X
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Μεξικό: Ο Πρωταθλητής είναι εδώ!

Η πρώτη χωμάτινη συνάντηση της χρονιάς ολοκληρώθηκε στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μεξικό και ο Sebastien Loeb σημείωσε την πρώτη του νίκη για το 2011

Η πρώτη χωμάτινη συνάντηση της χρονιάς ολοκληρώθηκε στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μεξικό και ο Sebastien Loeb σημείωσε την πρώτη του νίκη για το 2011, αλλά και την παρθενική του νεόυ Citroen DS3 WRC! Ο Γάλλος επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ετοιμαζόταν σήμερα την τελευταία ημέρα του αγώνα για μία μεγάλη μάχη με τον ομόσταυλο του Sebastien Ogier, αφού βρισκόταν δέκα δευτερόλεπτα πίσω του, με τον νεαρό Γάλλο συμπατριώτη του όμως να κάνει λάθος και να βγαίνει από το δρόμο στην εναρκτήρια ειδική του σκέλους. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο Loeb δεν είχε κανένα πρόβλημα να ελέγξει τους δύο οδηγούς της Ford που ακολουθούσαν και να σημειώσει την πρώτη του προσωπική φετινή νίκη και την παρθενική του DS3 στο θεσμό. Μάλιστα, αυτή ήταν η 5η συνεχόμενη επικράτηση του Γάλλου επτά φορές Πρωταθλητή στο Μεξικό. Ο Loeb σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κινήθηκε πολύ έξυπνα, ενώ ακόμα και εχθές όταν ένα πρόβλημα του στοίχισε 50 δευτερόλεπτα κατάφερε να επιστρέψει στη μάχη και στη διεκδίκηση της νίκης.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, όπως όλα δείχνουν ο Loeb θα έχει δύσκολο έργο φέτος. Όχι τόσο λόγω της απόδοσης των οδηγών της Ford που παραδοσιακά στο Μεξικό έμειναν εκτός συναγωνισμού, όσο από τις επιδόσεις του Ogier. O νεαρός Γάλλος είναι ταχύς και ουσιαστικά μοιάζει με τον μοναδικό οδηγό που μπορεί να απειλήσει αυτή την στιγμή τον Loeb, ειδικά από τη στιγμή που διαθέτουν τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό. Βέβαια, κατά πόσο είναι ευχαριστημένος αυτή τη στιγμή ο Olivier Quesnel από το αποτέλεσμα είναι μία άλλη ιστορία. Σίγουρα, ο επικεφαλής της Citroen είναι ικανοποιημένος από τη νίκη, αλλά σίγουρα όχι και από την έξοδο του Ogier, η οποία στοιχίζει στην γαλλική ομάδα πολύτιμους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. 

Βλέπετε, η Ford μπορεί να είχε ένα μέτριο Σαββατοκύριακο, αλλά οι δύο οδηγοί της Ford κατάφεραν να τερματίσουν στις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, με αποτέλεσμα να διευρύνουν τη διαφορά τους από τη Citroen στη βαθμολογία. Αμφότεροι, δεν κατάφεραν να σημειώσουν επιδόσεις αντίστοιχες με των κορυφαίων συνδυασμών της Citroen, με αποτέλεσμα να περιοριστούν σε υποστηρικτικό ρόλο στην παράσταση που δόθηκε στις ειδικές του Μεξικό. Ο Hirvonen, τερμάτισε δεύτερος, αλλά ειδικά τη δεύτερη και τρίτη ημέρα, όπου είχε καλή σειρά εκκίνησης δεν κατάφερε να πείσει με τις επιδόσεις του. Πάντως, ο Φινλανδός κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage και μαζί τρεις επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Αντίθετα, ο Latvala ήταν ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, αλλά κλαταρίσματα δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, με αποτέλεσμα να είναι ικανοποιημένος από την 3η θέση της γενικής.

Ακόμα ένας οδηγός που ήταν ταχύτερος από το δίδυμο της Ford, ήταν ο Petter Solberg, ο οποίος αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα οποία δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο Νορβηγός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 απέδειξε στις ειδικές του Μεξικό, ότι μπορεί να διεκδικήσει φέτος την πρώτη του νίκη από το 2005! Είναι χαρακτηριστικό ότι κέρδισε ειδικές και ότι αν δεν είχε ειδικά τη δεύτερη ημέρα πρόβλημα με το γκάζι του DS3 του, θα μπορούσε να είχε κατακτήσει με ευκολία στο βάθρο.
Πιο πίσω, με τις εγκαταλείψεις να έχουν διαμορφώσει  την κατάταξη, o Mads Ostberg κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση της γενικής, καλύπτοντας τον χαμένο από ένα κλατάρισμα χρόνο που είχε στην αρχή του αγώνα. Παράλληλα, ο Henning Solberg τερμάτισε έκτος, έχοντας να αντιμετωπίσει σωρεία προβλημάτων και τις τρεις ημέρες, με αποτέλεσμα στο τέλος η έκτη θέση να μοιάζει με άθλο. Από εκεί και πέρα, ο Matthew Wilson εγκατέλειψε εχθές με το Ford Fiesta, ενώ σήμερα ήταν η σειρά του Dennis Kuipers και του Ken Block, άπο έξοδο και πρόβλημα στα ηλεκτρικά, αντίστοιχα. Έτσι,στην 7η θέση της γενικής τερμάτισε ο Nasser Al Attiyah με το Ford Fiesta, που κατάφερε να επικρατήσει και στην κατηγορία τουSWRC.

Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε η δεύτερη συνάντηση χρονιάς και οι πρωταγωνιστές του θεσμού έχουν ήδη ανανεώσει το ραντεβού τους για τις ειδικές διαδρομές της Πορτογαλίας. Τα ερωτηματικά παραμένουν, αφού αυτό που που αναρωτιούνται οι περισσότεροι είναι κατά πόσο τα Ford Fiesta θα αποδειχθούν ανταγωνιστικά. Βλέπετε, αυτό δεν το είδαμε στο Μεξικό, αλλά παραδοσιακά η βρετανική ομάδα δεν αποδίδει σε αυτού του είδους τις συνθήκες. Επίσης, ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η μάχη μεταξύ των δύο Sebastien, η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι σ το επίκεντρο της φετινής χρονιάς._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!