X
WRC

Gus Greensmith: Στόχος το βάθρο στην Πορτογαλία

Ο Gus Greensmith παρουσιάζεται αποφασισμένος να δώσει τον καλύτερό του εαυτό στο επερχόμενο Ράλλυ Πορτογαλίας, όπου θέτει ως στόχο τον τερματισμό στο βάθρο.

Μετά από τον παρθενικό ταχύτερο χρόνο της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Gus Greensmith έχει θέσει ως επόμενο στόχο, τον τερματισμό στο βάθρο ενός αγώνα.

Το Ράλλυ Πορτογαλίας, που θα αποτελέσει τον 4ο γύρο της σεζόν στις 19-22 Μαΐου, όντας παράλληλα ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της υβριδικής εποχής του θεσμού, αρέσει ιδιαίτερα στον οδηγό της M-Sport Ford.

Οι ειδικές διαδρομές, o ενθουσιασμός των θεατών καθώς και οι δικές του επιδόσεις, αφού πέρυσι πραγματοποίησε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις της καριέρας του στην Πορτογαλία, τερματίζοντας 5ος, κάνουν τον Άγγλο να ανυπομονεί.

Οι (πολλοί) λόγοι της προτίμησης του Greensmith στην Πορτογαλία

Το Ράλλυ Πορτογαλίας έχει και συναισθηματική αξία για τον Gus Greensmith, αφού το 2015 αποτέλεσε τον δεύτερο αγώνα της καριέρας του στο WRC και παρθενικό εκτός της Μεγάλης Βρετανίας.

Έκτοτε, συμμετέχει ανελλιπώς στον αγώνα της ιβηρικής χώρας, ενώ το 2019 πραγματοποίησε εκεί το ντεμπούτο του με αυτοκίνητο κορυφαίων προδιαγραφών.

Κατά την 7η συμμετοχή του στην Πορτογαλία, ο 25χρονος οδηγός θέλει να ξεπεράσει την καλύτερη επίδοσή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, που ήταν η 4η θέση στο Ράλλυ Σαφάρι 2021 με Ford Fiesta WRC.

“Θέλω να βρεθώ στο βάθρο”, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC ο Greensmith. “Για εμένα, αυτός είναι ο μοναδικός στόχος. Θα τα δώσω όλα και θα κινηθώ flat out από την αρχή.

“Η Κροατία ήταν λίγο απογοητευτική. Θεωρώ πως είχαμε την ταχύτητα να βρεθούμε ξανά στην πεντάδα χωρίς τα κλαταρίσματα. Αλλά αυτό βρίσκεται πίσω μας πια και ανυπομονώ για την Πορτογαλία”.

Αναφορικά με την αγάπη του για τον πορτογαλικό αγώνα, σχολίασε: “Πάντα μου άρεσε η Πορτογαλία. Κατά κάποιον τρόπο, αισθάνομαι σαν να είναι αγώνας εντός έδρας για εμένα.

“Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μέρος. Οι φίλοι του σπορ είναι καταπληκτικοί στην Πορτογαλία, βοηθούν να γίνεται το ράλλυ ξεχωριστό.

“Οι αριθμοί (ατόμων) που βλέπετε στις ειδικές διαδρομές είναι απλά απίστευτοι και οι διαδρομές είναι εξαιρετικές.

“Είμαι αποφασισμένος να το κάνω να λειτουργήσει – όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα στο τέλος, δε θα έχει προέλθει από έλλειψη προσπάθειας”.

Ακόμη μια σημαντική παράμετρος για τον συνδυασμό των Gus Greensmith, Jonas Andersson και Ford Puma Rally1, είναι πως η M-Sport έχει πραγματοποιήσει τα περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών σε χώμα, ενόψει της πρώτης εμφάνισης των υβριδικών αυτοκινήτων σε αυτή την επιφάνεια.

Στο Ράλλυ Πορτογαλίας, η βρετανική ομάδα θα συμμετάσχει για πρώτη φορά με 5 αυτοκίνητα.  Βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών θα προσφέρουν οι Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche, Craig Breen-Paul Nagle, Adrien Fourmaux-Alexandre Coria, ενώ οι Gus Greensmith-Jonas Andersson και Pierre Louis Loubet-Vincent Landais θα εντάσσονται μόνο στη βαθμολογία Οδηγών/Κατασκευαστών.

Η απουσία του Greensmith από την τριάδα των οδηγών που θα συνεισφέρουν στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών μπορεί να τον απαλλάξει από ακόμη μια πηγή πίεσης.

Αυτό πιστοποιείται και μέσω των επιδόσεων του νεαρού Άγγλου και στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου παρά την ύπαρξη τεχνικών προβλημάτων, τερμάτισε στην 5η θέση, επιδεικνύοντας την ταχύτητά του με αποκορύφωμα έναν ταχύτερο χρόνο, όντας και πάλι τότε, εκτός της τριάδας που είχε λάβει το χρίσμα να προσφέρει βαθμούς Κατασκευαστών στην M-Sport Ford.

Photos: M-Sport Ford

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!