Η Citroën Καρέλλης, με οδηγό τον Χρυσόστομο Καρέλλη, συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη και «όπλο» τους το Citroën C3 Rally2, συμμετέχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023. Βρεθήκαμε στην παρουσίαση της ομάδας, στον φιλόξενο χώρο «Iaveris Park» στη Μαλακάσα, και ευπειθώς αναφέρουμε!
Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος, Μ. Σαλ.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Χορηγοί της προσπάθειας
H παρουσίαση της Citroën Karellis Racing Team και του αγωνιστικού αυτοκινήτου Citroën C3 Rally2 έγινε την Πέμπτη 31 Αυγούστου το απόγευμα στο «Iaveris Park» στη Μαλακάσα, δίνοντας το μήνυμα ότι η ασφαλής οδήγηση είναι υπεράνω όλων στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Δείτε επίσης: Οι πρώτες εικόνες από την Υπερειδική με το drone
Το «παρών» έδωσαν δημοσιογράφοι, χορηγοί και παράγοντες του motorsport και της πολιτικής ηγεσίας. Στην παρουσίαση βρέθηκε και ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της Ελλάδας, Χρήστος Σταϊκούρας.
Το ελληνικό πλήρωμα των Χρυσόστομου Καρέλλη-Ηλία Παναγιωτούνη θα συμμετάσχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 με τη μεγάλη χορηγία του Ομίλου Συγγελίδη και της εταιρείας ταχυμεταφορών DHL, αλλά και την υποστήριξη της Santander Consumer Finance (SCF), που δραστηριοποιείται στην καταναλωτική χρηματοδότηση, της διεθνούς εταιρείας λιπαντικών TOTAL Energies, καθώς και της Eurorepar Car Service του ομίλου Stellantis. Ακόμα, την αγωνιστική ομάδα υποστηρίζουν η Λόξας ΑΕ, με εξοπλισμούς συνεργείων, καθώς και η τοπική εταιρεία της Λαμίας PPG Μπάκας με προϊόντα βαφής αυτοκινήτων.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023: To Citroën C3 Rally2
Στη Μαλακάσα, πήραμε και μία πρώτη γεύση από το Citroën C3 Rally2, το οποίο είναι εξελιγμένο από τη γνωστή αγωνιστική ομάδα TRT της Ουγγαρίας, που υποστηρίζεται και συνεργάζεται, εδώ και χρόνια, με την επίσημη ομάδα Citroën Racing της Γαλλίας. Η TRT βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, πλήρως εξοπλισμένη, με ειδικό κινητό συνεργείο που θα υποστηρίξει το αυτοκίνητο στο Service Park του αγώνα, για να εξασφαλίσει μαζί με τους μηχανικούς της Karellis Group άρτια τεχνική εξυπηρέτηση.
Σημειώστε ότι το C3 Rally2 της ομάδας, με κινητήρα 1.598 κ.εκ., αποδίδει 282 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 420 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Έχει μόνιμη τετρακίνηση, σειριακό κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη 5 σχέσεων και πολλαπλά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, εξελιγμένα από την τεράστια εμπειρία της Citroën στο WRC.
Μιλώντας και… συνοδηγώντας με τον Χρυσόστομο Καρέλλη, μας εξήγησε ότι πρόκειται για ομάδα που η αγάπη της για την αυτοκίνηση είναι βαθιά ριζωμένη στο DNA της. «Εξάλλου, ένας από τους βασικούς λόγους συμμετοχής της Citroën Karellis Racing Team είναι η συλλογή εμπειριών που μπορούν να εφαρμοστούν καθημερινά στην τεχνική εξυπηρέτηση των πελατών της Karellis Group».
Όσο για την εμπειρία μας; Τα λίγα λεπτά που βρεθήκαμε στο δεξί μπάκετ του καθαρόαιμου αγωνιστικού, το οποίο και θα απολαύσουμε στην EKO Super Special Stage στην Πλατεία Νερού, την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου και τις επόμενες ημέρες στις απαιτητικές ειδικές διαδρομές του αγαπημένου μας αγώνα, στην κυριολεξία θα τα θυμόμαστε για καιρό.
Απόλυτη ηρεμία στους χειρισμούς από τον οδηγό, και το “όπλο” να εκτελεί κατά γράμμα τις εντολές του. Ο λόγος για ένα πραγματικό αγωνιστικό, στις ιδανικές διαστάσεις, με τους γνώστες να λένε ότι πρόκειται από τα πιο δύσκολα της “οικογένειας” των Rally2 αλλά στα κατάλληλα χέρια, να είναι ικανό για το καλύτερο!
Τετρακίνηση, κιβώτιο 5 σχέσεων σειριακό, περνάνε άψογα τους 282 -αγωνιστικούς- ίππους σε κάθε τύπο οδοστρώματος, ενώ η χωμάτινη διαδρομή του φιλόξενου Iaveris Park φάνταζε σαν… αψεγάδιαστη άσφαλτος στα περάσματα του Citroen C3 Rally2. Όπως σε κάθε τέτοια αγωνιστική κατασκευή, αυτό που σε εντυπωσιάζει πάντα είναι και το σύστημα πέδησης. Φρένα, σε συνδυασμό με ελαστικά αγωνιστικών προδιαγραφών, που σου επιτρέπουν να αγγίζεις το όριο. Μαγεία! (Δείτε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, στο τέλος του άρθρου).
Karellis Group
Να σημειωθεί ότι ο επικεφαλής της Karellis Group, Χρυσόστομος Καρέλλης, αποτελεί τη δεύτερη γενιά ενός Ομίλου που εκπροσωπεί στην Κεντρική Ελλάδα τις σημαντικότερες μάρκες της παγκόσμιας αυτοκίνησης, όπως Citroën, Opel, DS Automobiles, Peugeot, Mazda, Jeep, Isuzu, και πρόσφατα την MG.
Η εταιρεία αποτελεί βασικό συνεργάτη του Ομίλου Συγγελίδη εδώ και 43 χρόνια, και μία από τις μεγαλύτερες κάθετες μονάδες πωλήσεων και τεχνικής εξυπηρέτησης. Επιπλέον παρέχει after sales, όχι μόνο για τις μάρκες που εκπροσωπεί ως επίσημος διανομέας, αλλά και για κάθε τύπο αυτοκινήτου, μέσω της συνεργασίας με το δίκτυο συνεργείων και ανταλλακτικών παντός τύπου Eurorepar.
Από εμάς καλή επιτυχία και καλό τερματισμό στο πλήρωμα της Citroën Karellis Racing Team, όπως και σε όλα τα ελληνικά πληρώματα. Ραντεβού σε λίγες ημέρες, στην Πλατεία Nερού και φυσικά… στα βουνά!_ Μ. Σαλ.
Citroën C3 Rally2
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Citroën Racing 1,6 λίτρα με στροβιλοσυμπιεστή με FIA ρυθμισμένο περιοριστή στα 32 χλστ., διπλός επικεφαλής εκκεντροφόρος με αλυσίδα, 4 βαλβίδες/κύλινδρο.
Χωρητικότητα: 1.598 κ.εκ.
Διάμετρος & κύκλος: 77x85,8 χλστ.
Τροφοδοσία: Άμεσου ψεκασμού, ελεγχόμενη από SRG Magneti Marelli
Μέγιστη ιπποδύναμη: 282 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 420 Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Μέγιστες στροφές: 4.000 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση και στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Sadev 5 σχέσεων σειριακό
Τύπος συμπλέκτη: Cerametallic διπλός δίσκος
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος: Ενισχυμένο πλαίσιο με κόλληση και κλωβός ασφαλείας
Αμάξωμα: Ατσάλι με συνθετικές ίνες
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜακΦέρσον με αμορτισέρ Reiger 3 ρυθμίσεων (αργή και γρήγορη συμπίεση, επαναφορά)
ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ
Εμπρός και πίσω διαφορικό με αυτόματο κλείδωμα
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Υδραυλικά υποβοηθούμενο
ΦΡΕΝΑ
Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και πίσω. Εμπρός 355 χλστ. (άσφαλτος) και 300 χλστ. (χώμα). Alcon με 5πίστονες δαγκάνες. Χειρόφρενο με υδραυλικό έλεγχο.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Michelin 8x18΄΄ (ασφάλτινα) και Michelin 7x15΄΄ (χωμάτινα)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 3.996 χλστ.
Πλάτος: 1.820 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.567 χλστ.
Μετατρόχιο: 1.618 χλστ.
Πίσω πρόβολος – μεταξόνιο: 658 χλστ.
Βάρος: 1.230 κιλά (1.390 κιλά με πλήρωμα)
Ρεζερβουάρ 81 λίτρα