Ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, παρουσιάστηκε αισιόδοξος πως η ομάδα του θα λάβει το πράσινο φως από τα κεντρικά της Hyundai Motor Company στη Σεούλ, για περαιτέρω εμπλοκή στο WRC.
Ταυτόχρονα, μιλώντας στο έγκυρο Autosport, ο Andrea Adamo επιβεβαίωσε ότι παρόλο που ακόμη δεν υπάρχει η επίσημη έγκριση συμμετοχής της Hyundai στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από την επόμενη χρονιά, η εργασία πάνω στο υβριδικό αγωνιστικό της κατηγορίας Rally1, έχει ξεκινήσει.
“Μπορώ να πω ότι είμαι αισιόδοξος πως η Hyundai Motorsport θα συμμετάσχει στη νέα εποχή του WRC το 2022, όμως προφανώς περιμένουμε ακόμη την επιβεβαίωση από την Hyundai Motor Company στην Κορέα”, δήλωσε ο Andrea Adamo. “Ασφαλώς, όταν λάβουμε το πράσινο φως δε θα ξεκινήσουμε από λευκό χαρτί. Οι μηχανικοί και σχεδιαστές έχουν ήδη κάνει δουλειά, βασισμένοι στις πληροφορίες που έχουμε ως τώρα”.
Η αναμονή για την τελική απόφαση από τη Hyundai, πέραν της δεδομένης αγωνίας για παραμονή της ομάδας στο WRC, φέρνει άπαντες στη σκέψη πως η ομάδα του Adamo θα βρεθεί αρχικά πιο πίσω σε εξέλιξη, από τις M-Sport Ford και Toyota Gazoo Racing. Σε κάθε περίπτωση, ο Ιταλός δεν είναι σε θέση να μιλήσει για χρονοδιάγραμμα: “Δεν ξέρω πόσος χρόνος θα χρειαστεί από τη στιγμή που θα λάβουμε το πράσινο φως μέχρι να μπορούμε να βάλουμε το αυτοκίνητο στους τροχούς του και να ξεκινήσουμε δοκιμές”, ήταν τα λόγια του.
Όπως φαίνεται, η καθυστέρηση στην διανομή του plug-in υβριδικού συστήματος ισχύος 100 kW (136 ίπποι), από τη γερμανική Compact Dynamics προς τις ομάδες, ίσως να βοηθήσει την Hyundai. Ο Adamo, ανέφερε σχετικά: “Μπορώ να πω ότι η διανομή των υβριδικών κιτ έχει καθυστερήσει μερικές φορές, οπότε ακόμη και οι κατασκευαστές που έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους το 2022 και εργάζονται στα αυτοκίνητα, δεν μπορούν να κάνουν πλήρεις δοκιμές εξαιτίας αυτού”.
Αρκετοί, μεταξύ των οποίων και ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, Hayden Paddon, που πρόσφατα παρουσίασε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό Kona, θεωρούν πως η μετάβαση του WRC προς την υβριδική τεχνολογία είναι λανθασμένη, υποστηρίζοντας πως θα έπρεπε να υιοθετηθεί τεχνολογία πλήρους εξηλεκτρισμού.
Αναφορικά με αυτό το ζήτημα, ο Andrea Adamo τόνισε ότι θα μπορεί να κρίνει την απόφαση σε τρία χρόνια και η απάντησή του, θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από την παρουσία των κατασκευαστών: “Θα πρέπει να δούμε. Νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον τρία χρόνια για να απαντήσουμε αυτό το ερώτημα. Η απάντηση θα είναι μόνο μία: πόσοι νέοι κατασκευαστές θα υπάρχουν στο WRC;
“Αν έχουμε τρείς ή και λιγότερους, θα γνωρίζουμε πως δεν ήταν σωστή απόφαση, αλλά θα είναι πολύ αργά. Αν για παράδειγμα υπάρχουν πέντε κατασκευαστές στο WRC, τότε θα μπορούμε να πούμε πως τα υβριδικά λειτούργησαν και ήταν η σωστή απόφαση προς τα εμπρός”.