Στο περιθώριο του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ο Dani Sordo επιβεβαίωσε πως θα επανέλθει στην δράση σε τρεις μήνες, για το δικό μας ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Από το 2006, όταν συμμετείχε για πρώτη φορά με πλήρες πρόγραμμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, έπειτα από την κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Νέων (JWRC) 2005, ο Dani Sordo έχει ξεχωρίσει για την ικανότητά του να συνδυάζει ταχύτητα και αξιοπιστία, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον εκάστοτε team manager.
Διόλου τυχαία, ο Ισπανός δεν έχει μείνει από τότε χωρίς εργοστασιακό μπάκετ, έχοντας περάσει από τις Citroen, Mini, Ford, ενώ από το 2014 προσφέρει ανελλιπώς τις υπηρεσίες του στην Hyundai.
Στο πρόσφατο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ο 39χρονος Dani πιστοποίησε τον τίτλο “Κύριος Αξιόπιστος” που του έχει αποδοθεί, τερματίζοντας στην τρίτη θέση, με συνοδηγό στο Hyundai i20 N Rally1 τον Candido Carrera.
Αυτός ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος τερματισμός των Sordo-Carrera στο βάθρο με το νέο υβριδικό αυτοκίνητο της Hyundai, μετά από το Ράλλυ Πορτογαλίας, στις πρώτες τους μάλιστα συμμετοχές με αυτό.
Παράλληλα, ήταν ο 4ος συνεχόμενος τερματισμός σε αυτή τη θέση συνολικά, αφού το ισπανικό δίδυμο είχε ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου και κατά τα περσινά Ράλλυ Ισπανίας και Monza, στο φινάλε του Hyundai i20 Coupe WRC, ενώ ολοκλήρωσαν στην 4η θέση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Οι πρώτες εντυπώσεις του Sordo και η… ελληνική επιστροφή
Όπως είναι γνωστό, ο Dani Sordo που από το 2018 ακολουθεί πρόγραμμα περιορισμένων αγώνων με την Hyundai, φέτος μοιράζεται το τρίτο i20 N Rally1 με τον Oliver Solberg.
Για την ακρίβεια, το πρόγραμμά του είναι εμφανώς μικρότερο από εκείνο του νεαρού teammate του, αφού δύσκολα θα ξεπεράσει τους 5 αγώνες.
Στους πρώτους γύρους της σεζόν (Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Κροατία), η Hyundai προτίμησε τον Solberg, ώστε ο 20χρονος Σουηδός να αυξήσει την εμπειρία του μέσω των παραπάνω αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Στα σκληρά χωμάτινα Ράλλυ Πορτογαλίας και Ιταλίας-Σαρδηνίας, ανέλαβε δράση ο πολύπειρος Sordo, που αφενός γνωρίζει πώς να προστατεύει το αυτοκίνητό του από κακοτοπιές, αφετέρου είχε καλή σειρά εκκίνησης κατά την πρώτη ημέρα.
Αυτή η επιλογή δικαίωσε την Hyundai, αφού οι Sordo-Carrera τερμάτισαν δύο φορές στο βάθρο, προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς και στο πλαίσιο του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
“Η τρίτη θέση δεν είναι ωραία πια, θέλω κάτι παραπάνω”, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC ο Dani Sordo. “Αστειεύομαι. Ήταν ωραία που τερμάτισα τρίτος επειδή ο Ott κατακτούσε τη νίκη.
“Σε κάποιο σημείο το Σάββατο, ήταν δύσκολο να ακολουθήσω τον Breen επειδή πίεζε και ήταν πολύ γρήγορος. Στο τέλος, δε θέλαμε καν να προσπαθήσουμε επειδή βρισκόταν 20 δευτερόλεπτα πιο μπροστά και θα ήταν δύσκολο
“Ήταν μια απόφαση για όλους, τόσο εμένα όσο και την ομάδα. Αν είσαι έξυπνος και το σκεφτείς, είναι η σωστή απόφαση ώστε να μη ρισκάρεις τα πάντα για μια θέση”.
Η παραπάνω τοποθέτηση, είναι ενδεικτική του τρόπου σκέψης που έχει ο Sordo, ο οποίος μπορεί να μην έχει κατακτήσει τίτλους, ωστόσο παραμένει ο οδηγός με τη μεγαλύτερη διάρκεια από όσους παραμένουν εν ενεργεία.
Ακόμη και έτσι πάντως, το ξεκίνημα του Ισπανού στη φετινή σεζόν δεν ήταν εύκολο, αφού αν και ιδιαίτερα ευπροσάρμοστος, δεν έχει εξοικειωθεί πλήρως με το νέο του αυτοκίνητο.
“Αισθάνομαι όλο και καλύτερα με το αυτοκίνητο, όμως δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο επίπεδο που ήμουν παλαιότερα”, εξήγησε ο οδηγός της Hyundai. “Προφανώς, σε όλους τους αγώνες που θα συμμετάσχω θα κάνω το καλύτερο δυνατό και θα παλέψω για τις κορυφαίες θέσεις”.
Αμέσως μετά, ο Dani Sordo αποκάλυψε πως θα ακολουθήσει διάλειμμα διάρκειας τριών μηνών, καθώς η επόμενη συμμετοχή του θα είναι ξανά σε σκληρό χωμάτινο αγώνα, το δικό μας ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 8-11 Σεπτεμβρίου.
“Ο επόμενος αγώνας θα είναι το Ακρόπολις. Έχω διακοπές τώρα – μετά από δύο αγώνες, χρειάζομαι ξεκούραση. Είμαι 40, ξέρετε”, πρόσθεσε γελώντας. “Θα περιμένω ως τότε. Εναπόκειται στην ομάδα να έχει αξιοπρεπή προετοιμασία και να προσπαθήσουμε να πάρουμε βαθμούς με τον Ott και τον Thierry για το πρωτάθλημα οδηγών. Θέλω να δω την ομάδα μου να ανεβαίνει”.
Είναι ήδη γνωστό πως ενόψει του επόμενου αγώνα της σεζόν, που είναι το Ράλλυ Σαφάρι στις 23-26 Ιουνίου, το τρίτο i20 N Rally1 θα μοιραστούν οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson.
Αν και ήταν αναμενόμενο λόγω της φύσης των επόμενων αγώνων, η δήλωση του Sordo πιστοποιεί πως ο νεαρός θα εκπροσωπήσει την Hyundai και στα ταχύτατα χωμάτινα Ράλλυ Εσθονίας (14-17 Ιουλίου) και Φινλανδίας (4-7 Αυγούστου), ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως θα συμμετάσχει και στο ασφάλτινο Ράλλυ Ypres Βελγίου (18-21 Αυγούστου).
Όσο για τον πολύπειρο Ισπανό, πέραν του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, θεωρείται παραπάνω από πιθανό να αγωνιστεί ακόμη στο ασφάλτινο Ράλλυ Ισπανίας (20-23 Οκτωβρίου), ενώ αν η ομάδα του διεκδικεί τον τίτλο Κατασκευαστών, μόνο έκπληξη δε θα αποτελέσει πιθανή συμμετοχή του και στο Ράλλυ Ιαπωνίας (10-13 Νοεμβρίου), με το οποίο θα ολοκληρωθεί η σεζόν.
Photos: Hyundai Motorsport