Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός, ότι όσοι έχουν λάβει μέρος στο Ράλλυ Ακρόπολις, δηλώνουν ότι ο πιο σκληρός αγώνας του Π.Π. Ράλλυ τελειώνει μόνο όταν τελειώσεις τη ράμπα του τερματισμού!
Αυτός ο κανόνας τηρήθηκε και φέτος, αφού η τελευταία μέρα του εθνικού μας αγώνα, είχε δραματική εξέλιξη. Ο πρώτος που γνώρισε το σκληρό πρόσωπο του Ακρόπολις, ήταν Petter Solberg με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2003, ξεκίνησε το σκέλος μόλις δέκα δευτερόλεπτα πίσω από τον Sebastien Loeb και προσπάθησε να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά από την πρώτη ειδική. Όμως, στην προσπάθεια του να πιέσει, o Solberg πραγματοποίησε ένα λάθος, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να «τραυματίσει» το Fiesta και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει την προσπάθεια του. Σε εκείνο το σημείο, ο Sebastien Loeb έμεινε μόνος του στην κορυφή της κατάταξης με διαφορά μεγαλύτερη από ένα λεπτό. Όμως, ο «Έλληνας θεός των αγώνων» μας έκρυβε κι άλλες εκπλήξεις, αφού αμέσως ο Γάλλος οκτάκις Πρωταθλητής είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό! Ο Loeb αντί να συνεχίσει προς τον τερματισμό, αποφάσισε να σταματήσει και να αλλάξει το λάστιχο, χάνοντας το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς του, αλλά παραμένοντας στην κορυφή της κατάταξης. Έτσι, διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό στη συνέχεια κατάφερε να σημειώσει την 71η νίκη της καριέρας του, την 4η φετινή σε έξι αγώνες και τη δεύτερη συνεχόμενη μετά από εκείνη στην Αργεντινή.