Διαβάστε όσα μας είπε ο Λάμπρος Αθανασούλας, μετά από την πρώτη επαφή με το ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N Rally2, το οποίο θα μοιραστεί με τον Νίκο Ζακχαίο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Λίγες ημέρες απομένουν για τη διεξαγωγή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και συμμετέχοντες όπως οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος, δοκιμάζουν τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα στα ελληνικά βουνά.
Κατά την επιστροφή τους στον εθνικό μας αγώνα, οι Αθανασούλας-Ζακχαίος θα μοιραστούν για πρώτη φορά το Hyundai i20 N Rally2, αγωνιστικό που κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινη επιφάνεια.
Η πρώτη επαφή του ελληνικού πληρώματος, που έχει την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab, με το νέο αυτοκίνητο που φέρει και τα αυτοκόλλητα του περιοδικού μας έγινε σήμερα, Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου.
Πάντα η αναμονή για την πρώτη εικόνα ενός νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου, που προφανώς διαθέτει και νέα χρώματα, δημιουργεί προσμονή.
Έτσι έγινε και στην περίπτωση του Hyundai i20 N Rally2, που με οδηγό τον Λάμπρο Αθανασούλα έφτασε στα Πίσια Κορινθίας, για την πρώτη δοκιμή, σε διαδρομή μήκους 3,5 χιλιομέτρων.
Από την πρώτη ματιά, ήταν φανερό πως πρόκειται για εντελώς νέο αυτοκίνητο, που “ετοιμάζεται” για τα παρθενικά του αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Η σημασία της συμμετοχής του ελληνικού πληρώματος επισημαίνεται, από το γεγονός ότι θα έχει την υποστήριξη της εργοστασιακής ομάδας, όπως και οι Oliver Solberg-Aaron Johnston, που επίσης θα μοιραστούν ένα ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N Rally2, στο πλαίσιο του WRC2.
Λάμπρος Αθανασούλας: Οι πρώτες εντυπώσεις από το νέο “όπλο”
Η σημερινή αποτέλεσε ημέρα προσαρμογής, όμως ήδη ο Λάμπρος Αθανασούλας, απέκτησε μια εικόνα για την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί από πλευράς στησίματος.
Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά όσα μας είπε για την πρώτη του επαφή με το Hyundai i20 N Rally2.
“Να μπαίνεις σε αγωνιστικό τελευταίας γενιάς, το οποίο φτιάχτηκε πριν από 3 ημέρες, είναι κάτι φανταστικό. Η μυρωδιά του καινούργιου, η ομορφιά μας πολεμικής μηχανής και η έμφαση στη λεπτομέρεια, το κάνουν ξεχωριστό”, ήταν τα πρώτα λόγια του οδηγού.
Ποια ήταν η αίσθηση έπειτα από τα πρώτα αγωνιστικά χιλιόμετρα;
“Από την ώρα που το βάλαμε εμπρός, χαμογελάμε”, σχολίασε ο Λάμπρος Αθανασούλας. “Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή. Στην πρώτη βόλτα κάναμε κάποιες αλλαγές, αφού ζητήσαμε ορισμένα πράγματα για να αρχίσει να μας ταιριάζει το αυτοκίνητο.
“Ήδη μετά από 4-5 δοκιμές έχουμε καταφέρει να βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Σίγουρα διασκεδάζω και παράλληλα, προσπαθώ να το βελτιώσω ώστε να γίνει όσο πιο ευκολοδήγητο γίνεται, για να αισθάνομαι άνετα να επιτεθώ και να ευχαριστηθώ τον αγώνα”.
Ο Λάμπρος Αθανασούλας διαθέτει σημαντική ευκαιρία από αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 (ή R5 όπως τα έχουμε συνηθίσει), όμως το Hyundai i20 N Rally2 είναι το πλέον σύγχρονο που έχει οδηγήσει. Ποιες είναι οι εντυπώσεις του από πλευράς κινητήρα;
“Έχω οδηγήσει και το Ford Fiesta μια φορά, όμως γνωρίζω καλύτερα το Skoda Fabia. Η αίσθηση του κινητήρα, όσον αφορά στο Hyundai i20 N Rally2 είναι τελείως διαφορετική”, ανέφερε ο 46χρονος οδηγός.
“Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ γραμμικό και δε νιώθεις απόλυτα τη δύναμη. Βέβαια αυτή δε λείπει, γιατί σε τέτοια περίπτωση δε θα μπορούσε να είναι γρήγορο.
“Οπότε, η διαχείριση του κινητήρα είναι τελείως διαφορετική. Ίσως, με αυτόν τον τρόπο να μπορείς να βρίσκεσαι για περισσότερη ώρα στο γκάζι και να το διαχειρίζεσαι καλύτερα. Θα το συνηθίσω, όμως στην αρχή δε μπορώ να πω ότι δε με ξένισε αυτή η διαφορά.
“Θεωρώ ότι οι άνθρωποι της Hyundai γνωρίζουν γιατί το έχουν φτιάξει έτσι, οπότε νομίζω πως θα αποδειχθεί πιο γραμμικό και εύκολο”.
Πώς φάνηκε στον Λάμπρο Αθανασούλα το νέο αυτοκίνητο, από πλευράς οδηγησιμότητας και ποιο είναι το σημείο-κλειδί για τον ίδιο;
“Νομίζω ότι από την πρώτη βόλτα μπορούσαμε να κινηθούμε γρήγορα. Σίγουρα όχι τέλεια, αλλά γρήγορα.
“Δεν είναι δυσκολοδήγητο, είναι διαφορετικό από την οδήγηση που είχα συνηθίσει. Ειδικά το εμπρός μέρος είναι λίγο διαφορετικό από του Skoda. Αλλά νομίζω ότι με την πάροδο των χιλιομέτρων, το καταλαβαίνω. Το σημαντικό, είναι να καταλάβω τον τρόπο που πρέπει να οδηγηθεί”.
Καθώς αυτή ήταν απλά η πρώτη επαφή, αφού αύριο ακολουθεί μία ολόκληρη ημέρα δοκιμών, ο Έλληνας οδηγός είναι αισιόδοξος:
“Βελτιώνομαι οδηγικά, κάνω κάποιες αλλαγές στο αυτοκίνητο και θεωρώ ότι αύριο το απόγευμα θα βρισκόμαστε σε ένα καλό σημείο.
“Στόχος μας είναι να γίνουμε ένα με το αυτοκίνητο και να μπορέσουμε να το ευχαριστηθούμε”.
Κλείνοντας την κουβέντα μας, ο Λάμπρος Αθανασούλας αναφέρθηκε στις αλλαγές που προτίθεται να δοκιμάσει σε επίπεδο αναρτήσεων και διαφορικών, αλλά και στη μεθοδολογία του αναφορικά με τη συνολική προετοιμασία του αυτοκινήτου.
“Νομίζω ότι η τεχνογνωσία της ομάδας είναι πολύ μεγάλη. Μας βοηθούν πάρα πολύ η οικογένεια Solberg (διαβάστε τη συνέντευξη του Petter Solberg καθώς και του νεαρού Oliver Solberg που συμμετέχει για πρώτη φορά στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις), η Hyundai Motorsport και οι άνθρωποί της. Εννοείται πως το ίδιο ισχύει για την ομάδα RedGrey, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη συνεργασία με την Hyundai Motorsport.
“Σίγουρα, θα κάνουμε και εμείς κάποιες αλλαγές. Δεν ξέρω αν θα είναι οι σωστές αλλά θέλω να τις δοκιμάσω, όπως είχαμε κάνει και παλιά με τον Νίκο.
“Αύριο θα κάνουμε κάποιες αλλαγές στα διαφορικά αύριο, και αν αυτό που σκεφτόμαστε δεν είναι στην κατεύθυνση που νομίζουμε, θα μείνουμε σε ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή, με μικρές αλλαγές στις αναρτήσεις”.
Υπενθυμίζουμε, πως οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος, πέραν της γενικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, εντάσσονται και σε εκείνη του WRC3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ