top icon

WRC

Όπως αναμενόταν, οι καιρικές συνθήκες διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του Ράλλυ Αργεντινής, με τη λάσπη να κυριαρχεί στις ειδικές διαδρομές και τον Thierrry Neuville να καταφέρνει να βρεθεί στο τέλος του πρώτου σκέλους επικεφαλής με βραχεία κεφαλή.

Σύμφωνα με τον Tommi Makinen η Toyota σχεδιάζει την κατασκευή ενός Yaris προδιαγραφών R5, το οποίο και θα επιτρέψει στην ιαπωνική εταιρία να διεκδικήσει τον τίτλο και στην κατηγορία του WRC2.

H ομορφιά και το σκληρό πρόσωπο των αγώνων Ράλλυ διαμόρφωσε το αποτέλεσμα στην Κορσική, με ένα κλαταρισμένο ελαστικό στο Ford Fiesta του Elfyn Evans να χαρίζει στον Thierry Neuville τη νίκη στην τελευταία ειδική.

Λίγο πριν το σφύριγμα της λήξης του δεύτερου σκέλους ο Thierry Neuville ανέτρεψε την κατάσταση, με τον Elfyn Evans να πέφτει δεύτερος, τον Ott Tanak να τίθεται εκτός διεκδίκησης νίκης μετά από ένα κλαταρισμένο ελαστικό, αλλά και τον Sebastien Ogier να... “κλείνει” πονηρά το μάτι στον ανταγωνισμό.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ