X
Αγώνες

ERC: Στις επάλξεις!

Πλέον μετράμε αντίστροφα για την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις και ήδη οι δύο εργοστασιακές ομάδες που συμμετέχουν στον αγώνα, η Peugeot και η Skoda, βρίσκονται στα ελληνικά βουνά

Στη χώρα μας βρίσκονται ήδη οι εργοστασιακές ομάδων των Peugeot και Skoda, πραγματοποιώντας τις τελευταίες τους δοκιμές πριν την έναρξη του τρίτου γύρου του ERC σε λίγες ημέρες από σήμερα. Αμφότερες, έχουν προγραμματίσει δύο ημέρες συνολικά δοκιμών, έτσι ώστε οι οδηγοί τους να στήσουν τα αυτοκίνητα σύμφωνα με τις επιθυμίες τους τόσο σε ασφάλτινες, όσο και χωμάτινες επιφάνειες. Φυσικά, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην Peugeot, αφού στον εθνικό μας αγώνα θα κάνουν ντεμπούτο τα 208 προδιαγραφών R5. Οι δύο οδηγοί της ομάδας, είχαν σήμερα την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη γεύση από τα αυτοκίνητα που θα οδηγήσουν στον αγώνα, τα οποία φυσικά είναι τελείως καινούργια! Είναι χαρακτηριστικό αυτό που μας ανέφερε ο Kevin Abbring, λέγοντας μας ότι το δικό του 208 έχει κάνει μόλις 500 μέτρα. Σήμερα, αμφότεροι οδήγησαν το αυτοκίνητο σε χωμάτινες επιφάνειες, πριν περάσουν αύριο στις ασφάλτινες. Ο νεαρός Ολλανδός, αναμφίβολα εμφανίζεται εντυπωσιασμένος, και στόχος του είναι να αποδείξει ποιες είναι οι πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου στις ειδικές διαδρομές. Ο Abbring, που πέρσι οδηγούσε ένα Peugeot 208 αλλά προδιαγραφών R2, θεωρεί ότι ο κινητήρας είναι το βασικό στοιχείο που πρέπει να συνηθίσει, αφού πλέον η ταχύτητα είναι σαφώς μεγαλύτερη, κάτι που απαιτεί διαφορετική προσέγγιση και φυσικά τελείως διαφορετικές σημειώσεις. Όσο μπορούσαμε να δούμε το αυτοκίνητο, με τον Craig Breen στα πηδάλια, το 208 δείχνει αρκετά υπερστροφικό, αν και πολύ δυνατό. Ο θόρυβος του κινητήρα, όσο και του ALS, είναι αρκετά έντονος θυμίζοντας τον αντίστοιχο του Mini JCW.

Στο στρατόπεδο της Skoda επικρατούσε σαφώς μεγαλύτερη ηρεμία, με τους Sepp Wiegand και Esapekka Lappi να δοκιμάζουν σήμερα το Skoda Fabia S2000 σε ασφάλτινες επιφάνειες. Αμφότεροι, οδήγησαν το αυτοκίνητο δοκιμών, σε αντίθεση με την Peugeot όπου οι Breen και Abbring βρέθηκαν στο τιμόνι των 208 που θα εκκινήσουν στον αγώνα. Τόσο ο Lappi, όσο και ο Wiegand, δοκίμασαν μία σειρά από ρυθμίσεις σε ανάρτηση και διαφορικά, έτσι ώστε να έχουν καλύτερη αίσθηση στο γλιστερό ελληνικό οδόστρωμα. Αμφότεροι, όπως μας είπαν, έχουν στόχο τους έναν τερματισμό στο βάθρο στο Ακρόπολις, συνεχίζοντας το σερί των καλών εμφανίσεων μετά το Ράλλυ Λετονίας. Εκεί, σας θυμίζουμε ότι ο Lappi είχε επικρατήσει, έχοντας πλέον βάλει τις βάσεις για τον τίτλο στο θεσμό. Πάντως, όπως μας είπε ο ίδιος, ένας από τους στόχους του φέτος είναι και η εξέλιξη του Skoda Fabia R5, το οποίο την νέα χρονιά θα αντικαταστήσει το αντίστοιχο S2000. Αναφορικά με το νέο εγχείρημα της Skoda, το μοναδικό στοιχείο που μας αποκάλυψαν οι άνθρωποι της Skoda, είναι πως ο κινητήρας είναι τελείως καινούργιος και δεν έχει καμία σχέση με οποιονδήποτε άλλο._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!