top icon

WRC

Η Τoyota εξελίσσει μία αγωνιστική εκδοχή της GT-86 για τους αγώνες Ράλλυ, η οποία θα μπορεί να αγωνιστεί και στο WRC, και όχι μόνο σε εθνικά Πρωταθλήματα.

Το ρεπορτάζ συνεχίζεται και από ότι φαίνεται πλέον βρισκόμαστε σε ολική ρήξη μεταξύ Κατασκευαστών και promoter, με τα προβλήματα να γιγαντώνονται μετά από αντιθέσεις τόσο με τη FIA, όσο και τις οργανωτικές επιτροπές των αγώνων.

Όσα διέρρευσαν μία εβδομάδα μετά τη συνάντηση της επιτροπής Ράλλυ με τη FIA, τους Κατασκευαστές και τον promoter, όχι απλά δε δίνουν μία νότα αισιοδοξίας, αλλά μάλλον προβληματίζουν!

Την απογοήτευση του δεν έκρυψε ο επικεφαλής της M-Sport, Malcolm Wilson, που είδε να χάνει μέσα από τα χέρια του τον Thierry Neuville, ο οποίος και κατέληξε σε αυτά της Hyundai.

Αυτό που γνωρίζαμε οι περισσότεροι είναι πλέον πραγματικότητα, με τον Thierry Neuville και την Hyundai να επισημοποιούν την συνεργασία τους για τα τρία επόμενα χρόνια.

Η... οικογένεια Loeb επέστρεψε στους αγώνες Ράλλυ, με τον εννιά φορές του WRC Sebastien, να κερδίζει με DS3 WRC το βελγικό Ράλλυ Condroz, έχοντας στο δεξί του μπάκετ τη σύζυγο του, Severine.

Ο Malcolm Wilson υποστήριξε ότι είναι έτοιμος να δεχθεί πίσω στην M-Sport τον Mikko Hirvonen, ενώ αποκάλυψε ότι γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο θα επαναφέρει τον Φινλανδό στο δρόμο των επιτυχιών.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ