H Ford Motorsport προσέγγισε και επισήμως τον ταλαντούχο Γάλλο οδηγό ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς. Βλέπετε, το συμβόλαιο του S. Ogier με τη Citroen Junior Team λήγει στο τέλος του 2010, με όλα τα μεταγραφικά σενάρια να παραμένουν ανοιχτά.
Ο Quinn, δήλωσε αναλυτικά: «Ναι, έχουμε μιλήσει με τον Sebastien Ogier. Πάντα αναζητούμε τρόπους για να ισχυροποιήσουμε την ομάδα μας και αυτή η ευκαιρία εμφανίστηκε μπροστά μας. Ο μάνατζερ του θέλησε να μιλήσει μαζί μας και εμείς πήραμε την απόφαση να το κάνουμε. Είναι πολύ σημαντικό να βλέπουμε την δυναμική της ομάδας μας. Έχουμε δύο πολύ καλούς οδηγούς και θα ήταν ιδανικό να έχουμε και κάποιον σαν τον Ogier. Από εκεί και πέρα, θα ήταν άδικο να πω κάτι περισσότερο», είπε ο Βρετανός μάνατζερ. Βέβαια, αρνήθηκε να σχολιάσει τίποτα περαιτέρω, λέγοντας ότι δεν μπορούσε να μιλήσει για τις συζητήσεις με τον νεαρό Γάλλο. Πάντως, αυτό που αρνήθηκε κατηγορηματικά είναι ότι ο Ogier θα έρθει στην ομάδα με τη λογική να αντικατασταθεί ο ένας από τους δύο Φιλανδούς οδηγούς της ομάδας.
Ο Ogier από την πλευρά του δεν αρνήθηκε την επαφή με τη Ford, αλλά δεν προχώρησε σε αποκαλύψεις σχετικά με τις σκέψεις του. «Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω τίποτα. Ναι, έχω πρόταση από τη Ford, όπως και από τη Citroen και αναμένεται να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες σύντομα. Όμως, αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι θεωρώ πως το πιο δίκαιο είναι αποφασίσω πριν από το Ράλλυ Φινλανδίας. Αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος για το Ράλλυ της Βουλγαρίας, αλλά μετά από αυτό θα πρέπει να πάρω μία απόφαση. Είναι μία ξεκάθαρη επιλογή ανάμεσα σε Ford και Citroen».
Από την πλευρά της Citroen, τώρα, σχετικά με το όλο θέμα μίλησε ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel. Ο Γάλλος μάνατζερ, υποστήριξε ότι δεν ανησυχεί. «Νομίζω ότι ο Sebastien προτιμά το κόκκινο χρώμα από το μπλε. Δεν είναι ανήσυχος. Αν η Ford θέλει να μιλήσει με τον Ogier φυσικά και μπορεί να το κάνει, δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Δεν με πειράζει, αφού αυτό σημαίνει ότι ο Ogier είναι καλός οδηγός. Θα δούμε τι θα αποφασίσει», είπε ο Quesnel, αν και δεν παρέλειψε στο τέλος να πετάξει και το «καρφάκι» του στην Ford. «Έτσι είναι αυτό το παιχνίδι. Όμως, εμείς στην Citroen προτιμάμε να προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς μας οδηγούς και πιστεύω ότι και η Ford γενικά αυτό θα πρέπει να κάνει. Για παράδειγμα, έχουν έναν νεαρό Matthew Wilson. Θα ήταν καλύτερο για τους αγώνες αν έκαναν το ίδιο με εμάς».
Πάντως, αυτή είναι μία άκρως ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Βλέπετε, μετά από αρκετά σημαντικό χρονικό διάστημα δύο ομάδες του WRC δείχνουν να διεκδικούν έναν οδηγό, στοιχείο σημαντικό για το ενδιαφέρον γύρω από το θεσμό, αφού όπως και σε κάθε σπορ, τα μεταγραφικά σενάρια προσελκύουν τον κόσμο. Βέβαια, το ενδιαφέρον είναι και αγωνιστικό. Βλέπετε, στην Ford έχουν καταλάβει ότι αν θέλουν να διεκδικήσουν τίτλους πρέπει να έχουν ένα οδηγό πρωταγωνιστή στις τάξεις τους, ρόλο που δυστυχώς όπως όλα δείχνουν αδυνατεί να παίξει ο Hirvonen φέτος. _Π.Τ.