Ρίχτηκε στη μάχη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο ο Νίκος Παυλίδης
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για το 2019 ξεκίνησε με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, σε έναν αγώνα όπου ο Νίκος Παυλίδης δίνει το παρών για τρίτη χρονιά με την υποστήριξη της RS200 Motor Oil.
WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Στον Tanak το πρώτο χτύπημα
Ο Ott Tanak δείχνει να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε πέρσι, καταφέρνοντας να τεθεί επικεφαλής μετά τις δύο πρώτες νυκτερινές ε.δ. του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ελληνική παρουσία!
Για 3η φορά, ο Νίκος Παυλίδης θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, και λίγη ώρα πριν την εκκίνηση μιλήσαμε μαζί του για τον αγώνα και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει με τον Alan Harryman στο δεξί μπάκετ.
WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ταχύτερος ο Meeke στο shakedown
Η αυλαία του Π.Π.Ράλλυ άνοιξε τυπικά, και όχι ουσιαστικά, με την τέλεση του shakedown του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με τον Kris Meeke να πραγματοποιεί τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2019: Πρόγραμμα, ωράρια και τηλεοπτικές μεταδόσεις
Το εναρκτήριο λάκτισμα στο WRC για το 2019 δίνεται την προσεχή Πέμπτη στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
WRC: Preview Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Gentleman start your engines! Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2019 βρίσκεται προ των πυλών, με την οδύσσεια των 14 αγώνων του WRC να ξεκινάει παραδοσιακά με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
WRC: Analyze M-Sport Ford Vol. ’19
«Περασμένα μεγαλεία, διηγώντας τα να κλαις»... Η αποχώρηση του Sebastien Ogier από την M-Sport έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βρετανική ομάδα, η οποία τη νέα χρονιά φυσιολογικά δεν θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
WRC: Αnalyze Hyundai Vol. ’19
Πέντε χρόνια εμπλοκής, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ επένδυσης χωρίς τίτλο. Συνεχίζουμε την ανάλυση των ομάδων του WRC για το 2019 με τη Hyundai, όπου είναι φανερό ότι οι δικαιολογίες τελείωσαν...
WRC: Με Yaris o Gronholm στη Σουηδία!
Η φήμη από το 2018, που ήθελε τον Marcus Gronholm να συμμετέχει στο Ράλλυ Σουηδίας με Toyota Yaris WRC, επιβεβαιώθηκε σήμερα!
WRC: Analyze Citroen Vol. ’19
Η συνέχεια της ανάλυσης για το 2019 μας βρίσκει στο στρατόπεδο της Citroen, με τον Sebastien Ogier να φέρνει μετά από χρόνια το Νο1 στη γαλλική ομάδα και τον Esapekka Lappi από το δεύτερο C3 να συμβάλλει στη δημιουργία της πιο εκρηκτικής σύνθεσης της χρονιάς!