Το απόγευμα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου, στις εγκαταστάσεις της Cosmote TV Studio στην Κηφισιά, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου Ford Fiesta Rally4/R2 της SV Motorsport, με το οποίο θα λάβουν μέρος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης.
Σε μία πολύ όμορφη εκδήλωση παρουσία αρκετών παρευρισκόμενων παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα το αγωνιστικό αυτοκίνητο Ford Fiesta Rally4/R2, με το οποίο θα συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 9-12 Σεπτεμβρίου οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης.
Την εκδήλωση προλόγισε ο δημοσιογράφος Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος, ο οποίος αφού καλησπέρισε τους παρευρισκόμενους, έδωσε το λόγο στο πλήρωμα για να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις σχετικά με την φετινή τους συμμετοχή.
Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος, ευχαρίστησε όλους όσους βρέθηκαν στην παρουσίαση του αυτοκινήτου, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει συγκινημένος τους χορηγούς, φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, την Xiaomi και την COSMOTE, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα όπως τόνισε.
Ο Γιώργος Κότσαλης, πήρε την σκυτάλη λέγοντας πως είναι μεγάλη χαρά και τιμή να παίρνεις μέρος σε ένα τόσο σπουδαίο γεγονός, άλλωστε η συμμετοχή σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, είναι το όνειρο κάθε αγωνιζόμενου.
Το ΕΚΟ Ρ.Α. θα είναι η πέμπτη συμμετοχή του πληρώματος στον εθνικό μας αγώνα. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος ως οδηγός, με συνοδηγό τον Γιώργο Κότσαλη έχουν συμμετάσχει στα Ράλλυ Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, και το 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ η φετινή είναι η πρώτη σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος. Την προετοιμασία του Ford Fiesta R2, που φέτος για πρώτη φορά θα συμμετέχει στην δικίνητη κατηγορία, ανέλαβε η SV Motorsport.
Δηλώσεις πληρώματος:
Στέφανος Θεοχαρόπουλος
“Από την πρώτη στιγμή που μάθαμε πως το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει, θέσαμε σαν στόχο να βρισκόμαστε ανάμεσα στην λίστα των συμμετοχών. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας, που βοήθησαν να γίνει το όνειρο μας πραγματικότητα. Ευελπιστώ οι φίλοι των αγώνων θα μας χειροκροτήσουν στις ειδικές διαδρομές, καθώς αποτελεί εφαλτήριο για να συνεχίσουμε”.
Γιώργος Κότσαλης
“Είναι πολύ όμορφο το να αγωνίζεσαι σε ένα τόσο σπουδαίο γεγονός, θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου τους χορηγούς μας, που μας έδωσαν την δυνατότητα να λάβουμε μέρος στον αγώνα”. _Γ.Τ.
Πληροφορίες Αυτοκινήτου
Μοντέλο: Ford Fiesta R2
Κινητήρας: Ford EcoBoost 999cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι εν σειρά, κυλινδροκεφαλή από κράμα και μπλοκ από σίδηρο
Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285 mm με τετραπίστονες δαγκάνες
Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280 mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση
Τροχοί: 6 “x15”
Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.
Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm.
Βάρος: 1030kg
Φωτογραφίες: Χρήστος Παπαναστασίου Κ., Γιάννης Τσινάβος