top icon
Αγώνες

Και επίσημα η Citroen στο WTCC!

Όπως αναμενόταν εδώ και μήνες, η Citroen ανακοίνωσε και επίσημα την εμπλοκή της στο WTCC με πρώτο οδηγό τον Sebastien Loeb. Το ερώτημα είναι τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στην παρουσία της ομάδας στο WRC…

Το μόνο που απέμενε ήταν το τυπικό μέρος της ανακοίνωσης, αφού από την περσινή Έκθεση του Παρισιού, η Citroen είχε γνωστοποιήσει την ενδεχόμενη εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού. Όπως ήταν φυσιολογικό, ο πρώτος οδηγός της ομάδας θα είναι ο Sebastien Loeb, ενώ ανοικτή παραμένει αυτή του δεύτερου. Ο Frederic Banzet, πρόεδρος του Δ.Σ. Της Citroen, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Η Citroen Racing εξέτασε λεπτομερώς τους τελευταίους μήνες το ενδεχόμενο να εμπλακεί στο συγκεκριμένο θεσμό και να ακολουθήσει το πρόγραμμα. Το WTCC διαθέτει αρκετά χαρακτηριστικά τα οποία είναι σημαντικά για την Citroen. Ένα από αυτά είναι η μεγάλη τηλεοπτική, και όχι μόνο, κάλυψη του θεσμού, η ύπαρξη κανονισμών που διατηρούν το κόστος συμμετοχής χαμηλά, αλλά και ένα πρόγραμμα που ταξιδεύει σχεδόν σε όλα τα μέρη του κόσμου. Η εμπλοκή μας θα βοηθήσει να προωθήσουμε την εταιρία μας σε αγορές όπως της Ρωσίας, της Κίνας και της Νότιας Αμερικής.”

 
Φυσικά, πρώτος οδηγός όπως αναμενόταν θα είναι ο Sebastien Loeb, ο οποίος έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του, συμμετέχοντας σε αγώνες του Πρωταθλήματος FIA GΤ, αλλά και σε κάποιους αγώνες του Porsche Carrera Supercup. “Το γεγονός ότι ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο μαζί με την Citroen, με την οποία μπορούμε και πάλι να γράψουμε ιστορία, μοιάζει με όνειρο που έγινε αληθινό. Ανυπομονώ να βρεθώ στην πίστα και να ξεκινήσω δοκιμές με το αυτοκίνητο. Αυτή η χρονιά για μένα είναι ένα μεταβατικό στάδιο και για αυτό επέλεξα να δοκιμάσω διαφόρων ειδών αγώνες, για να βελτιώσω τις οδηγικές μου ικανότητες. Δεν περιμένω ότι θα κερδίσω κατευθείαν, αλλά σίγουρα θέλω να φτάσω εκεί μια μέρα.” Και είμαστε σίγουροι ότι αργά ή γρήγορα, θα τα καταφέρει.
 
Το μεγάλο ερωτηματικό, όμως, είναι τι μέλλει γενέσθαι με την εμπλοκή της Citroen στο WRC, και κατά πόσο αυτή θα επηρεαστεί! Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, δήλωσε ότι αυτή είναι δεδομένη και την επόμενη χρονιά, χωρίς όμως να γίνεται συγκεκριμένος σε ποια μορφή! “Όπως είναι φυσιολογικό παραμένουμε επικεντρωμένοι και δεσμευμένοι στο WRC, και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για να σημειώσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η συνεργασία μας με το Abu Dhabi θα είναι ενισχυθεί ακόμα περισσότερο, και θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε την εμπλοκή μας στο WRC, με νέο σύστημα και νέους στόχους”!
 
Αυτό το τελευταίο στοιχείο, μάλλον θα πρέπει να προβληματίσει. Σίγουρα, η γαλλική ομάδα δεν θα εξαφανιστεί μέσα σε ένα βράδυ από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Η επένδυση που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και τα πετροδόλλαρα από το Άμπου Ντάμπι εγγυώνται την παρουσία της ομάδας στο θεσμό. Το ερώτημα είναι σε τι επίπεδο, και οι δεσμοί με την εργοστασιακή ομάδα και την “μαμά-εταιρία” θα παραμένουν το ίδιο στενοί. Ένα σημαντικό στοιχείο που συνδέεται με τα παραπάνω, είναι η απόφαση των Κατασκευαστών, και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη της FIA, να μην υπάρξει περαιτέρω έκδοση νέων ομολογκασιόν για τα σημερινά αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, μέχρι το τέλος του 2014! Γεγονός ότι καμία εταιρία δεν μπορεί να εξελίξει νέα μηχανικά μέρη, και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη της VW. Οι Γερμανοί συμφώνησαν με αυτό, διότι από την επόμενη χρονιά κιόλας κινδύνευαν να μείνουν μόνοι τους, αφού αν συνέχιζαν να επενδύουν υπέρογκα ποσά στην εξέλιξη των Polo R, το πιο πιθανό θα ήταν από το 2014 να αγωνίζονται μόνοι τους στο θεσμό, έστω μαζί με τη νεοσύστατη Hyundai. Κάπως έτσι θα εξασφαλιστεί και η παρουσία των Citroen, M-Sport, και έστω για ακόμα μία χρονιά το Πρωτάθλημα θα έχει και πάλι ένα κάποιο ενδιαφέρον. Όλα αυτά, όμως, μέχρι και το 2015 οπότε και θα παρουσιαστεί η νέα κορυφαία κατηγορία που θα αντικαταστήσει τα σημερινά WRCars._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ