Η σημερινή ήταν ακόμη μια δύσκολη ημέρα για τους Λάμπρο Αθανασούλα και Νίκο Ζακχαίο, οι οποίοι πάντως πραγματοποίησαν όλα τα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Hyundai i20 N Rally2.
Έπειτα από τη χθεσινή εγκατάλειψη, οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος επέστρεψαν στη δράση, για την τρίτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως αντιμετώπισαν και αρκετά προβλήματα.
Το αγωνιστικό πρόγραμμα περιλάμβανε 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 132,56 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ονομασίες όπως Παύλιανη, Γραβιά, Βωξίτες και Ελευθεροχώρι αποτέλεσαν πόλο έλξης για δεκάδες χιλιάδες φίλους των ράλλυ, οι οποίοι κατέκλυσαν τα βουνά της Φθιώτιδας και της Φωκίδας.
Οι ατυχίες των Αθανασούλα-Ζακχαίου ξεκίνησαν από το πρωί, αφού αρχικά (Παύλιανη 1), είχαν κλατάρισμα που στοίχισε σχεδόν 5 λεπτά, ενώ αμέσως μετά (Γραβιά) αναγκάστηκαν να σταματήσουν για να αλλάξουν ένα ημίμπαρο, χάνοντας περισσότερα από 20 λεπτά.
Η πρώτη ειδική διαδρομή που ολοκληρώθηκε χωρίς πρόβλημα ήταν η τρίτη της ημέρας (Βωξίτες), όπου το ελληνικό πλήρωμα επέδειξε την ταχύτητά του, σημειώνοντας σημείωσε τον 5ο χρόνο στο πλαίσιο της κατάταξης του WRC 3.
Μετά από την ακύρωση της ειδικής διαδρομής “Ελευθεροχώρι 1”, καθώς αρκετοί θεατές κάθονταν εσφαλμένα, σε επικίνδυνα σημεία, οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος, επέστρεψαν στο ΕΚΟ Service Park της Λαμίας, για επισκευές.
Αν και ο 5ος χρόνος στην Ειδική Διαδρομή 11 (Παύλιανη 2), όσον αφορά στο WRC 3, έδειξε ξανά τη δυναμική τους ως πλήρωμα, ένα κλατάρισμα στην καταληκτική διαδρομή της ημέρας (Ελευθεροχώρι 2) δεν τους επέτρεψε να ευχαριστηθούν όσο θα ήθελαν..
Ακόμη και έτσι, οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος κατέγραψαν σημαντικά αγωνιστικά χιλιόμετρα, τόσο για τη δική τους εξοικείωση με το ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N Rally2, όσο και για τη συλλογή δεδομένων από την ομάδα Red Grey, η οποία είναι υπεύθυνη για τη συμμετοχή των εργοστασιακών αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally2 της Hyundai Motorsport.
Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αποτελεί τον πρώτο χωμάτινο αγώνα του νέου αυτοκινήτου προδιαγραφών Rally2 της κορεατικής μάρκας, παγκοσμίως.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώνεται αύριο, Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου, με 3 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 69,25 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Πάντως, το έργο των πληρωμάτων μόνο εύκολο δε θα είναι, αφού στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα (Πύργος), που έχει μήκος 33,2 αγωνιστικών χιλιομέτρων, καθώς και δύο περάσματα από τον περίφημο “Ταρζάν”, που αποτελεί highlight του αγώνα.
Σημειώνουμε, πως το δεύτερο πέρασμα από τον “Ταρζάν”, που θα έχει μειωμένο μήκος σε σύγκριση με το πρώτο (12,68 και 23,37 χιλιόμετρα αντίστοιχα), θα αποτελέσει τον επίλογο του αγώνα, ως Power Stage.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.
Χορηγός επικοινωνίας της συμμετοχής είναι το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ.
Οι δηλώσεις του πληρώματος
Λάμπρος Αθανασούλας: Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε προβλήματα και σήμερα. Το βασικό όμως, είναι ότι ολοκληρώσαμε την ημέρα. Ουσιαστικά, καταφέραμε να κάνουμε απροβλημάτιστα, μόνο μία ειδική διαδρομή. Όμως, είναι σημαντικό ότι παρά τα κλαταρίσματα και τα μηχανικά προβλήματα, πραγματοποιήσαμε περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα, αυξάνοντας τις εμπειρίες μας. Ευελπιστώ πως αύριο όλα θα πάνε καλά, ώστε να οδηγήσουμε και να ευχαριστηθούμε τόσο εμείς, όσο και οι θεατές.
Τέλος, με αφορμή και τη σημερινή μερική ακύρωση μίας ειδικής διαδρομής, θα ήθελα να επαναλάβω τη θερμή μου παράκληση προς όλους τους φίλους του αγώνα: Σεβαστείτε τις υποδείξεις των κριτών. Η ασφάλεια σας και η ασφάλεια των αγωνιζόμενων, είναι η πρώτη προτεραιότητα!
Νίκος Ζακχαίος: Η σημερινή ήταν ακόμη μια δύσκολη ημέρα για εμάς. Είχαμε δύο κλαταρίσματα και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε ημίμπαρο μέσα σε ειδική διαδρομή. Η γεύση που μας μένει είναι κάπως πικρή, αφού δε μπορούμε να ευχαριστηθούμε όπως θα θέλαμε αυτό το, κατά τα άλλα, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Ελπίζουμε αύριο να πραγματοποιήσουμε και τις 3 ειδικές διαδρομές χωρίς να αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα.
Δελτίο Τύπου