Ο Hayden Paddon παραδέχθηκε πως η επιστροφή σε εργοστασιακή ομάδα φαντάζει δύσκολη, τονίζοντας ωστόσο ότι η τεχνογνωσία από το ηλεκτρικό του Kona, τον καθιστά κατάλληλο και για ρόλο δοκιμαστή ενόψει 2022.
Καθώς το 2021 αποτελεί την τρίτη συνεχόμενη σεζόν που ουσιαστικά απέχει από το WRC, ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, Hayden Paddon, φαίνεται πως έχει συμβιβαστεί με την ιδέα ότι πολύ δύσκολα, θα επανέλθει σε εργοστασιακό μπάκετ, τουλάχιστον στην κορυφαία κατηγορία.
Εκτός από την αποχή του ίδιου του Paddon, ο οποίος από το Ράλλυ Αυστραλίας 2018 -όταν είχε τερματίσει στην 2η θέση- μέχρι σήμερα, έχει αγωνιστεί, μόλις σε έναν αγώνα του WRC (Ράλλυ Ουαλίας 2019 με Ford Fiesta R5), ο Νεοζηλανδός παραδέχθηκε πως είναι δύσκολο να καλύψει το χαμένο έδαφος, καθώς πολλοί είναι οι νέοι οδηγοί που έχουν εμφανιστεί δυναμικά στο προσκήνιο.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο νικητής του Ράλλυ Αργεντινής 2016 αναγνωρίζει πως η επιστροφή του ως εργοστασιακός οδηγός στο WRC φαντάζει δύσκολη. Αν και θα τον ενδιέφερε να παραμείνει οδηγός είτε στην κορυφαία κατηγορία, είτε στην Rally2 που παρουσιάζει διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό, ο Paddon θεωρεί ότι θα μπορούσε να αποτελέσει ιδανικό δοκιμαστή ενόψει των νέων υβριδικών κανονισμών. Ο λόγος για αυτό, είναι η εμπειρία και τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει από το ηλεκτρικό Hyundai Kona που δημιούργησε μαζί με την ομάδα του στη Νέα Ζηλανδία.
“Για να είμαι ειλικρινής, θα ήθελα πολύ να επιστρέψω στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και θα έκανα τα πάντα για αυτό, αλλά είμαι ταυτόχρονα ρεαλιστής”, δήλωσε στο motorsport.com ο 33χρονος Paddon. “Βρισκόμαστε στο περιθώριο για αρκετό καιρό και εμφανίζονται πολλοί νεαροί οδηγοί. Οι διαπραγματεύσεις με τις ομάδες έχουν σταματήσει. Η αρχή της σεζόν είναι η πιο πολυάσχολη για τις ομάδες. Μόνο στα μέσα της χρονιάς, αρχίζουν να σκέφτονται την επόμενη”.
Σχετικά με την εμπειρία που έχει από το ηλεκτρικό Kona, αλλά και την τεχνογνωσία που θα μπορούσε να του επιτρέψει να βρει μια θέση ως δοκιμαστής-εξελιγκτής στις ομάδες του WRC ενόψει 2022, όταν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 θα γίνουν υβριδικά, ο Hayden Paddon πρόσθεσε:
“Θα με ενδιέφερε πραγματικά ένας ρόλος δοκιμαστή και να βοηθήσω μια ομάδα να εξελίξει τα νέα υβριδικά συστήματα, γιατί αισθάνομαι ότι χτίζουμε τη βάση γνώσεών μας σε αυτόν τον τομέα, αρκετά καλά αυτή τη στιγμή. Νομίζω πως θα μπορούσα να φέρω αποτελέσματα, αλλά δεν αγωνιώ. Συνεχίζω να θέλω να εμπλέκομαι, είτε ως οδηγός στις κατηγορίες Rally1, Rally2 είτε απλά ως δοκιμαστής. Πιστεύω ότι έχω πολλά ακόμη να προσφέρω”.