X
Αγώνες

Άτυχοι οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Η ατυχία χτύπησε τους Λάμπρο Αθανασούλα και Νίκο Ζακχαίο, οι οποίοι εγκατέλειψαν προσωρινά τον αγώνα, όμως θα επιστρέψουν το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου, με στόχο να πετύχουν καλούς χρόνους και να προσφέρουν θέαμα.

Μετά από την Πανηγυρική Εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την ειδική διαδρομή COSMOTE 5G Athens Stage, το απόγευμα της Πέμπτης 9 Σεπτεμβρίου, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίστηκε με 5 απαιτητικές ειδικές διαδρομές μήκους 89,4 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Η δεύτερη ημέρα απέδειξε γιατί ο ελληνικός αγώνας θεωρείται από τους πιο σκληρούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, κάτι που γνώρισαν από πρώτο χέρι οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος.

Το δίδυμο, που πραγματοποιεί την παρθενική του εμφάνιση με το ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N Rally2, στάθηκε άτυχο, αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην ΕΔ3 (Λουτράκι) με πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης.

Νωρίτερα, στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας, ο κινητήρας του αυτοκινήτου που κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές, έσβησε, γεγονός που κόστισε περίπου 45 δευτερόλεπτα, προτού τεθεί ξανά σε λειτουργία.

Στην επόμενη ειδική διαδρομή, οι Αθανασούλας-Ζακχαίος είχαν κλατάρισμα και αναγκάστηκαν να αλλάξουν το ελαστικό μέσα στην ειδική διαδρομή, προτού εγκαταλείψουν από το πρόβλημα που προαναφέραμε.

Η ζημιά στο Hyundai i20 N Rally2 δεν είναι μεγάλη, οπότε η ομάδα RedGrey, υπεύθυνη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 της Hyundai Motorsport, το επισκεύασε, ώστε το ελληνικό πλήρωμα να επιστρέψει για τις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου 11 Σεπτεμβρίου.

Το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου αποτελεί την τρίτη και μεγαλύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 132,56 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.

Χορηγός επικοινωνίας της συμμετοχής είναι το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ.

Οι δηλώσεις του πληρώματος

Λάμπρος Αθανασούλας: Απίστευτο συναίσθημα να παίρνεις εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και στη συνέχεια να αγωνίζεσαι μπροστά από την Βουλή των Ελλήνων, υπό την παρουσία χιλιάδων θεατών.

Σήμερα, το ξεκίνημα δεν ήταν ιδανικό, αφού αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα. Στην πρώτη ειδική διαδρομή ο κινητήρας του αυτοκινήτου έσβησε και μέχρι να ενεργοποιηθεί, χάσαμε περίπου 45 δευτερόλεπτα. Μόλις στην τρίτη στροφή της επόμενης ειδικής διαδρομής είχαμε κλατάρισμα, οπότε αναγκάστηκαμε να κάνουμε αλλαγή ελαστικού που κόστισε σε χρόνο. Εν συνεχεία και οδηγώντας μέσα στη σκόνη, τραυματίσαμε το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουμε για σήμερα.

Αυτά συμβαίνουν στους αγώνες. Αύριο θα επιστρέψουμε, με στόχο να προσπαθήσουμε να κινηθούμε γρήγορα ώστε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο προσφέροντας θέαμα και την ομάδα, πετυχαίνοντας κάποιους καλούς χρόνους.

Θέλω να κάνω μια θερμή παράκληση σε όλους του φίλους του Ράλλυ Ακρόπολις:

Σεβαστείτε τις υποδείξεις των κριτών. Η ασφάλεια σας και η ασφάλεια των αγωνιζόμενων, είναι η πρώτη προτεραιότητα!

Νίκος Ζακχαίος: Ήταν πολύ όμορφο που βρεθήκαμε κάτω από το Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και ελπίζουμε, τόσο εμείς όσο και άλλα πληρώματα, να έχουμε αυτή την ευκαιρία και στο μέλλον.

Η συνέχεια με την ειδική διαδρομή στο Σύνταγμα ήταν κάτι μοναδικό, αφού είχαμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε στην πιο σημαντική πλατεία της χώρας, μπροστά σε χιλιάδες θεατές. Θεωρώ ότι η διεξαγωγή αυτής της διαδρομής ήταν επιτυχημένη, αφού τέτοιες ενέργειες χρειάζονται για να προβληθεί το σπορ στη χώρα μας και να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό.

Η συνέχεια δεν ήταν καλή για εμάς, αφού μετά από σειρά προβλημάτων, αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε.

Αύριο είναι μια καινούργια ημέρα και θα προσπαθήσουμε να κινηθούμε γρήγορα, ώστε να ευχαριστήσουμε τους φιλάθλους και βέβαια, τους χορηγούς μας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!