Ξεκίνησε η μάχη με το χρονόμετρο για το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με τα πληρώματα της Sporting κατηγορίας να εκκινούν από τα Καμένα Βούρλα και να ολοκληρώνουν τις πρώτες τρεις ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας.
Ξεκίνησε η μάχη με το χρονόμετρο για το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με τα πληρώματα της Sporting κατηγορίας να εκκινούν από τα Καμένα Βούρλα και να ολοκληρώνουν τις πρώτες τρεις ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας. Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της μέχρι τώρα αναμέτρησης είναι οι Ιταλοί «Pedro»-«Cirillo Stefano», οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την υπεροχή της Lancia 037 πέτυχαν τον καλύτερο χρόνο και στις τρεις ε.δ., χτίζοντας από νωρίς μια διαφορά 38,3 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Muccioli-Zumelli με Porsche 911 RS. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Έλληνες Βελάνης-Βελάνη με Ford Escort RS1600. Η έτερη Lancia 037 με πλήρωμα τους Bosurgi-Granata σημείωσε τον τέταρτο χρόνο, ενώ τα ελληνικά πληρώματα Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RS και «Ιαβέρης»-Κουτσίκος με ΒΜW 2002 TI τερμάτισαν στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, στις πρώτες τρεις ε.δ. Ακολουθεί ανασυγκρότηση στην Ηρακλειά και στη συνέχεια τα πληρώματα θα επαναλάβουν τις ειδικές διαδρομές.
Σημειώστε ότι μέχρι στιγμής έχουν εγκαταλείψει έξι πληρώματα. Συγκεκριμένα: τo No 5 (Καροτσιέρης Ανδρέας –Κατάρας Παναγιώτης με Ford Escort RS 2000 δεν εμφανίστηκε στο ΣΕΧ 2. Το Νο 7 (Owen Richard-Alfter Andreas) με Alfa Romeo Giulia Sprint Veloce εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης. Το Νο 9 (Βιτόγιαννης Κ. – Καστριώτης Δημήτρης) Ford Escort RS 2000 εγκατέλειψε στην 3η ε.δ. από μετάδοση. Το Νο 12 (Καλύβας Λάζαρος –Ψαράκου Φωτεινή) με Toyota Startlet εγκατέλειψε στην 1η ε.δ. λόγω μηχανικής βλάβης. Tο Νο 17 (Καρέλλης Χρυσόστομος – Καρέλλης Κωνσταντίνος) με Ford Escort RS 2000 μετά την ολοκλήρωση της 1η ε.δ. εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή λόγω μηχανικής βλάβης. To Nο 20 (Δάρας Χρήστος-Καραμουσαλής Θεόδωρος) με BMW 2002 TI εγκατέλειψε στη 2η ε.δ. λόγω προβλήματος στον κινητήρα.