Οι Craig Breen και Mads Ostberg δεν κατάφεραν να τερματίσουν στο ιταλικό Ράλλυ Σαν Ρέμο, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Fabio Andolfi.
Δυο εκ των πρωταγωνιστών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα τελευταία χρόνια, οι Craig Breen και Mads Ostberg, συναντήθηκαν αγωνιστικά στις 8-9 Απριλίου, συμμετέχοντας στο Ράλλυ Σαν Ρέμο.
Ο φημισμένος ασφάλτινος αγώνας, που αποτέλεσε επί δεκαετίες τον ιταλικό γύρο του WRC, προσμετρούσε με συντελεστή 1 στο Πρωτάθλημα Ιταλίας, συγκεντρώνοντας κορυφαίες συμμετοχές από τη γειτονική χώρα.
Με φόντο 11 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 122, 81 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι Craig Breen και Mads Ostberg θέλησαν να εκμεταλλευθούν την ευκαιρία συμμετοχής σε ένα ανταγωνιστικό ράλλυ, με διαφορετικό όμως σκοπό.
Ο μεν Breen, άδραξε την ευκαιρία για προπόνηση ενόψει Κροατίας, σε έναν αγώνα που κέρδισε το 2019 και 2021.
Ο δε Ostberg, που προς το παρόν δεν έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στο WRC 2, θεσμό που κέρδισε το 2020, συμμετέχει στο Πρωτάθλημα Ουγγαρίας με την ομάδα Tagai Racing και σποραδικά, σε άλλους αγώνες, με στόχο να υπενθυμίσει τη δυναμική του και πως αξίζει να βρίσκεται σε εργοστασιακή ομάδα.
Οι Ιταλοί έβαλαν δύσκολα στους Breen και Ostberg
Το υψηλό επίπεδο των ιταλικών ράλλυ, ιδιαίτερα επί ασφάλτινης επιφάνειας, είναι δεδομένο και στο Ράλλυ Σαν Ρέμο, αυτό επιβεβαιώθηκε για ακόμη μια φορά.
Έχοντας καλή παράδοση στον συγκεκριμένο αγώνα, όπου επικράτησε δύο φορές κατά το παρελθόν, ο Craig Breen πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση με Ford Fiesta Rally2 Mk II, έχοντας στο δεξί μπάκετ όχι τον Paul Nagle, αλλά τον επίσης Ιρλανδό John Rowan.
Το δίδυμο δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, αφού εγκατέλειψαν στην 7η ειδική διαδρομή, μετά από υπερθέρμανση στον κινητήρα του αυτοκινήτου της M-Sport.
Μέχρι εκείνο το σημείο, οι Breen-Rowan δεν είχαν εντυπωσιάσει, αφού βρισκόταν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας σημειώσει μόνο έναν χρόνο εντός τριάδας.
Το Ράλλυ Σαν Ρέμο 2022 δεν εξελίχθηκε ιδανικά για τον Breen, ωστόσο κύλησε ακόμη χειρότερα για τον Ostberg.
Έχοντας καλή φόρμα μετά από τη νίκη στο Ράλλυ Salgo, πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος Ουγγαρίας πριν από 15 ημέρες, καθώς και από την επίδοση στο πρόσφατο Rally of Nations Guanajuato όπου ήταν μακράν ταχύτερος όλων, ο Νορβηγός ταξίδεψε στην Ιταλία για να κάνει το “χατ-τρικ”.
Ωστόσο, το Ράλλυ Σαν Ρέμο άφησε πικρή γεύση στον Ostberg, ο οποίος μοιράστηκε ένα Citroen C3 Rally2 που προετοίμαζε η ελβετική D-Max με τον Σουηδό Patrik Barth.
Το γαλλικό αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα με τον κινητήρα, που οι μηχανικοί της ομάδας δεν κατάφεραν να επισκευάσουν, οπότε οι Ostberg-Barth εγκατέλειψαν μετά από 3 ειδικές διαδρομές, χωρίς να έχουν σημειώσει κάποιον χρόνο εντός δεκάδας.
Μετά από τις εξελίξεις που προαναφέραμε, το Ράλλυ Σαν Ρέμο μετατράπηκε σε αμιγώς ιταλική υπόθεση, με τη νίκη να κρίνεται οριακά, στην τελευταία ειδική διαδρομή.
Για την ιστορία, νικητές αναδείχθηκαν οι Fabio Andolfi-Manuel Fenoli (Skoda Fabia Rally2 evo), με διαφορά μόλις 0,9 (!) δλ. από τους Andrea Crugnola-Pietro Ometto (Citroen C3 Rally2), οι οποίοι προηγούνταν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Στο βάθρο, ανέβηκαν ακόμη οι Damiano De Tommaso-Giorgia Ascalone (Skoda Fabia Rally2 evo).
Όσον αφορά στους δύο “Παγκόσμιους”, ο Craig Breen ετοιμάζεται για την επιστροφή στα πηδάλια του Ford Puma Rally1, ενόψει Ράλλυ Κροατίας (21-24 Απριλίου), ενώ ο Mads Ostberg θα αγωνιστεί ξανά στην Ουγγαρία, στον δεύτερο αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος.
Photos: Rally San Remo – Fotomagnano