Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής ταξίδεψαν στην Ιταλία, ώστε να πραγματοποιήσουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα με το Hyundai i20 N Rally2 που θα μοιραστούν στο Ράλι Ακρόπολις, στις 8-11 Σεπτεμβρίου.
Η προετοιμασία των Μάνου και Κώστα Στεφανή για το Ράλι Ακρόπολις, που θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) στις 8-11 Σεπτεμβρίου, έχει εντατικοποιηθεί. Σε αυτό το πλαίσιο, το δίδυμο βρέθηκε στην Ιταλία, για την πρώτη επαφή με το Hyundai i20 N Rally2 που θα αγωνιστεί στις ελληνικές ειδικές διαδρομές.
Η «γνωριμία» των Μάνου και Κώστα με το νέο αυτοκίνητο και τους ανθρώπους της GB Motors, ομάδας που έχει αναλάβει την προετοιμασία και τεχνική υποστήριξη της συμμετοχής, έγινε στην χωμάτινη πίστα «Ravenna International Off Road Circuit», η οποία βρίσκεται ανατολικά της Μπολόνια. Αρχικά, η διαδικασία περιλάμβανε την εύρεση της ιδανικής θέσης οδήγησης για τον Μάνο, καθώς και της πλέον πρακτικής θέσης συνοδηγού, για τον Κώστα Στεφανή.
Αμέσως μετά, το πλήρωμα πραγματοποίησε τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Hyundai i20 N Rally2, αποκομίζοντας θετικές εντυπώσεις τόσο από το αυτοκίνητο, όσο και από τη συνολική λειτουργία της ομάδας GB Motors. Από τα πρώτα χιλιόμετρα, ο Μάνος Στεφανής ξεχώρισε τη φιλικότητα του Hyundai i20 N Rally2, ενώ ο Κώστας Στεφανής δεν παρέλειψε να αναφέρει την τεράστια τεχνολογική εξέλιξη, που ενσωματώνουν τα αγωνιστικά των συγκεκριμένων προδιαγραφών.
Η εξοικείωση των Μάνου και Κώστα Στεφανή με το αυτοκίνητο θα συνεχιστεί λίγες ημέρες πριν από την εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα, με ακόμη μία ημέρα δοκιμών, αυτή τη φορά στη χώρα μας. Χορηγοί της συμμετοχής των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο Ράλι Ακρόπολις, είναι η Hyundai Hellas και η Coral A.E. – Shell Licensee.
Οι εντυπώσεις των Μάνου και Κώστα Στεφανή από την πρώτη δοκιμή με το Hyundai i20 N Rally2.
Μάνος Στεφανής
«Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τα πρώτα μας αγωνιστικά χιλιόμετρα με το νέο Hyundai i20 N Rally2. Το προηγμένο τεχνολογικά περιβάλλον απαιτεί εξοικείωση, οπότε ο αρχικός μου στόχος ήταν να «συντονιστώ» με τους διακόπτες στο τιμόνι, τις λειτουργίες που αυτοί επιτελούν, καθώς και να βρω την ιδανική θέση οδήγησης.
Όσον αφορά στην οδήγηση του Hyundai i20 N Rally2, η πρώτη εντύπωση που αποκόμισα είναι ιδιαίτερα θετική, αφού το αυτοκίνητο είναι αρκετά φιλικό. Βέβαια, για να μπορέσει κάποιος να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητές του στο έπακρο χρειάζονται πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα, αφού υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.
Ήδη ανυπομονώ να φτάσει η ημέρα που θα κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα επί ελληνικού εδάφους, ώστε να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα, για τον εθνικό μας αγώνα.
Από τα λίγα χιλιόμετρα που πραγματοποίησα στην Ιταλία, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως το Hyundai i20 N Rally2 απαιτεί προσαρμογή του τρόπου οδήγησης στις απαιτήσεις και δυνατότητες των σύγχρονων αυτοκινήτων της συγκεκριμένης κατηγορίας, τα οποία διαφοροποιούνται πολύ τόσο από τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC προηγούμενης γενιάς, όσο και από εκείνα του Group N.
Πέραν του αυτοκινήτου, στην Ιταλία είχαμε την πρώτη μας επαφή με την ομάδα GB Motors. Οι εντυπώσεις μας είναι πολύ θετικές, αφού οι άνθρωποί της ήταν πρόθυμοι να ακούσουν όσα αναφέραμε, προκειμένου το αυτοκίνητο να πλησιάσει όσο γίνεται στα μέτρα μας.
Αυτό με γεμίζει αισιοδοξία πως θα έχουμε ιδανική συνεργασία κατά τη διάρκεια του Ράλι Ακρόπολις».
Κώστας Στεφανής
«Ένιωσα πολύ όμορφα, καθώς βρέθηκα στο γνώριμο περιβάλλον ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, με αμφίεση της σημερινής εποχής. Καταρχάς, μου άρεσε πολύ που το κάθισμα του συνοδηγού ήταν τοποθετημένο πολύ χαμηλά, αφού αυτή ήταν μια επιλογή που προτιμούσα και στο παρελθόν.
Το Hyundai i20 N Rally2 μας άφησε πολύ θετική εντύπωση. Τα φρένα είναι εντυπωσιακά, ενώ οι αναρτήσεις και το πλαίσιο είναι δίπλα σου ώστε να σε βοηθήσουν να κινηθείς γρήγορα, εφόσον διαθέτεις την ανάλογη εμπειρία.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, οι σημειώσεις δεν αλλάζουν, απλά ο οδηγός θα πρέπει να τις κάνει πράξη στο δρόμο αποφεύγοντας περιττές κινήσεις, τιμονιές ή πλασαρίσματα, αφού τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 διαθέτουν πλέον τέτοια γεωμετρία και στήσιμο, που στρίβουν με ορθολογικό και φιλικό προς το χρονόμετρο, τρόπο.
Όσον αφορά στην ομάδα GB Motors, η εικόνα που αποκομίσαμε ήταν πολύ θετική, ενώ η θητεία του επικεφαλής Alfonso Giacobazzi στην ομάδα των αδελφών Alessandrini κατά τη δεκαετία του ’80, βοήθησε ώστε να ανασύρουμε όμορφες κοινές αναμνήσεις.
Ταυτόχρονα, ο Alfonso και οι υπόλοιποι μηχανικοί της ομάδας είναι πρόθυμοι να ακούσουν τις προτιμήσεις του πληρώματος και να κάνουν τις ανάλογες παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο.
Όταν σβήσαμε τον κινητήρα και ετοιμαστήκαμε να αποχωρήσουμε, είχαμε πάρει την πρώτη γεύση από μια πολύ πειθαρχημένη ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι γνωρίζουν καλά το αντικείμενό τους, όσον αφορά στην προετοιμασία ενός σύγχρονου και γεμάτου με τεχνολογία, αυτοκινήτου προδιαγραφών Rally2 τελευταίας γενιάς».