top icon

WRC

Ο Sebastien Ogier κατηγόρησε τον Andrea Adamo ότι είχε ακόμα μεγαλύτερα σχέδια περί τακτικής, τα οποίο δεν ευδοκίμησαν λόγω άρνησης του Dani Sordo.

Χωρίς να αφήσει πολλά περιθώρια στους αντιπάλους του, ο Ott Tanak σημείωσε τη 2η συνεχόμενη νίκη του στο WRC, την ώρα που ο Kris Meeke “πρόσφερε” στο τέλος ακόμα περισσότερους βαθμούς στους Thierry Neuville και Sebastien Ogier.

Οι σκληρές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Πορτογαλίας έφεραν τα πάνω-κάτω στην εξέλιξη του αγώνα, με τον Ott Tanak να παραμένει επικεφαλής, αλλά με τους Kris Meeke και Thierry Neuville να βρίσκονται πλέον σε απόσταση βολής.

Ο θίασος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ επιστρέφει στην Ευρώπη με έναν από τους πλέον κλασικούς και φημισμένους για την ατμόσφαιρά τους αγώνα, το Ράλλυ Πορτογαλίας!

Η Toyota θα δώσει την ευκαιρία στον Juho Hanninen να "ξεσκουριάσει", αφού ο Φινλανδός θα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί στο Ράλλυ Σαρδηνίας στο τιμόνι ακόμα ενός Yaris WRC, δίπλα σε αυτά των Tanak, Latvala και Meeke.

Με μία αιφνιδιαστική κίνηση, η Hyundai αποφάσισε να αντικαταστήσει τον Andreas Mikkelsen με τον Sebastien Loeb για το Ράλλυ Πορτογαλίας!

Το βάθρο του Ράλλυ Χιλής περισσότερο έμοιαζε με... “σκυταλοδρομία”! Πριν από χρόνια ο Sebastien Loeb έδωσε τη σκυτάλη στον Sebastien Ogier και τώρα ο Ott Tanak είναι έτοιμος να την πάρει από τους δύο Γάλλους.

Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε ιδανικά με το Toyota Yaris αυτό που «έχτισε» τις προηγούμενες μέρες και παίρνοντας επάξια στη Χιλή τη δεύτερη φετινή του νίκη, μπαίνει εκ νέου στο παιχνίδι της διεκδίκησες του τίτλου. Στο βάθρο ανέβηκαν οι δύο «Seb», με τον 6άκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο WRC να κατακτά με το Citroen C3 τη θέση 2, ύστερα από μια μάχη από τα… παλιά με τον 9άκις, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα του τελευταίου πίσω από τιμόνι του Hyundai i20.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ