Η Audi ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο Dakar με ένα καινοτόμο πρωτότυπο που θα συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία υψηλής τάσης και μετατροπέα ενέργειας, αρχής γενομένης από το 2022.
Μια σημαντική στροφή στην εμπλοκή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό επιχειρεί η Audi, η οποία πέραν της γνωστοποίησης ότι από το τέλος του 2021 δε θα συμμετάσχει ως εργοστασιακή ομάδα στη Formula E, ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο Dakar από το 2022.
Η συμμετοχή της Audi στους αγώνες ράλλυ cross-country και κυρίως στον σημαντικότερο εξ αυτών, το Dakar, θα αποτελέσει τη προμετωπίδα της αγωνιστικής δραστηριότητας από πλευράς της γερμανικής μάρκας, για τα επόμενα χρόνια. Όπως έγινε γνωστό, ενόψει του Dakar 2022, η Audi θα εξελίξει ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η ενέργεια θα προέρχεται από μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία θα φορτίζεται κατά την οδήγηση μέσω ενός μετατροπέα ενέργειας που θα έχει τη μορφή ενός πολύ αποδοτικού κινητήρα TFSI.
Στόχος είναι η βελτίωση της απόδοσης του ηλεκτρικού συστήματος και της μπαταρίας για τα επόμενα χρόνια. Όπως αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της η Audi, “η εμπειρία που θα προκύψει από αυτή τη διαδικασία, θα χρησιμοποιηθεί στην περαιτέρω εξέλιξη των μελλοντικών εξηλεκτρισμένων οχημάτων παραγωγής”.
Με αυτό τον τρόπο, η Audi θα γίνει ο πρώτος κατασκευαστής που εξελίσσει μια εναλλακτική μορφή κίνησης για το Dakar. Η καινοτομία στο χώρο των αγώνων δεν είναι κάτι νέο για την γερμανική μάρκα, η οποία έφερε την τετρακίνηση Quattro στα ράλλυ το 1981, ενώ το 2012 κατέκτησε την πρώτη από τις 3 συνεχείς νίκες της με υβριδικό αγωνιστικό (Audi R18 e-tron quattro), στις 24 Ώρες του Le Mans.
Πέραν της ανακοίνωσης συμμετοχής στο Dakar 2022, η Audi προέβη και σε μια διοικητική αλλαγή. Από την 1η Δεκεμβρίου 2020, ο Julius Seebach θα αναλάβει και τις διεθνείς δραστηριότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού της εταιρείας, ταυτόχρονα με τα καθήκοντά του ως Εκτελεστικός Διευθυντής της Audi Sport, αντικαθιστώντας τον Dieter Gass.