Με άρθρο και video που αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα του, το WRC εστίασε στα οφέλη της διοργάνωσης ειδικής διαδρομής σε πρωτεύουσα χώρας, φέρνοντας ως θετικό παράδειγμα την "Cosmote 5G Athens Stage" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο Σύνταγμα.
Η ειδική διαδρομή “Cosmote 5G Athens Stage” που άνοιξε την αυλαία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 9 Σεπτεμβρίου, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και τον Promoter του WRC.
Άλλωστε, οι ιθύνοντες του WRC γνωρίζουν καλά πως η διοργάνωση μιας ειδικής διαδρομής στο κέντρο μιας πόλης, πολλώ δε μάλλον όταν αυτή είναι και πρωτεύουσα της χώρας ενός αγώνα, μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο άρθρο-αφιέρωμα που αναρτήθηκε πριν από λίγο στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC , “η παύση λειτουργίας μιας μεγάλης πρωτεύουσας για να φιλοξενήσει αγώνες του WRC δεν είναι έργο για λιπόψυχους”.
Αξίζει να σημειωθεί, πως η Cosmote 5G Athens Stage προσέλκυσε 20.000 θεατές, ενώ συγκέντρωσε συνολικά περί τις 300.000 επισκέπτες.
Το άρθρο του WRC για την Cosmote 5G Athens Stage
Η “Cosmote 5G Athens Stage” επανέφερε στο προσκήνιο τη διεξαγωγή ειδικών διαδρομών σε πρωτεύουσα χώρας έπειτα από την υπερειδική που είχε διοργανωθεί στην Πλατεία Zócalo στην Πόλη του Μεξικού, για τον αγώνα της Λατινικής Αμερικής.
Θυμίζουμε, πως αμέσως μετά από την Πανηγυρική Εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη, το απόγευμα της Πέμπτης 9 Σεπτεμβρίου, τα αγωνιστικά κατευθύνθηκαν προς την Πλατεία Συντάγματος, όπου φιλοξενήθηκε η εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα.
Επανερχόμενοι στο κείμενο που έχει δημοσιευθεί στο wrc.com, “το σκηνικό ήταν εκπληκτικό. Πρόκειται για την πιο σημαντική πλατεία της πόλης, με θέα το Παλαιό Βασιλικό Παλάτι του 19ου αιώνα, το οποίο στεγάζει το Ελληνικό Κοινοβούλιο από το 1934”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Στο άρθρο φιλοξενούνται δηλώσεις του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη.
“Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να προωθήσουμε την Αθήνα και ασφαλώς ήταν μια πρόκληση, αφού επρόκειτο για την πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας που μια μεγάλη εκδήλωση καταλάμβανε μεγάλο μέρος του κέντρου της Αθήνας”, εξήγησε ο κ. Μπακογιάννης.
“Ήταν σημαντικό για εμάς να εξασφαλίσουμε πως η εκδήλωση θα ήταν άψογη, γεγονός που απαιτούσε πολλούς μήνες για την προετοιμασία της διαδρομής.
“Αυτό δεν αφορά μόνο τον προγραμματισμό για το κλείσιμο των δρόμων και τις επικοινωνίες, διότι θέλαμε επίσης να προετοιμαστούμε για τον αντίκτυπο της εκδήλωσης και να αντιμετωπίσουμε την ασφάλεια και τον καθαρισμό.
“Θέλαμε άπαντες να περάσουν καλά χωρίς να μπουν στην άκρη οι στόχοι μας για δημιουργία μιας υγιούς και βιώσιμης πόλης.
“Νομίζω ότι αποδεικνύουμε πως μπορούμε να κάνουμε αυτή τη δουλειά κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης εκδήλωσης, χωρίς να χάσουμε τίποτα”.
Ακόμη, ο Δήμαρχος Αθηναίων σχολίασε πως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αντικατοπτρίζει την αισιοδοξία και τον ενθουσιασμό που υπάρχει στην πρωτεύουσα.
“Αυτή είναι η στιγμή για την Αθήνα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, και ο αγώνας είχε ιδιαίτερη σημασία λόγω του τρόπου με τον οποίο συνδέει το παρελθόν με το μέλλον της πόλης”, πρόσθεσε ο Κώστας Μπακογιάννης.
“Πολλοί από εμάς αισθάνθηκαν τη μαγεία κατά τη διάρκεια του ράλλυ και αυτό ήταν αξέχαστο.
“Είδαμε χιλιάδες ανθρώπους να ψυχαγωγούνται επειδή ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για τους Αθηναίους να συνδεθούν με το εξωτερικό αστικό περιβάλλον και τους δημόσιους χώρους που προσπαθούμε να προστατεύσουμε”.
Από την πλευρά του, ο κ. Φραγκάκης, στάθηκε στην ώθηση που πρόσφερε η επιστροφή του αγώνα στο WRC, για πρώτη φορά μετά από το 2013.
“Μετά από 8 χρόνια, το εμβληματικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε στην Ελλάδα. Το Ράλλυ των Θεών”, ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.
“Μια πολύ σημαντική στιγμή όχι μόνο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και για τη χώρα μας”.
Μέσω του video που παρουσίασε το WRC, φωτίζονται και ενδιαφέρουσες πτυχές αναφορικά με τη διοργάνωση της Cosmote 5G Athens Stage.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται πως για την εγκατάσταση, τον καθαρισμό και για όλα τα μέτρα ασφαλείας στη διαδρομή εργάστηκαν 541 άνθρωποι.
Ακόμη, τοποθετήθηκαν τσιμεντένιες μπαριέρες μήκους 300 μέτρων και μπαριέρες συγκέντρωσης θεατών μήκους 2,1 χλμ. και μπαριέρες που όριζαν τη διαδρομή, μήκους 1000 μέτρων, ενώ απασχολήθηκαν 400 κριτές και εθελοντές.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα παραμείνει στο πρόγραμμα του WRC τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια.
Για το 2022 (8-11 Σεπτεμβρίου), έχει ήδη ανακοινωθεί η επιστροφή στο ΟΑΚΑ, όπου θα πραγματοποιηθεί υπερειδική διαδρομή.
Αύριο Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου, θα διοργανωθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις Forum, όπου θα φωτιστούν πτυχές του αγώνα που πραγματοποιήθηκε, καθώς και τα σχέδια για το μέλλον.
Δείτε τη διαδικασία μετατροπής της Πλατείας Συντάγματος σε ειδική διαδρομή, μέσω ενός video διάρκειας 1:41 λεπτών.