H μεγαλύτερη ειδική του ράλλυ αποδείχθηκε καταστροφική για τον Lukyanuk, ο οποίος έσπασε την ανάρτηση και αναγκάστηκε να αλλάξει βραχίονα, χάνοντας πάρα πολύ χρόνο. Ο Αθανασούλας είναι πλέον 2ος πίσω από τον Sirmacis. Ο Tarabus βρίσκεται στην 3η θέση, ενώ ο Kajetanowicz σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο.
1 KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Απίστευτη ειδική. Πολλές στροφές, χρειάζεσαι πρόσφυση και ισχύ. Την ευχαριστηθήκαμε».
2 LUKYANUK Alexey – KAPUSTIN Roman FORD Fiesta R5
«Kαταστρέψαμε την ανάρτηση σε μια λακκούβα που δεν υπήρχε στις σημειώσεις. Το αυτοκίνητο δεν ήταν οδηγήσιμο. Έπρεπε να αλλάξουμε το βραχίονα της ανάρτησης».
3 TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel SKODA Fabia R5
«O Λάμπρος έκανε πολύ καλό χρόνο. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Δεν ήταν εύκολη ειδική, θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι».
6 JEETS Raul – TOOM Andrus SKODA Fabia R5
«Ήταν πολύ δύσκολη ειδική. Νιώθουμε καλά».
8 KASPERCZYK Tomasz – SYTY Damian FORD Fiesta R5
«Ήταν δύσκολα. Κουράστηκα! Όλα καλά, όμως».
9 ATHANASSOULAS Lambros – PANAGIOTOUNIS Elias SKODA Fabia R5
«Πιέσαμε αρκετά, είναι δύσκολη ειδική, χρειάζεσαι ρυθμό. Ελπίζουμε να είμαστε ταχύτεροι από τον Tarabus».
10 KOLTUN Jaroslav – PLESKOT Ireneusz FORD Fiesta R5
«Δεν είμαι ευχαριστημένος. Όλα είναι καλά, αλλά η ειδική ήταν μεγάλη και δύσκολη».
11 SIRMACIS Ralfs – SIMINS Arturs SKODA Fabia R5
«Ήταν πολύ δύσκολο. Κάνει πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο, είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς».
17 CHUCHALA Wojciech – DYMURSKI Daniel SUBARU Impreza WRX STI
«Προσπαθήσαμε να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο, στο μέσον της ειδικής είχαμε πρόβλημα με τα φρένα. Καλή ειδική, αλλά σκληρή».
18 RANGA Peter – BAN VIKTOR MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Είναι η δυσκολότερη ειδική που έχω κάνει ποτέ. Κουράστηκα πολύ, στο τέλος είναι πολύ τεχνική».
27 PANTELI Petros – KONSTANTINOY Konstantinos MITSUBISHI Lancer EVO X
Εγκατέλειψε, λόγω εξόδου.