top icon

WRC

Με το υβριδικό σύστημα να αποτελεί παρελθόν στη μεγάλη κατηγορία του WRC για την προσεχή διετία, οι πρώτες πληροφορίες για το «περιεχόμενο» των νέων τεχνικών κανονισμών που θα τεθούν σε ισχύ από το 2027 βλέπουν τα φώτα της δημοσιότητας δίνοντας μια νέα προοπτική στο δημοφιλή θεσμό.

Η απόφαση του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην κατηγορία WRC2 για το 2024, Sami Pajari, να αλλάξει συνοδηγό ενόψει της νέας χρονιάς πυροδότησε αντιδράσεις που οδήγησαν στη συνέχεια στις απαραίτητες εξηγήσεις…

Ο Cyril Abiteboul αναγνώρισε την ανωτερότητα της Toyota, η οποία κατέκτησε το στέμμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, εκφράζοντας μεταξύ άλλων την άποψη ότι η Hyundai πρέπει να μάθει εν όψει της νέας χρονιάς από το… πάθημα την τελευταία ημέρα του αγώνα.

O Sami Pajari θα πλαισιώσει τους Kalle Rovanpera, Elfyn Evans και Takamoto Katsuta στο ρόστερ των τεσσάρων full-time οδηγών της Toyota στο WRC το 2025, ενώ ένα πέμπτο GR Yaris Rally1 θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένους αγώνες για τον Sebastien Ogier. Επίσης, διοικητικό ρόλο στην ομάδα στο πλευρό του Jari-Matti Latvala αναλαμβάνει ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Juha Kankkunen.

Η Toyota κατέκτησε τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC, και το όγδοο συνολικά, σε ένα συναρπαστικό φινάλε για το 2024 στην Ιαπωνία. Και όπως ήταν αναμενόμενο, ο Πρόεδρος της εταιρείας δεν παρέλειψε να σχολιάσει την επιτυχία της ομάδας.

Για πρώτη φορά από το 2021, ο τίτλος των οδηγών και των κατασκευαστών του WRC θα κριθούν στον τελευταίο γύρο του θεσμού, στο Ράλλτ Ιαπωνίας από αύριο Πέμπτη 22 Νοεμβρίου μέχρι την Κυριακή.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ