Η ανάπτυξη του Veloster N ETCR αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και υπογραμμίζει περαιτέρω τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motorsport.
Με την πάροδο των ετών η Hyundai έχει καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC της FIA. Με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων.
Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας. Το Veloster N ETCR είναι το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR. Η μπαταρία των 798 volt της Williams Advanced Engineering βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 500 kw και συνεχή ισχύ 300 kw.
Προφανώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο πώς ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει την ισχύ του σε σύγκριση με τον τυπικό βενζινοκινητήρα. Η επιτάχυνση είναι πολύ ισχυρή, θα έλεγα ότι είναι μια από τις καλύτερες πτυχές του αυτοκινήτου, δήλωσε ο οδηγός δοκιμών ETCR της Hyundai Motorsport Augusto Farfus. Έχουμε ακόμη κάποιες επιπλέον εργασίες που πρέπει να γίνουν, αλλά στις δοκιμές με το Veloster N ETCR έχουμε ήδη κάνει μεγάλες βελτιώσεις. Είμαι βέβαιος ότι το Veloster N ETCR – ως το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai – θα είναι εξίσου επιτυχημένο με το i30 N TCR. Δελτίο Τύπου