X
Αγώνες

O Andersson περιγράφει το Fiesta WRC!

O P-G Andersson είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Ford Fiesta WRC, έστω και με τον κινητήρα του Focus WRC, δηλώνoντας με βεβαιότητα ότι η νέα γενιά αυτοκινήτων θα ικανοποιήσει τους θεατές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Όπως σας είχαμε πληροφορήσει μερικές μέρες πριν, ο P-G Andersson είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Ford Fiesta WRC, έστω και με τον κινητήρα του Focus WRC, και μετά από αυτή του την εμπειρία δηλώνει ότι η νέα γενιά αυτοκινήτων θα ικανοποιήσει τους θεατές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. 

Είναι γνωστό ότι υπάρχει μία γενικότερη ανησυχία, κατά πόσο τα νέα WRC με τους κινητήρες των 1.600 κ.εκ. και το τούρμπο θα ικανοποιούν με το θέαμα που θα προσφέρουν στις ειδικές διαδρομές. Μάλιστα, κάποιοι θεωρούν ότι η απόφαση να μην επιτραπεί η χρήση της «πεταλούδας» πίσω από το τιμόνι ως επιλογέα ταχυτήτων, θα συμβάλλει και άλλο στη μείωση του θεάματος.

Όμως, ο Andersson μας διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να φοβόμαστε μέσα στο 2011. «Εντάξει, θα πρέπει να μετακινήσεις λίγο παραπάνω το χέρι σου για να αλλάξεις ταχύτητα. Αλλά αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα. Ως οδηγός, ο επιλογέας στο τιμόνι μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη, ενώ το γεγονός ότι δεν υπάρχουν υδραυλικά απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη κατά την αλλαγή, αλλά από τη στιγμή που θα επιλέξεις την 3η σχέση και πάνω, τότε δεν τίθεται θέμα. Δεν παρατηρείς καν τη διαφορά». Ο Andersson οδήγησε το Fiesta, με τον μειωμένης απόδοσης κινητήρα του Focus WRC, αφού ο 1.600άρης ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη στα εργαστήρια της Ford στην Cumbria. «To Fiesta ήταν φανταστικό στην οδήγηση. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι φίλοι των αγώνων θα το απολαύσουν στις ειδικές διαδρομές. Βέβαια, ο κινητήρας θα είναι λίγο διαφορετικός, αλλά η δράση στις ε.δ. θα είναι ίδια. Θα είναι φανταστικό αυτοκίνητο».

Τέλος, ο Σουηδός πρώην Πρωταθλητής του JWRC, υποστήριξε με δηλώσεις του ότι θα επιθυμούσε να οδηγήσει και για άλλους αγώνες πέρα από το Βουλγαρίας, με την ομάδα της Stobart. Πάντως, η δεύτερη θέση στην ομάδα είναι ανοικτή, αφού ως γνωστών ο Henning Solberg θα αγωνιστεί σε όλους τους ασφάλτινους αγώνες της χρονιάς με ένα Ford Fiesta S2000. Όπως ο ίδιος ο Andersson δήλωσε, ακόμα δεν υπάρχουν συζητήσεις πέρα από το Ράλλυ της Βουλγαρίας, ενώ ελπίζει πως μία καλή επίδοση στην Βουλγαρία θα του επιτρέψει να οδηγήσει για λογαριασμό της Stobart και στο μέλλον. _Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!