top icon
Αγώνες

Ford-Citroen: Tα σχέδια του 2011

Η φετινή χρονιά είναι η τελευταία που θα δούμε αυτοκίνητα WRC στο θεσμό, αφού από το 2011 την κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, θα σηματοδοτούν τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000

Η φετινή χρονιά είναι και η τελευταία που θα δούμε τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC στο θεσμό, αφού από τον πρώτο αγώνα του 2011 την κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, θα σηματοδοτούν τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ. Ένα στοιχείο όμως που προκαλεί προβληματισμό στους φίλους του σπορ, είναι κατά πόσο θα μπορέσουν οι Κατασκευαστές να έχουν έτοιμα αυτοκίνητα για την αρχή της χρονιάς. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς των Ford και Citroen, αμφότερες θεωρούν ότι θα έχουν έτοιμα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στη Σουηδία από τέσσερα αυτοκίνητα η κάθε μία. Συγκεκριμένα, δύο για τους εργοστασιακούς οδηγούς και δύο ακόμα για τις ομάδες ιδιωτών. Αυτή τη στιγμή, τόσο το Fiesta WRC, όσο και το DS3 WRC, πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης, αλλά χωρίς να είναι εφοδιασμένα με τον κινητήρα των 1.600 κ.εκ., φέροντας τις μονάδες των σημερινών WRCars. Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, αναμένεται να ξεκινήσουν και οι πρώτες δοκιμές στις ειδικές για τους νέους κινητήρες.

Ο επικεφαλής της M-Sport, Malcolm Wilson, δήλωσε σχετικά: «Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι τα δύο εργοστασιακά αυτοκίνητα. Από εκεί και πέρα, όμως, θεωρώ ότι θα έχουμε έτοιμα δύο ακόμα αυτοκίνητα για τους ιδιώτες. Είναι δεδομένο ότι ο χρόνος που απομένει είναι λίγος, αλλά νομίζω ότι έχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορούμε να έχουμε έτοιμα τα αυτοκίνητα μας, παρά την πίεση του χρόνου. Δεν έχω αμφιβολία ότι θα τα καταφέρουμε. Όλα πάνε καλά ως τώρα. Ο κινητήρας δοκιμάζεται εδώ και αρκετό καιρό στο εργαστήριο, και εξελίσσεται. Ακόμα δεν είναι κοντά στη μορφή που θα έχει στο τέλος, αλλά πιστεύω ότι στο τέλος του καλοκαιριού θα είναι έτοιμος». 

Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, πρόσθεσε από τη μεριά του: «Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να έχουμε έτοιμα τέσσερα αυτοκίνητα. Πρέπει να βιαστούμε και δεν σας κρύβω ότι αυτός δεν είναι ο τρόπος που μας αρέσει να δουλεύουμε. Συνηθώς, προτιμούμε να μη βιαζόμαστε, να κάνουμε πολλές δοκιμές εξέλιξης και να είμαστε σίγουροι ότι όλα λειτουργούν σωστά. Όμως, αυτή τη στιγμή αυτό δεν είναι εφικτό. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να έχουμε έτοιμα τέσσερα αυτοκίνητα για τον σουηδικό αγώνα του 2011». Αξίζει να σας θυμίσουμε, ότι για αυτόν ακριβώς το λόγο, επειδή οι Ford και Citroen δεν αναμένεται να προλάβουν περισσότερα αυτοκίνητα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, υπάρχει μία σκέψη από την πλευρά της FIA να μπορούν να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της νέας χρονιάς και αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, με τεχνικές αλλαγές, έτσι ώστε να μειωθεί η διαφορά ανάμεσα στα WRCars και στη νέα γενιά των αγωνιστικών._Π.Τ.[email protected]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ