορούν να διεκδικήσουν βαθμούς για το αντίστοιχο Πρωτάθλημα, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να μην ακολουθήσουν και τις τρεις ημέρες του αγώνα. Βέβαια, όσοι επιθυμούν μπορούν να ακολουθήσουν και ολόκληρο τον αγώνα όντας στην κατάταξη του αγώνα και σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Έτσι, επτά πληρώματα θα ακολουθήσουν ολόκληρη την περιπέτεια του Ακρόπολις, ενώ 19 ακόμα Έλληνες οδηγοί θα αγωνιστούν το Σάββατο και την Κυριακή στο πλαίσιο του «ελληνικού αγώνα». Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 24 Μαίου όλοι Έλληνες οδηγοί θα εκκινήσουν από το Ζάππειο, αν και ο δικός τους αγώνας θα ξεκινήσει το Σάββατο το πρωί. Κάθε ημέρα (Σάββατο, Κυριακή) θα προσμετράει ξεχωριστά στη βαθμολογία του θεσμού, αν και ο νικητής του «ελληνικού» αγώνα θα είναι ένας και μοναδικός. Έτσι, το πρόγραμμα των οδηγών που θα ακολουθήσουν μόνο τον ελληνικό πρωταθληματικό αγώνα, ξεκινάει το Σάββατο και ολοκληρώνεται με την μπούκλα των τεσσάρων πρώτων ειδικών. Αντίθετα, την Κυριακή στον αγώνα περιλαμβάνεται ολόκληρο το τελευταίο σκέλος. Σημειώστε, ότι όσοι εγκαταλείψουν την πρώτη ημέρα έχουν δικαίωμα να επανεκκινήσουν την επόμενη. Σε κάθε περίπτωση και ο ελληνικός αγώνας συγκεντρώνει ενδιαφέρον και όλοι οι οδηγοί αξίζουν το χειροκρότημα σας στις ειδικές διαδρομές.
 
ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 24 Μαΐου – 27 Μαΐου
Επιφάνεια: Χώμα
Πρώτος αγώνας στο WRC: 1973
Αγώνες που έχουν προσμετρήσει στο WRC: 36
Συν. Μήκος: 1.668,49 χλμ.
Ειδικές Διαδρομές: 22
Συν. Χλμ. Ειδικών: 409,47 χλμ.
Μεγαλύτερη Ε.Δ.: 1η Κινέτα (25,24 χλμ.)
Μικρότερη Ε.Δ.: 19η – 21η Νέα Πίσια (11,37 χλμ.)
Μέση Ωριαία Ταχύτητα 2011: 85,51 χλμ./ώρα (Οζιέ-Ινγκρασία Citroen DS3 WRC))
Mεγαλύτερη Μέση Ωραία Ταχύτητα: 2006 – 90,24 χλμ./ώρα (Γκρένχολμ-Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC ʽ06)
Νίκες Οδηγών: ΜακΡέι 5, Μπιαζιόν 3, Ρερλ 3, Σάινθ 3, Γκρένχολμ 2, Λεμπ 2, Κάνκουνεν 2, Βάτανεν 2, Βάλντεργκαρντ 2
Νίκες Κατασκευαστών: Ford 13, Lancia 6, Citroen 3, Audi 2, Peugeot 2
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ