Λίγο μετά από την εγκατάλειψή του στο φετινό Dakar, ο Sebastien Loeb μας μίλησε για τον τρόπο που αυτή ήρθε, ενώ αξιολόγησε και την πρώτη του εμφάνιση με το Hunter της Prodrive και τη νεοσύστατη ομάδα Bahrain Raid Xtreme.
Η 5η συμμετοχή του Sebastien Loeb στο Dakar, πάντοτε με συνοδηγό τον Daniel Elena, μόνο εύκολη υπόθεση δεν αποδείχθηκε. Οι πολυνίκες του WRC, αγωνίστηκαν για πρώτη φορά στη Σαουδική Αραβία, αφού πέρυσι απείχαν, ενώ ανέλαβαν και το δύσκολο έργο να ηγηθούν μια εντελώς νέας ομάδας, με νέο όχημα.
Έτσι, οι Loeb-Elena μοιράστηκαν το νέο BRX Hunter, ένα τετρακίνητο υπερτροφοδοτούμενο buggy ισχύος 400 ίππων και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, που προετοίμασε η Prodrive του David Richards. Το εγχείρημα που είχε την οικονομική στήριξη του Bahrain, έφερε ακόμη μια ομάδα που είχε ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα, την Bahrain Raid Xtreme.
Κάθε αρχή και δύσκολη, οπότε οι Sebastien Loeb-Daniel Elena αντιμετώπισαν προβλήματα με κλαταρίσματα, την πλύμνη του τροχού ή με αμορτισέρ, ενώ δυσκολεύτηκαν και με την πλοήγηση. Τελικά, οι Γάλλοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν στην 8η ειδική διαδρομή, όταν είχαν δύο κλαταρίσματα χωρίς να έχουν μαζί τους επαρκή αριθμό από ρεζέρβες, τις οποίες είχαν δώσει στους terammates τους, Nani Roma-Alex Winocq, οι οποίοι βρίσκονταν σε τροχιά ενός καλού αποτελέσματος, όπως η 5η θέση στην τελική κατάταξη.
Μιλώντας στο www.4troxoi.gr από τη Σαουδική Αραβία για την πρώτη του εμφάνιση με το Hunter και την Bahrain Raid Xtreme, o Sebastien Loeb δήλωσε:
Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις του Dakar 2021;
“Το πιο δύσκολο πράγμα σε αυτό το Dakar ήταν η πλοήγηση, καθώς και το κατά τόπους πολύ σκληρό οδόστρωμα, που αποδείχθηκε πολύ ακραίο για τα ελαστικά και το αυτοκίνητό μας”.
Τι ακριβώς συνέβη στην 8η ειδική διαδρομή, όταν και αναγκαστήκατε να εγκαταλείψετε;
“Στο δεύτερο μέρος της “Marathon Stage” είχαμε μόλις μία ρεζέρβα, καθώς το φορτηγό μας κόλλησε στους αμμόλοφους μια ημέρα νωρίτερα, οπότε δε μπορούσαμε να φέρουμε άλλο μαζί μας (σ.σ. βάσει κανονισμών της Marathon Stage). Δώσαμε τη δεύτερη ρεζέρβα μας στον Nani Roma, που βρισκόταν ακόμη εντός αγώνα. Αυτό σήμαινε πως έπρεπε να ξεκινήσουμε μόνο με μια ρεζέρβα και έπειτα, είχαμε δύο κλαταρίσματα, οπότε αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε”.
Ποιο ήταν το διαφορετικό στοιχείο του φετινού Dakar σε σύγκριση με προηγούμενους αγώνες;
“Δεν ήταν ένα Dakar όπου το πιο σημαντικό στοιχείο ήταν να κινηθείς γρήγορα. Ήταν πιο σημαντικό να αποφεύγεις τις πέτρες και να βρίσκεις τα σημεία πορείας. Η πλοήγηση ήταν πιο σημαντική από την οδήγηση αυτή τη φορά. Έπρεπε κυρίως να κινείσαι αργά, στη σωστή διαδρομή, καθώς και να βρεις τα σημεία πορείας και να αποφύγεις τα κλαταρίσματα”.
Πώς ήταν το πρώτο Dakar με την Bahrain Raid Xtreme και το Hunter;
“Έχουμε μια πραγματικά καλή ομάδα με μεγάλη δυναμική. Το Hunter είναι πολύ αποδοτικό σε διαφορετικό τύπο οδοστρώματος και μας δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση. Είχαμε λίγα προβλήματα που μας κόστισαν πολύ, αλλά αυτά δεν είναι δύσκολα προβλήματα και θα είναι εύκολο για την ομάδα να τα λύσουμε στο μέλλον. Το σημαντικότερο για εμάς, αν θέλουμε να παλέψουμε στις πρώτες θέσεις, είναι να έχουμε πιο δυνατά ελαστικά. Αυτή τη στιγμή, αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για το σκληρό οδόστρωμα για το buggy”.
Photo credits: Bahrain Raid Xtreme, Red Bull Content Pool