X
WRC

Hyundai: Στόχος το βάθρο στο Ράλλυ Σουηδίας

Η Hyundai επιζητεί την ανάκαμψη μετά από το δύσκολο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, θέτοντας ως στόχο τον τερματισμό όλων των αυτοκινήτων της και τουλάχιστον ενός εξ αυτών, στο βάθρο του Ράλλυ Σουηδίας.

Η πρώτη υβριδική σεζόν στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για την Hyundai, καθώς τα αυτοκίνητά της αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα στο εναρκτήριο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Από τα τρία εργοστασιακά αυτοκίνητο, μόνο ένα έφτασε στον τερματισμό, με τους  Thierry Neuville-Martin Wydaeghe να ολοκληρώνουν την προσπάθειά τους, μετά από αρκετά προβλήματα, στην 6η θέση.

Όσον αφορά στους Ott Tanak-Martin Jarveoja και Oliver Solberg-Elliott Edmondson, αμφότερα τα πληρώματα εγκατέλειψαν, οι πρώτοι από υπερθέρμανση στον κινητήρα μετά από έξοδο και οι δεύτεροι, για ιατρικούς λόγους εξαιτίας καπνών που εισέρρεαν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Είναι σαφές πως οι άνθρωποι της ομάδας επιθυμούν την ανάκαμψη, αρχής γενομένης από το χιονισμένο Ράλλυ Σουηδίας, που θα αποτελέσει το δεύτερο γύρο της χρονιάς, στις 25-27 Φεβρουαρίου, έχοντας συγκεντρώσει 50 συμμετοχές.

Hyundai: Η πρόοδος περνά από την αξιοπιστία

Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να βελτιωθεί η αξιοπιστία των Hyundai i20 N Rally1 και προς αυτή την κατεύθυνση, κινήθηκε η ερευνητική διαδικασία των μηχανικών της κορεατικής ομάδας.

Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκαν δύο σειρές δοκιμών σε Φινλανδία, όπου βρίσκεται η νέα βάση δοκιμών της Hyundai και Σουηδία, κατά τις οποίες χρησιμοποιήθηκαν και ορισμένα βελτιωμένα εξαρτήματα.

Αν και ο εκτελών χρέη Διευθυντή στην Hyundai Motorsport, Julien Moncet, δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα εξαρτήματα καθαυτά, παρουσιάστηκε ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχει συντελεστεί.

“Κάναμε μια ανασκόπηση του Μόντε Κάρλο”, δήλωσε στο www.wrc.com ο Moncet, ο οποίος εστίασε στην ανάγκη βελτίωσης της αξιοπιστίας. “Αναλύσαμε τον αγώνα, την απόδοση και τα προβλήματα, καθώς και την οργάνωσή μας.

“Ήδη εργαστήκαμε ώστε να φέρουμε λύσεις και να τις χρησιμοποιήσουμε στις δοκιμές που κάναμε στη Φινλανδία. Στις δοκιμές χρησιμοποιούμε βελτιωμένα εξαρτήματα που ήδη δείχνουν ορισμένα ελπιδοφόρα αποτελέσματα.

“Πρώτα πρέπει να εργαστούμε στην αξιοπιστία, αλλά στη συνέχεια θα εργαστούμε στις επιδόσεις”.

Όσον αφορά στο στόχο για το επερχόμενο Ράλλυ Σουηδίας, αυτός αρχικά είναι να φτάσουν όλα τα αυτοκίνητα στον τερματισμό και δευτερευόντως, τουλάχιστον ένα από αυτά να βρίσκεται στο βάθρο.

“Ξεκινάμε κάθε αγώνα με στόχο τη νίκη. Το Μόντε ήταν σκληρό για εμάς και πρέπει να το αντιστρέψουμε.

“Πρώτος στόχος για εμένα, είναι να έχουμε τρία αυτοκίνητα στον τερματισμό και θεωρώ πως είναι εφικτό να στοχεύσουμε, τουλάχιστον ένα από αυτά να είναι στο βάθρο”.

Στο Ράλλυ Σουηδίας, η σύνθεση της Hyundai θα είναι ίδια με εκείνη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, Ott Tanak-Martin Jarveoja και Oliver Solberg-Elliott Edmondson να μοιράζονται τα τρία υβριδικά i20 N Rally1.

Photos: Hyundai Motorsport

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!