Η M-Sport Ford ήταν η ομάδα που πραγματοποίησε τις περισσότερες δοκιμές εξέλιξης ενόψει 2022 και o Richard Millener παρουσιάζεται αισιόδοξος ενόψει της πρώτης υβριδικής σεζόν του WRC.
Η M-Sport Ford έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στις χειμερινές μεταγραφές για το 2022, που θα αποτελέσει την πρώτη σεζόν με υβριδικά κινητήρια σύνολα στην κορυφαία κατηγορία Rally1, καθώς εξασφάλισε τις υπηρεσίες -τουλάχιστον για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, του Sebastien Loeb , ενώ θα έχει ως πρώτο οδηγό τον Craig Breen.
Γνωστός για την ικανότητά του να παρουσιάζει αυτοκίνητα-πρωταγωνιστές κάθε φορά που υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς, ο Malcolm Wilson “κύκλωσε” το 2022, ξεκινώντας την προετοιμασία για την πρώτη υβριδική χρονιά στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ουσιαστικά, από το 2020.
Άλλωστε, δεν ήταν κρυφό μυστικό πως το 2021 είχε διαγραφεί από πλευράς στόχων και άπαντες στην M-Sport, είχαν εστιάσει στην εξέλιξη του υβριδικού Ford Puma Rally1, που αποτελεί το πρώτο SUV του Blue Oval στην κορυφαία κατηγορία του WRC.
M-Sport Ford: Δοκιμές σε κάθε έδαφος
Η M-Sport ήταν η πρώτη από τις εργοστασιακές ομάδες που πραγματοποίησε δοκιμές, τον περασμένο Μάρτιο.
Από τότε φυσικά κύλησε πολύ νερό στο… αυλάκι της εξέλιξης και χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα, ώστε οι ομάδες και φυσικά η M-Sport Ford να παρουσιαστούν έτοιμες στο πρώτο αγωνιστικό ραντεβού του 2022, που είναι το Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 20-23 Ιανουαρίου.
Έχοντας ολοκληρώσει εκτενείς δοκιμές σε άσφαλτο (Γαλλία, Ισπανία), χώμα (Ισπανία) και συμπληρώνοντας πολλά χιλιόμετρα επί βρετανικού εδάφους, το μοναδικό οδόστρωμα που δεν είχε μπει στη βάση δεδομένων της M-Sport, ήταν το χιόνι.
Σε αυτό το πλαίσιο, η βρετανική ομάδα που εξελίσσει το Ford Puma Rally1 έχοντας τη στήριξη της Ford Performance, ταξίδεψε στον Αρκτικό Κύκλο, για δοκιμές στις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες του Ροβανιέμι, πόλης που αποτέλεσε το επίκεντρο του Arctic Ράλλυ τον περασμένο Φεβρουάριο.
Οδηγοί του Puma Rally1 στη Βόρεια Φινλανδία ήταν οι Craig Breen και Adrien Fourmaux, οι οποίοι συμπλήρωσαν αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του υβριδικού SUV, προσφέροντας χρήσιμα δεδομένα στην ομάδα τους, για την απόδοση του υβριδικού συστήματος σε αυτές τις συνθήκες.
“Θέλαμε (να δούμε) το αυτοκίνητο σε σχετικά πιο ακραίες συνθήκες”, δήλωσε στο www.wrc.com ο επικεφαλής της M-Sport Ford, Richard Millener.
“Ήταν πολύ χρήσιμο που συγκεντρώσαμε δεδομένα για το πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα σε πιο ψυχρές συνθήκες.
“Οι δοκιμές πήγαν καλά, δεν είχαμε προβλήματα με τα υβριδικά συστήματα και οι οδηγοί έφυγαν από εκεί πραγματικά χαρούμενοι”.
Σχετικά με τη νέα χρονιά, ο Millener παρουσιάστηκε ανυπόμονος για την έναρξη της νέας εποχής και αισιόδοξος για την πορεία της ομάδας του.
“Όλο αυτό γίνεται πολύ αληθινό και συναρπαστικό. Όπως είναι αναμενόμενο, υπάρχουν πολλά ακόμη να κάνουμε, όμως κάναμε πάρα πολλή δουλειά με αυτό το αυτοκίνητο.
“Όλες οι γνώμες των οδηγών ήταν πραγματικά θετικές και εποικοδομητικές από πλευράς αξιοπιστίας και απόδοσης.
“Κάναμε τεράστια πρόοδο σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα”.
Κατά πόσο η M-Sport Ford θα καταφέρει να πετύχει ξανά “γκολ από τα αποδυτήρια”, όπως είχε κάνει και το 2017 με το Ford Fiesta WRC, μένει να φανεί.
Όμως, το σίγουρο είναι πως όσο πλησιάζουμε στην έναρξη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, η αγωνία θα κορυφώνεται.
Photos: M-Sport Ford