Μετά από την έξοδο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Adrien Fourmaux ταξίδεψε στη Μεγάλη Βρετανία για να βοηθήσει τους μηχανικούς της M-Sport να προετοιμάσουν ένα νέο Ford Puma Rally1 ενόψει του Ράλλυ Σουηδίας.
Η πρώτη υβριδική σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ δεν ξεκίνησε καλά για τους Adrien Fourmaux και Alexandre Coria, οι οποίοι εγκατέλειψαν κατά τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έπειτα από τρομακτική έξοδο.
Μπορεί το Ford Puma Rally1 να απέκτησε εκτεταμένη ζημιά, όμως οι Fourmaux και Coria δεν αποκόμισαν κάποιον σοβαρό τραυματισμό, παρά το χτύπημα στο εξωτερικό μιας αριστερής στροφής με αρκετά χιλιόμετρα και την πτώση, με τουμπαρίσματα, σε φαράγγι.
Πάντως, αυτό το συμβάν ανέδειξε με τον πλέον πειστικό τρόπο το υψηλότατο επίπεδο ασφάλειας που παρέχουν και τα νέα, υβριδικά αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1, το χωροδικτύωμα των οποίων έχει κατασκευαστεί από την FIA.
Adrien Fourmaux: Σε ρόλο μηχανικού για ειδικό σκοπό
Είναι γνωστό πως οι σύγχρονοι εργοστασιακοί οδηγοί του WRC διαθέτουν και ικανότητες μηχανικών, αφού λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση σε αυτό το κομμάτι.
Τις προηγούμενες ημέρες, οι μηχανικοί της M-Sport Ford βρίσκονταν σε φάση προετοιμασίας των 4 υβριδικών Puma Rally1 που θα αγωνιστούν στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Σουηδίας στις 25-27 Φεβρουαρίου.
Αν και το αυτοκίνητο του Fourmaux επέστρεψε κανονικά από τη Γαλλία, οι άνθρωποι της ομάδας έκριναν ως ταχύτερη λύση, τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου για τον 26χρονο οδηγό, που θα διαθέτει νέο αμάξωμα αλλά θα διατηρεί τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης εκείνου με το οποίο αγωνίστηκε στο Μόντε.
Σε αυτό το πλαίσιο και θέλοντας να δείξει εμπράκτως τη στήριξή του, για τον επιπλέον κόπο στον οποίο μπαίνουν, ο Adrien Fourmaux ταξίδεψε στην Cumbria, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της M-Sport, για να βοηθήσει στην κατασκευή του αυτοκινήτου.
“Ήταν σημαντικό για εμένα να έρθω και να προσφέρω υποστήριξη και βοήθεια στα παιδιά και να δείξω πως δεν είμαι εκεί μόνο για τους αγώνες, αλλά και για να εργαστούμε ως ομάδα”, δήλωσε o Fourmaux στο motorsport.com.
“Έκαναν πολλή δουλειά για να δημιουργήσουν 4 αυτοκίνητα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, η καταστροφή του αυτοκινήτου ήταν απογοητευτική για εμένα και για αυτούς, οπότε ήθελα να βοηθήσω”.
Σε ποιους τομείς εργάστηκε ο Adrien Fourmaux; “Εργάστηκα στην ανακατασκευή της υβριδικής μονάδας και των υλικών ψύξης και στην ανακατασκευή όλων των εγκάρσιων μελών και βραχιόνων της ανάρτησης στα αυτοκίνητα.
“Δουλεύω και στο χώρο του κινητήρα, οπότε είναι ενδιαφέρον και για μένα. Μαθαίνω περισσότερα για το αυτοκίνητο, οπότε έχω καλύτερη κατανόηση.
“Σίγουρα δεν είναι μια ωραία στιγμή στην καριέρα μου, όμως τουλάχιστον είναι θετικό ότι περνάω χρόνο με τα παιδιά και κατανοώ καλύτερα το αυτοκίνητο”.
Στο Ράλλυ Σουηδίας, η M-Sport Ford θα συμμετάσχει με 3+1 εργοστασιακά Puma Rally1.
Τα αυτοκίνητα που θα προσφέρουν βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, θα μοιράζονται οι Craig Breen-Paul Nagle, Gus Greensmith-Jonas Andersson και Adrien Fourmaux-Alex Coria, ενώ οι Lorenzo Bertelli-Simone Scattolin θα γίνουν οι πρώτοι ιδιώτες με υβριδικό αυτοκίνητα τέτοιων προδιαγραφών.
Μετά από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, η M-Sport Ford προηγείται στη βαθμολογία Κατασκευαστών με 42 βαθμούς, χάρη στη νίκη των Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche και την τρίτη θέση των Craig Breen-Paul Nagle.
Δείτε video με τον Adrien Fourmaux σε ρόλο μηχανικού