Η επιστροφή του Ράλλυ Monza στο WRC είναι και επίσημα γεγονός, με τον ιταλικό αγώνα να φιλοξενεί τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στις 19-21 Νοεμβρίου.
Η αντικατάσταση του Ράλλυ Ιαπωνίας από το Ράλλυ Monza στην Ιταλία είχε γίνει γνωστή, οπότε το μόνο που απέμενε ήταν η επίσημη ανακοίνωση.
Αυτό πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου, οπότε πια είναι δεδομένο πως και το φετινό WRC θα ολοκληρωθεί, όπως και πέρυσι, στη Βόρεια Ιταλία με επίκεντρο τον Ναό της Ταχύτητας, στις 19-21 Νοεμβρίου.
Η ανακοίνωση για το Ράλλυ Monza
Στην επίσημη ανακοίνωση για την επιστροφή του Ράλλυ Monza στο WRC, αναφέρεται πως ο 12ος και καταληκτικός γύρος της χρονιάς θα έχει ως επίκεντρο την φημισμένη ιταλική πίστα.
Αγωνιστικά, θα περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές τόσο εντός αυτής, στις οποίες θα περιλαμβάνονται διάσημες στροφές όπως οι Michele Alboreto, Lesmo και Curva Grande, καθώς και διαδρομές στα βουνά βόρεια της πίστας.
Προς το παρόν, δεν καθίσταται σαφής ο ακριβής αριθμός ειδικών διαδρομών μέσα στην πίστα και στα βουνά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η δομή του αγώνα θα είναι αντίστοιχη με την περσινή, δηλαδή θα περιλαμβάνει δύο ημέρες στην πίστα και μία, στο βουνό.
Ωστόσο, τόσο οι φίλοι του σπορ όσο και οι ομάδες θα επιθυμούσαν περισσότερη δράση στις εξαιρετικές, όπως αποδείχθηκε πέρυσι, ειδικές διαδρομές της περιοχής και περιορισμό εκείνων, εντός της πίστας.
Περισσότερες λεπτομέρειες επ’ αυτού, θα ανακοινωθούν προσεχώς.
“Υπήρξαν πολλές συγκινήσεις και ανατροπές στο περσινό ράλλυ, όταν οι χειμωνιάτικες συνθήκες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο”, δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής του WRC Promoter, Jona Siebel. “Φέτος ο αγώνας θα διεξαχθεί νωρίτερα, όμως ο “Ναός της Ταχύτητας” σε συνδυασμό με τους σκληρούς δρόμους στους πρόποδες των Άλπεων, εξασφαλίζουν πως η δράση θα είναι εξίσου συναρπαστική”.
Ο Διευθυντής Ράλλυ της FIA, Yves Matton, ανέφερε: “Η ακύρωση του Ράλλυ Ιαπωνίας λόγω του Covid-19 είναι πολύ απογοητευτική και ακόμη ένα σκληρό χτύπημα προς τους διοργανωτές, που έχουν εργαστεί τόσο σκληρά χωρίς ανταμοιβή, για δεύτερη χρονιά.
“Το ACI Ράλλυ Monza εισήλθε πολύ αργοπορημένα πέρυσι στη σεζόν, όμως ακόμη και έτσι οι διοργανωτές κατάφεραν να προσφέρουν έναν δυνατό και καινοτόμο αγώνα γύρω από την εμβληματική πίστα.
“Ο Πρόεδρος Angelo Sticchi Damiani και η ομάδα του έδειξαν πως έχουν ότι χρειάζεται για να ετοιμάσουν έναν κορυφαίου επιπέδου αγώνα WRC και τα νέα πως βασιζόμαστε στη δέσμευση και τον επαγγελματισμό τους ξανά φέτος, για να φιλοξενήσουν το φινάλε του πρωταθλήματος, είναι πολύ θετικά”.
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Ιταλίας, Angelo Sticchi Damiani, πρόσθεσε: “Η επιβεβαίωση του ACI Rally Monza στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, δείχνει από τη μία πλευρά τη σπουδαία σχέση μεταξύ του Automobile Club d’Italia, της FIA και του διοργανωτή του WRC, που βασίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη και σεβασμό, και από την άλλη την αξία της μορφής αυτού του ράλλυ που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα πέρυσι.
“Για ακόμη μια φορά, η Automobile Club d’Italia έδειξε τη διαθεσιμότητά της, παρέχοντας μια μοναδική τοποθεσία που θα αποτελέσει το ιδανικό σκηνικό για το φινάλε του WRC 2021, προκειμένου να ολοκληρωθεί το ημερολόγιο αυτής της παγκόσμιας σειράς σε μια στιγμή που εξακολουθεί να είναι αρκετά δύσκολη.
“Ο Ναός της Ταχύτητας θα καλωσορίσει ξανά τα αυτοκίνητα WRC, ελπίζοντας πως οι φίλοι του σπορ θα είναι το κερασάκι στην τούρτα αυτού του εξαιρετικού αγώνα. Η δουλειά της οργάνωσης έχει ήδη ξεκινήσει και το προσωπικό εργάζεται για να δημιουργήσει τον καλύτερο δυνατό αγώνα”.
Υπενθυμίζουμε, ότι πέρυσι το Ράλλυ Monza αποτέλεσε τον επίλογο της μικρότερης αγωνιστικής χρονιάς στην ιστορία του WRC.
Νικητές αναδείχθηκαν οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia με Toyota Yaris WRC, οι οποίοι με αυτό το αποτέλεσμα, κατέκτησαν το 7ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της καριέρας τους.
Στο βάθρο, τους Πρωταθλητές είχαν συνοδεύσει οι Ott Tanak-Martin Jarveoja και Dani Sordo-Carlos Del Barrio, που χάρισαν με αυτόν τον τρόπο, το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στην Hyundai.
Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford