X
WRC

Επίσημο: Οι Lappi-Ferm με Toyota Yaris WRC στο Ράλλυ Φινλανδίας

O Esapekka Lappi επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Φινλανδίας, με ιδιωτικό Toyota Yaris WRC.

Οι ενδείξεις και η πληροφόρησή μας συνέτειναν πως ο Esapekka Lappi θα επιστρέψει στα πηδάλια ενός Toyota Yaris WRC , γεγονός που πλέον θεωρείται δεδομένο.

Ο Lappi, νικητής ενός αγώνα στο WRC, όταν με συνοδηγό τον Janne Ferm επικράτησαν στο Ράλλυ Φινλανδίας 2017 με Toyota Yaris WRC, ευελπιστεί πως αυτή η κίνηση θα τον βοηθήσει περαιτέρω στο εγχείρημα επιστροφής στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος.

Στο επερχόμενο Secto Automotive Ράλλυ Φινλανδίας, που αποτελεί τον 10ο γύρο της σεζόν στις 1-3 Οκτωβρίου, ο Lappi θα συμμετάσχει ως “ιδιώτης” χάρη στη συμπαράσταση των χορηγών του.

Βέβαια, αυτό έχει ορίζοντα στο 2022, αφού φέρεται ως βασικός υποψήφιος να μοιράζεται το τρίτο υβριδικό Toyota Yaris Rally1 με τον Sebastien Ogier.

Esapekka Lappi: Οι σκέψεις για την επιστροφή σε Ράλλυ Φινλανδίας και Yaris WRC

Με τη συμμετοχή τους στο Ράλλυ Φινλανδίας, οι Lappi-Ferm θα επιστρέψουν σε αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC για πρώτη φορά μετά από τον Δεκέμβριο του 2020, όταν και είχαν συμμετάσχει στο Ράλλυ Monza με Ford Fiesta WRC.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Esapekka Lappi θα βρεθεί στον αγώνα της πατρίδας του κυρίως για να αποκτήσει ξανά ρυθμό.

Ο Φινλανδός θα πραγματοποιήσει μεν μια ημέρα δοκιμών πριν από τον αγώνα, όμως δε θα διαθέτει τις τελευταίες βελτιώσεις σε επίπεδο κινητήρα.

“Είναι δικό μας project, οπότε θα νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο, αλλά με μηχανικούς από την Toyota Gazoo Racing”, δήλωσε ο Lappi στο wrc.com . “Οπότε θα το ετοιμάσουν εκείνοι, όμως θα είναι βαμμένο σε δικά μας χρώματα”.

Αν και ευελπιστεί οι επιδόσεις του στο Ράλλυ Φινλανδίας, να τον βοηθήσουν στο εγχείρημα επιστροφής σε εργοστασιακή ομάδα, ο 30χρονος οδηγός δε θέλει να πιέσει τον εαυτό του.

“Ευελπιστώ αυτό να βοηθήσει, για αυτό πρέπει να είμαστε έξυπνοι. Θέλω αυτό να με βοηθήσει και όχι να καταστρέψει τις διαπραγματεύσεις, για αυτό δε θα πιεστώ πολύ. Δε θέλω να προσθέσω επιπλέον πίεση στον εαυτό μου”, πρόσθεσε.

Ταυτόχρονα, ο Φινλανδός δε θέλει να μπει σε διαδικασία προβλέψεων για το αποτέλεσμα: “Δε μπορώ να πω ότι έχω στόχους για τη θέση τερματισμού. Νομίζω ότι πρέπει να συγκεντρωθώ περισσότερο σε χρόνους ειδικών διαδρομών, ταχύτητα και βελτίωση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου”, ήταν η δήλωσή του.

“Αυτός είναι μάλλον ο πιο έξυπνος τρόπος, γιατί δε μπορώ να προβλέψω την ταχύτητά μου κατά την πρώτη ημέρα.

“Μου λείπει λίγη ρουτίνα, αυτό είναι σαφές. Πιστεύω ότι η ημέρα δοκιμών θα είναι καθαρά για να συνηθίσω ξανά την ταχύτητα και την αεροδυναμική.

“Είμαι βέβαιος πως στον αγώνα, στην αρχή, θα προσπαθήσω να καταλάβω ξανά πόσο γρήγορα είναι αυτά τα αυτοκίνητα. Πιθανώς, ή τουλάχιστον ελπίζω, στη διάρκεια του αγώνα να αποκτήσω την ταχύτητα και να κάνω κάποιους καλούς χρόνους προς το τέλος του αγώνα”.

Όσον αφορά στη θέση εκκίνησης του Lappi, το πλεονέκτημα ή μη, θα εξαρτηθεί από τις καιρικές συνθήκες:

“Αν είναι στεγνά, η σειρά εκκίνησης θα είναι υπέρ μας, όμως συνήθως αυτή την περίοδο δεν είναι στεγνά, οπότε θα έχει ενδιαφέρον.

“Επίσης η τελευταία ειδική διαδρομή της Παρασκευής θα διεξαχθεί τη νύχτα ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα έχουν φως. Δεν έχουμε ξανακάνει καλοκαιρινό αγώνα στη Φινλανδία, σε χώμα, κατά τη νύχτα, οπότε αυτό αλλάζει.

“Θα είναι μειονέκτημα, αλλά δε με αγχώνει”, ήταν τα λόγια του Esapekka Lappi.

Δείτε τη δήλωση του Lappi στα social media

Οι Esapekka Lappi-Janne Ferm θα μοιραστούν το 5ο Toyota Yaris WRC στο Ράλλυ Φινλανδίας, αφού τα 4 εργοστασιακά αυτοκίνητα θα βρίσκονται στα χέρια των Sebastien Ogier, Elfyn Evans, Kalle Rovanperä και Takamoto Katsuta.

Ταυτόχρονα, ο συμπατριώτης του Lappi, Teemu Suninen, η συνεργασία του οποίου με την M-Sport Ford λύθηκε πριν από μερικές ημέρες, θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Φινλανδίας με Volkswagen Polo R5 και συνοδηγό τον Mikko Markkula, στο πλαίσιο του WRC2.

Photos: Toyota Gazoo Racing

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!